147:n omistajana mieltä lämmittää, että tuli keväällä kiirehdittyä auton oston kanssa, kun tällä hetkellä näyttää käytettynä olevan myynnissä kokonaiset 5 kpl (autotalli.com), joista yksi ainoa 2-litrainen. Keväällä noita näkyi vielä parikymmentä myynnissä.
Joku on varmaan seurannut 156:n tai ylipäätään muiden mallien vaihtoautojen määriä - onko meno ollut samansuuntaista?
Mä etsiskelin viikon verran Tampereen seudulta potentiaalisia 156:sia, ei niitä mitenkään liikaa ollut, pari-kolme. Vectraa mä menin alunperin Metro-autoon katsomaan ja mites kävi
ahma kirjoitti:Mä etsiskelin viikon verran Tampereen seudulta potentiaalisia 156:sia, ei niitä mitenkään liikaa ollut, pari-kolme. Vectraa mä menin alunperin Metro-autoon katsomaan ja mites kävi
Ihan hyvin kävi
Tosiaan ei niitä ole paljoa ja hyvät luonnollisesti viedään nopeaa. Oma 156 2.0 TS ei ollut vielä ehtinyt nettiin asti kun sen bongasin. Kilometreiltään ja kunnoltaan aika ylivoimanen muihin vastaaviin verrattuna tuolloin. Ilmi menee siitä nyt vaihtoon, mutta ei sen kummempaa.