Putkirungon suunnittelu?
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: 09 Helmi 2014, 17:45
- Paikkakunta: Lieksa
Putkirungon suunnittelu?
Osaisiko joku jelppiä mistä löytyiis materiaalia ja vinkkejä putkirungon suunnitteluun ja toteutukseen? Mökillä lojuu leimaton ja sytkävikainen 147 ja ajattelin että muuttaisi sen takavetoiseksi putkirunkoiseksi vekottimeksi ja vinkkejä moisen toteuttamiseen tarvittaisiin.
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Re: Putkirungon suunnittelu?
Tuossa ainakin inspiraatiota.
http://www.beardmorebros.co.uk/website% ... _page3.htm
http://www.beardmorebros.co.uk/website% ... _page3.htm
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
-
- Viestit: 1118
- Liittynyt: 16 Kesä 2013, 20:52
- Car(s): Fiat Freemont Multijet 7h -12
Fiat 128 Panorama -77
Fiat Bravo "HeviGeeTee" -97
Beta 390 RR -18 - Paikkakunta: Mäntyharju
Re: Putkirungon suunnittelu?
Locosteihin löytyy valmiit kuvat. Itse tekisin noita mukaillen, mutta keulaksi heittäisin kuplan etuakselin. Toimii kevyessä kamppeessa riittävän hyvin ja on simppeli. Takapään vaan modaa keskimoottorille. Vai kävisikös tuon 147:n koneen perään vaikka Fiiun sileäkylkinen tai ladan lootan niin saisi kardaaniratkaisun. Ladaan saisi kohtuurahaan suorakytkylootan ja peräänkin levylukkoa/torseenia. Itselläkin olisi yksi kaarellinen kuplan koppa jos kiinnostaa osienluovuttajaksi. Kaarikehikosta olisi suht helppo tehdä kabiiniosa putkikseenkin. Löytyy myös yksi 300-sarjan volvon irrallinen kaarikehikko.
Pizza, pasta, mafia!
Flappy paddles - löysät polkimet.
Flappy paddles - löysät polkimet.