Myynnissä olevien Alfojen määrä

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

kookoo

Myynnissä olevien Alfojen määrä

Viesti Kirjoittaja kookoo »

147:n omistajana mieltä lämmittää, että tuli keväällä kiirehdittyä auton oston kanssa, kun tällä hetkellä näyttää käytettynä olevan myynnissä kokonaiset 5 kpl (autotalli.com), joista yksi ainoa 2-litrainen. Keväällä noita näkyi vielä parikymmentä myynnissä.

Joku on varmaan seurannut 156:n tai ylipäätään muiden mallien vaihtoautojen määriä - onko meno ollut samansuuntaista?

ahma

Viesti Kirjoittaja ahma »

Mä etsiskelin viikon verran Tampereen seudulta potentiaalisia 156:sia, ei niitä mitenkään liikaa ollut, pari-kolme. Vectraa mä menin alunperin Metro-autoon katsomaan ja mites kävi ;)

Maclane

Viesti Kirjoittaja Maclane »

ahma kirjoitti:Mä etsiskelin viikon verran Tampereen seudulta potentiaalisia 156:sia, ei niitä mitenkään liikaa ollut, pari-kolme. Vectraa mä menin alunperin Metro-autoon katsomaan ja mites kävi ;)
Ihan hyvin kävi :wink:

Tosiaan ei niitä ole paljoa ja hyvät luonnollisesti viedään nopeaa. Oma 156 2.0 TS ei ollut vielä ehtinyt nettiin asti kun sen bongasin. Kilometreiltään ja kunnoltaan aika ylivoimanen muihin vastaaviin verrattuna tuolloin. Ilmi menee siitä nyt vaihtoon, mutta ei sen kummempaa.

Rolle
Site Admin
Site Admin
Car(s): RRS + F20

Viesti Kirjoittaja Rolle »

ahma kirjoitti:Vectraa mä menin alunperin Metro-autoon katsomaan ja mites kävi
Kompastuit ovella, löit pääsi ja tulit järkiin? :P

ahma

Viesti Kirjoittaja ahma »

Rolle kirjoitti:Kompastuit ovella, löit pääsi ja tulit järkiin? :P
Pitää ensin löytää valo ennen kuin voi valaistua.. ;)

Vastaa Viestiin