Tuommoinen sattui silmään, mutta tekstistä ei käynyt ilmi mikä moisen nuotion moottoritilassa auheutti. Kuski ja matkustaja pelastuivat, mutta voi olla ettei tuota Lamboa ainakaan hetkeen nähdä liikenteessä..
Kuvista päätellen palomiehetkin kunnioittavat poismennyttä hiljaisellä hetkellä
Jos oli vakuutus kunnossa, niin saattaa tulla jonkin moinen korotus muiden muutaman yksilön vakuutusmaksuihin... jos Itävallassa vakuutusyhtiöt toimivat samalla tavoin kuin Suomessa.
Tuommoinen sattui silmään, mutta tekstistä ei käynyt ilmi mikä moisen nuotion moottoritilassa auheutti. Kuski ja matkustaja pelastuivat, mutta voi olla ettei tuota Lamboa ainakaan hetkeen nähdä liikenteessä..
Kuvista päätellen palomiehetkin kunnioittavat poismennyttä hiljaisellä hetkellä
Alfoilla vastaavaa? hope not..
Hjuva flekkis...lieneekö Flamborghini kaukaa haettu nimi tälle paloautolle?
Kappalainen Fonzarelli
Viimeksi muokannut Fonzarelli, 29 Heinä 2004, 04:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joskus muinoin TM:ssä oli juttua Diablosta joka paloi lehdistön testissä.
Syynä oli muistaakseni jonkinlainen ohjelmistovika jonka takia bensan syöttö jatkui simahtaneisiin sylintereihin tai muuta tuollaista. Tuohon oli kait kehitelty jonkinlainen vikasieto systeemi jolla auto toimisi vaikka puolet moottorista olisi pimeänä. En ole kyllä aivan varma muistanko oikein.
Rytsölöiden TV esiintyminen lambonsa kanssa vei multa kyllä arvostusta tuohon vehkeeseen. hintaa tais lelulla olla miljoona mummoa ja auto valuttelee öljyjä studioon ja toinen pakoputki oli asennettu liian syvälle jolloin oli polttanut ympäristöään takapuskurissa.
Takuuseen nuo varmasti meni mutta ei kyllä kovin vakuuttava esitys ottaen huomioon että on sentään käsinkoottu superkallis laite. Ja on tuolta kuulemma matkakin katkeillut myöhemminkin erilaisiin ongelmiin.
Vanha sananlasku köyhällä ei ole varaa halpaan ei taida pitää lambon kohdalla paikkaansa
motorhead kirjoitti:Rytsölöiden TV esiintyminen lambonsa kanssa vei multa kyllä arvostusta tuohon vehkeeseen. hintaa tais lelulla olla miljoona mummoa ja auto valuttelee öljyjä studioon ja toinen pakoputki oli asennettu liian syvälle jolloin oli polttanut ympäristöään takapuskurissa.
Mä kanssa ihmettelin sen vehkeen kuntoa livenä joskus. Etumaskissa hirveä halkeama, koko keula kivenhakkaamilla, listat kukki ja vanteet ruosteessa. Tosin tais olla Veskun omistuksessa silloin..
Ei kai listat kuki ja vanteet ole ruosteessa jos autosta on huolehdittu oikein. Kuulostaa enemminkin välinpitämättömyydeltä kuin siltä, että tuote olisi huono. Etumaskin halkeamakaan tuskin on tehtaan jäljiltä. Jotenkin tuntuu, että Rytsölät ovat vaan keskittyneet ajamaan ja unohtaneet kaiken muun hulluina vuosinaan... Nyt on kaverit mietteliäitä kun alla on tonnin kadetti ja velkojat kimpussa...
On myös herrat BMW:llä (M5) onnistuneet ihan kotoisella kehä 1:llä. Onneksi ei oo tullut ketään vastaan kun ovat ylittäneet keskikaiteet. Paljonhan mahtaa tota vauhtii ollut kun on lähtenyt räpylästä
Alfetta&156 kirjoitti:On myös herrat BMW:llä (M5) onnistuneet ihan kotoisella kehä 1:llä. Onneksi ei oo tullut ketään vastaan kun ovat ylittäneet keskikaiteet. Paljonhan mahtaa tota vauhtii ollut kun on lähtenyt räpylästä
No huh huh Aika paljon on kyllä täytynyt vauhtia olla. Kuitenkin taitaa ihan kesäkeli olla kyseessä eikä varmaan mikään kovin jyrkkä tuo mutkakaan... Onneksi ei sattunut pahemmin...
Tuosta M5:sen jutusta on ollu paljon tarinaa eri keskustelupalstoilla. Oli muistaakseni joku -93 tms.. vanhakoppanen nuorisokäytöstä, yllätys yllätys Vauhtia on ollu varmasti ihan reippaasti, mutta ehkä nuo "välietapit" ennen pöpelikköön menoa ovat hidastaneet sitä vauhtia sen verran ettei mitään fataalia kertarysäystä ole päässyt syntymään.
tämähän siitä seuraa kun päästetään itsestään liikoja luulevat pojankossit tuommoisen tappokoneen ratin taakse....
hyvä tuuri on ollut kun ei käynyt pahemmin...
romusta päätellen vauhtiakin on ollut melko reippaasti..
Vauhtia on täytynyt olla tosissaan paljon. Olen asunut tuossa aivan vieressä ja vieläkin asustan / käyn töissä lähiseudulla. Toi mutka kyllä pitäis pysyy lapasessa vielä ainakin reippaasti + 160 nopeuksissa. Rajoitushan on kohdalla 60 :o
Noh, tunnustettakoon että olen yhden mustan Sprintin juutannut lunastukseen samaisella (n. 100 m päässä) kohdalla
Alfa Romeo Alfetta 2000 4D -82, AR 156 2.0 TS -98, AR 156 SW 2.5 V6, Piaggio Vespa LX -08
niki kirjoitti:Ei kai listat kuki ja vanteet ole ruosteessa jos autosta on huolehdittu oikein. Kuulostaa enemminkin välinpitämättömyydeltä kuin siltä, että tuote olisi huono.
Aika taikuri on, jos saa auton kukkimaan omalla välinpitämättömyydellä yhdessä kesässä!
Törkeessä kunnossa ne silti oli ihan uutena. Katselin toissakesänä Jazzeilla sitä keltaista arpajaislahjaa, eikä siinä ollut mitään ehjää.
Eli suomeksi kokoonpanon laatu ja maalaus on todella heikko Lamborghineissa? Eikös ne muuten edelleen kasata Italiassa vaikka onkin Volkswagenin omistuksessa?
No en tiedä.. Itse myös sain silloin joskus niistä haastatteluista sellaisen kuvan, etteivät ihan vaivattomia ole olleet. Tietenkin erikoisauto vaatii erikoishuolenpidon, ja nämähän autot ovat tarkoitettu ihan eri käyttöön kuin missä ne täällä ovat olleet. Jos nyt tuosta kiertopalkintomeiningistä jotain johtopäätöksiä voi vetää.
Jokainen Lambokin on varmasti korostuneesti yksilö. Paljon varmaan riippuu millä päällä mikäkin kasaaja on ollut.
Eikös nää veljekset ajelleet niillä talvella lappiin johonkin hiihtomajalle, ainakin silloinen duunikaveri väitti keltaisen lambon siellä nähneensä.
Mistäköhän löytyy moisiin talvipyöriä vai oltiinkohan vähän laittomasti liikkeellä...
Ei varmaan ihan sellaista käyttöä mihin tehdas on tarkoittanut.
Sassicaia kirjoitti:
Mistäköhän löytyy moisiin talvipyöriä vai oltiinkohan vähän laittomasti liikkeellä...
evon tyypit ajoivat joskus (6/03) Murciélagolla Alpeilla. Alla pyörivät käsintehdyt, vartavasten kyseistä autoa varten tehdyt talvi-Pirellit. Ei taida ihan jokaisesta gummikaupasta löytyä ja tuskit Rytsölöilläkään tuollaisia oli.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Vittorio Jano kirjoitti:
evon tyypit ajoivat joskus (6/03) Murciélagolla Alpeilla. Alla pyörivät käsintehdyt, vartavasten kyseistä autoa varten tehdyt talvi-Pirellit. Ei taida ihan jokaisesta gummikaupasta löytyä ja tuskit Rytsölöilläkään tuollaisia oli.
No kait tuollaiseen ainakin kitkarenkaat jostain löytyvät?
Sassicaia kirjoitti:Eikös nää veljekset ajelleet niillä talvella lappiin johonkin hiihtomajalle, ainakin silloinen duunikaveri väitti keltaisen lambon siellä nähneensä.
Olikohan tuossakaan mitään ideaa muuten kuin pröystäilyhengessä. Eivät nuo Diablot taida olla parhaimmillaan tuhannen kilometrin siivuilla, varsinkaan talvella. Tuskin oli kyse siitäkään, ettei olisi ollut varaa pitää erillistä talvikulkinetta.
Hieman aihetta sivuten on kuulemma eräs Suomessa oleskellut keltainen Gallardo varastettu pysäköinti hallista omistajan ollessa ulkomailla matkoilla.
Eipä luulisi olevan vaikea napata kiinni, mutta on varmaankin mennyt jo itä-rajan ylitte.
Mutta on siinä ollut varkaalla pokkaa
Epezi kirjoitti:Hieman aihetta sivuten on kuulemma eräs Suomessa oleskellut keltainen Gallardo varastettu pysäköinti hallista omistajan ollessa ulkomailla matkoilla.
Eipä luulisi olevan vaikea napata kiinni, mutta on varmaankin mennyt jo itä-rajan ylitte.
Mutta on siinä ollut varkaalla pokkaa
Kylläpä tuo oli ihan Suomen kilvissä ollut auto, pöllitty Tanskassa hotellin parkkihallista. Heppu oli mennyt hotellin eteen ja muutama tyyppi oli tullut katselemaan ja pyytänyt esittelemään, ilmeisesti samalla olivat kaapanneet jonkun avainkoodin . Omistaja oli vaan ihmetelly yöllä kun jollain on samanlaiset äänet autossaan.
Jaa mistäkö tiedän, se auto kuului yhden meidän asiakkaana olevan yrityksen toimitusjohtajalle. Olen myös livenä nähnyt ko. auton, tosin vain ikkunasta myymälän pihalla, mutta kyllä se kivaa mörinää piti.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Alfissimo kirjoitti:
Kylläpä tuo oli ihan Suomen kilvissä ollut auto, pöllitty Tanskassa hotellin parkkihallista. Heppu oli mennyt hotellin eteen ja muutama tyyppi oli tullut katselemaan ja pyytänyt esittelemään, ilmeisesti samalla olivat kaapanneet jonkun avainkoodin .
Onpa kyllä autovarkaillakin aika hitech-menetelmät nykyään. Mahtaa tulla arvoautojen varkauksissa pientä nousua kun kaiken maailman Virot, Turkit ja Venäjät ovat kohta EU:ssa.
No, mun 33:sta eivät varmaan vie rajan yli
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
Huhhuh, on kyllä aika uskomaton tapaus! Nyt taitaa kyseessä olla tämä Espoossa oleillut HSZ-xxx.. Itse pääsin kesällä seuraamaan ko. Gallardon lähetystä todella lähietäisyydeltä(mp:n selästä) moottoritien rampilla, siitä ei mölinät paljon parane(paitsi jos isket siihen vielä TUBI-putkea kiinni )...
Ottaa kyllä tosissaan pannuun omistajan puolesta, kuinkahan on vakuutuksen laita?
Bongasin tänään Rytsölän entisen, nykyään Keskisen, Diablon Tikkurilan Ferrari-pajalla. Oli kauppiaan mukaan jättänyt tielle ja odottaa varaosia Italiasta. Vähän vaikutti auton ulkoasu vähän kuluneelta.
On muuten hienon näköinen uusi 612-Ferrari näytteillä. Piti käydä katsomassa lähempääkin.
Keltainen diablo on näemmä lojunut siellä jo useita viikkoja huoltoa odottamassa. Kiinnitin itsekin huomiota ei-niin-hohdokkaaseen ulkomuotoon kuin voisi odottaa. Etupellissä ja etulokareissa oli jotain muovikalvoa maalipintaa suojaamassa(ollut alusta asti?), kalvojen saumat paistoivat aika rumasti.. Jos oikein muistan niin taisi jopa olla jotain halkeamaa etuhelman suunnalla.