Sivu 1/1

Uusi Bmw 5-sarja sai testissä vain 3 tähteä!

Lähetetty: 28 Syys 2004, 03:18
Kirjoittaja Mirafiori
Euro-ncap:n (suhtaudun joka tapuksessa varauksin tähän järjestöön) uusimmassa testissä Bmw:n viitossarja sai vain 3 tähteä. Kukaan ei siis olekaan täydellinen, vai?
http://www.autocarmagazine.co.uk/news_a ... _id=210953

Lähetetty: 28 Syys 2004, 03:28
Kirjoittaja Epezi
itekkin suhtaudun aina vähän varauksella tohon Euro-NCAP:n.... joten totean vaan että ilmeisesti BMW ei ollut maksanut niin paljon kuin Renault (oon nähnyt rellujen saavan aina viis tähteä ton puljun testeissä)

Lähetetty: 28 Syys 2004, 05:26
Kirjoittaja RR92
Äääh,noita kolarijuttuja!Jokainen kolarihan sattuu just sillee ku noissa testeissä?Rautaa vaan sinne keulille..mulla vinssi ja ..pitäis varmaan joku
nautarauta viritellä 8)

Lähetetty: 28 Syys 2004, 23:57
Kirjoittaja m.sa
Suurin kuolinsyy maasturikuskeilla onkin niskan murtuminen... :-D Joku paikka antaa aina periksi, jos ei auto niin kuski... Mut ei silti; mieluummin maasturilla kolarois ku Puntolla.

Lähetetty: 29 Syys 2004, 00:09
Kirjoittaja Rolle
Enemmän varauksin kannattaisi suhtautua tuohon lähteeseen :lol: Mutta varmaan on aikamoista peliä taustalla noiden kanssa, mersukin sai 5 tähteä kun ilmoittivat lisäävänsä jotain hilavitkuttimia..

Lähetetty: 29 Syys 2004, 00:11
Kirjoittaja V6
taisivat lisätä jonkun merkkivalon tms ja yksi tähti napsahti lisää, tuon testin pitäisi olla jokavuosi erilainen nyt autonvalmistajat rakentavat autonsa tuolle kolarityypille sopivaksi kun tietävät kolarin "speksit" etukäteen.

Lähetetty: 29 Syys 2004, 00:51
Kirjoittaja 155156
m.sa kirjoitti:mieluummin maasturilla kolarois ku Puntolla.
Nuova Puntohan (99>) pärjäsi kolaritestissä hyvin. Kumma etteivät ole Stiloa testanneet.

Lähetetty: 29 Syys 2004, 01:24
Kirjoittaja Oldgrain
Eipä löydy EuroNCAP:n omilta nettisivuilta mitään tulosta tuosta uudesta 5-sarjalaisesta. Voi toki olla että noita sivuja (http://www.euroncap.com) ei kovinkaan usein päivitetä.

Lähetetty: 29 Syys 2004, 01:30
Kirjoittaja Rolle
Oldgrain kirjoitti:Eipä löydy EuroNCAP:n omilta nettisivuilta mitään tulosta tuosta uudesta 5-sarjalaisesta.
According to an inside source.. Jos virallisia tuloksia olisi niin ei tarvis paljoa spekuloida.

Lähetetty: 29 Syys 2004, 01:33
Kirjoittaja niki
Oldgrain kirjoitti:Eipä löydy EuroNCAP:n omilta nettisivuilta mitään tulosta tuosta uudesta 5-sarjalaisesta.
According to an inside source :roll:

EDIT: Höh. Huomasin vasta nyt, että Rolle oli ollut mua nopeampi :wink:

Lähetetty: 29 Syys 2004, 04:44
Kirjoittaja Mirafiori
Veikkaisin että ongelmat johtuvat siitä että alumiini (jota on auton perusrakenteissa) sitoo energiaa paljon huonommin kuin teräs.

Lähetetty: 29 Syys 2004, 05:35
Kirjoittaja GAMMA500
Mirafiori kirjoitti:Veikkaisin että ongelmat johtuvat siitä että alumiini (jota on auton perusrakenteissa) sitoo energiaa paljon huonommin kuin teräs.
Ööh, eikös audi A8:n pitäisi sitten olla myös melko heikoilla

Lähetetty: 29 Syys 2004, 07:10
Kirjoittaja Alfissimo
Kun auto on kerran heppoista alumiinia, niin minne helvettiin ne on saanu sitäkin sitten sopimaan "pari tonnia", viitaten aiempaan painokeskusteluun.