
Aina pitää itte yrittää jotain.
Valvoja: Moderators
En itseasiassa näpytellyt tuota edellistä viestiäni mutulla, vaan olen tehnyt paljon töitä rengasliikkeissä. Ja ei, minua ei liikuta vaikka itsekin olisit.jyrkip kirjoitti:Ei siinä mitään väännintä tarvi. Jos harrastusta riittää, niin tunkilla vois koittaa painaa reunan irti, sit puhdistus ja takaisin kiinni, ite oon joskus muinoin ruosteiseen peltivanteen reunaan sutaissut pikkuisen alustamassaa, tiivistyi hyvin. Helpommalla pääset kun otat pyörän irti ja poikkeat reengasliikkeessä painattamassa vuotavan reunan irti, tuskin ottavat ees rahaa jollet sitä vitosta kahvikassaan tyrkytä... Takaisin menee ihan kun laittaa painetta, parilla kolmella kilolla pitää nousta, muuten liian vähän liukastetta. Ja jollain pitää saada venttiilin sielu irti ja takas.
Mut tossa joutuu tasapainottamaan jos molemmat puolet irroittaa. Tai ei välttämättä jos saa samaan asentoon... Alle kahden baarin nousee useinkin käytetty kummi kun on kunnolla liukkaria, mulla jotain siihen tarkoitukseen tehtyä, saippuaa todennäköisesti.willez kirjoitti:Otat pyörän irti ja viisi euroa taskuun ja meet rengasliikkeeseen käymään. Kumi pois vanteelta ja käy teräsharjalla reunan läpi molemmilta puolilta ja kumi takasin. Lähes joka kerta tulee näin kuntoon. Nokialaiset nousee jo 2-2,5bar nurkilla (50-70 rofiiliset)
Varmaan nokialla tehtyä sutta ollustoichiometric kirjoitti:^joskus ei noussut oikein mitenkään, oli semmonen lisäpykellys siinä jalassa.
Mä en kyllä nyt sorru niin epäurheilijamaiseen tekoon, että kävisin rengasliikkeessä.willez kirjoitti:Otat pyörän irti ja viisi euroa taskuun ja meet rengasliikkeeseen käymään. Kumi pois vanteelta ja käy teräsharjalla reunan läpi molemmilta puolilta ja kumi takasin. Lähes joka kerta tulee näin kuntoon. Nokialaiset nousee jo 2-2,5bar nurkilla (50-70 rofiiliset)