Sivu 1/2
Autodelta SZ.
Lähetetty: 17 Marras 2004, 20:07
Kirjoittaja Vittorio Jano
Brittituunaaja Autodelta on ahtanut SZ:n. 270 kaakilla päästään satasen vauhtiin alle kuudessa sekunnissa.
Olisi kohtuullisen kyrväkäs auto. Jotenkin vetoavaa tuo rumankaunis muotoilu - mahtava laite!
Lähetetty: 17 Marras 2004, 20:10
Kirjoittaja Rolle
Noita on sen verran harvassa että ihan orkkiksena vain kiitos.
Lähetetty: 17 Marras 2004, 22:18
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Samoilla linjoilla täällä.Pitäis pitää ihan orkkiksena.Jos haluu kulkevamman niin ottaa rinnalle toisen.
On muuten minun lempi Alfa malleja.Eli tietäisin mihin sijoittaisin ylimääräiset 50t eskoa.
Lähetetty: 18 Marras 2004, 06:42
Kirjoittaja GAMMA500
Juuh, originaalina kiitos. Muutenkin ihan hölmön tuntuista ahtaa noin mitättömän lisävoiman takia
Lähetetty: 18 Marras 2004, 07:32
Kirjoittaja 90
jeps..yhdyn edellisiin, orkkiksena kiitos...
tehonlisäus tuntuu todellakin melko mitättömältä ..
Lähetetty: 18 Marras 2004, 07:36
Kirjoittaja HOTA
Orkis kyllä.
Paitti jos itellä olis tallissa pari kovakatoista ja avoa niin tuollainen kyllä voisi olla takarivissä jemmassa
Kyllähän tuo fööni jotain kivaa antaa padan ominaisuuksiin.
Lähetetty: 18 Marras 2004, 08:03
Kirjoittaja GAMMA500
HOTAKAINEN kirjoitti:
Kyllähän tuo fööni jotain kivaa antaa padan ominaisuuksiin.
Ja vie toki mukanaan jotain kivaa
Lähetetty: 18 Marras 2004, 09:02
Kirjoittaja Vittorio Jano
Enhän minäkään toki mitään tuollaiselle tekisi - olipahan vain hyvä syy laittaa autosta pari kuvaa näkösälle. AutoItalian myyntipalstoilla noita aina joskus näkyy. Yleensä jotain 5 mailia ajettuja yksilöitä.
Lähetetty: 18 Marras 2004, 10:57
Kirjoittaja MM
Missään nimessä tuota SZ:taa ei saa tuunata, niitä on niin vähän tehty ja kyseessähän on keräilyauto. Ihastuin tuohon SZ Alfaan vuonna -89 jolloin se oli esillä Frankfurtin autonäyttelyssä. Upein Alfa ikinä ja yksi upeimmista autoista mitä autohistoriassa on koskaan valmistettu. Jos nopeampaa/nopeaa autoa halajaa, niin sitten voi ostaa kakkos/käyttöautoksi vaikka räyhän R Volvon
e: noita on muistaakseni tuotu suomeen uutena kaksin kappalein maahantuojan toimesta
Lähetetty: 18 Marras 2004, 12:04
Kirjoittaja 90
MM kirjoitti: e: noita on muistaakseni tuotu suomeen uutena kaksin kappalein maahantuojan toimesta
jeps, mutta kumpikin palautettiin takaisin puihin menneiden kauppojen takia..
Lähetetty: 18 Marras 2004, 12:23
Kirjoittaja MM
90 kirjoitti:MM kirjoitti: e: noita on muistaakseni tuotu suomeen uutena kaksin kappalein maahantuojan toimesta
jeps, mutta kumpikin palautettiin takaisin puihin menneiden kauppojen takia..
no voihan rähmä sentään..onko noita kaunottaria sitten enää yhtään suomen kilvissä
Lähetetty: 18 Marras 2004, 12:34
Kirjoittaja 90
MM kirjoitti: no voihan rähmä sentään..onko noita kaunottaria sitten enää yhtään suomen kilvissä
ei ole mutta jokin rahamies alfisti voisi kyllä tilanteen korjata...
Lähetetty: 18 Marras 2004, 12:46
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Hotakainenhan oli pärjännyt Seiskan verotietojen mukaan ihan hyvin.Mä en ko lehteä lue mutta kaverit soitti.....
Lähetetty: 18 Marras 2004, 13:34
Kirjoittaja pee
Kivisateen uhallakin sanon, että onhan SZ aika mopo vakiona. Hyvää tuo puhallin sille vaan tekee!
Edit: Ja on kai noita nyt sentään sen verran paljon olemassa, ettei jokaista tarvitse museoida.
Kummelissa lausuttua: "Autot tykkää siitä että niillä ajetaan".
Lähetetty: 18 Marras 2004, 15:39
Kirjoittaja 90
pee kirjoitti:Kivisateen uhallakin sanon, että onhan SZ aika mopo vakiona. Hyvää tuo puhallin sille vaan tekee!
Edit: Ja on kai noita nyt sentään sen verran paljon olemassa, ettei jokaista tarvitse museoida.
Kummelissa lausuttua: "Autot tykkää siitä että niillä ajetaan".
no ei tod ole niipaljoa joten nyt tulee kiviä niskaan roppakaupalla..turha tuohon on turboja laitella kun vaparinakin saa melko helposi tuommoiset tehot irti ja on paljon lähempänä orkkista..
Lähetetty: 18 Marras 2004, 15:40
Kirjoittaja V6
no tuossa on sitten ei niin harvinainen puhallin malli
http://www.italiaspeed.com/2004/cars/au ... /1811.html
Lähetetty: 18 Marras 2004, 16:06
Kirjoittaja Hamil
Kummelista:
Parantainen:Surulla seuraan tätä Alfajjen tuunausta ja duunausta. Autolla pitää ajaa, auto tykkää, että sillä ajetaan. Sano sä kakko välillä. Miks aina mä?
Kakko: Kiitos Jaakko Parantainen
Parantainen: Mitä kiitos? Sano sä! Mulla jäätyy jalat( unohtanut housut, lähtee kesoilille kahville ja pullalle)
Meni OT mut ostin vähän aikaa sitten dvd-boxin kotiin ja tässä sitä ollaan
duunata eli eikös?
Lähetetty: 18 Marras 2004, 16:31
Kirjoittaja Grendel
kyvän kompromissin on moni löytänyt jotka tuollaisia ovat myyneet. Eli vakiopata talliin ja naftaliiniin. Pysyköön orkkiksena eikä edes tule kilsoja.
Sitten joku vähän enemmän ulkonäköä vastaava kone nokalle (turbo, kompura, 3.5-3.8l, 24V tai yhdistelmä)
Lähetetty: 18 Marras 2004, 16:53
Kirjoittaja MM
90 kirjoitti:pee kirjoitti:Kivisateen uhallakin sanon, että onhan SZ aika mopo vakiona. Hyvää tuo puhallin sille vaan tekee!
Edit: Ja on kai noita nyt sentään sen verran paljon olemassa, ettei jokaista tarvitse museoida.
Kummelissa lausuttua: "Autot tykkää siitä että niillä ajetaan".
no ei tod ole niipaljoa joten nyt tulee kiviä niskaan roppakaupalla..turha tuohon on turboja laitella kun vaparinakin saa melko helposi tuommoiset tehot irti ja on paljon lähempänä orkkista..
ja täältä tulee kanssa isoja lohkareita klassikkoja raiskaaville amistuunaajille. Noita on tehty muistaakseni ainostaan muutamia satoja kappaleita ja ovat muistaakseni numeroituja yksilöitä..helevata, tuolle EI saa tehdä mitään ei edes vanteita eikä stereoita muuttaa.. Jos tehoja haluaa, niin AR:ltä taatusti löytyy oma viripaketti..mutta kuten sanoin, minä EN hyväksy mitään muutosta tuohon autoon..naftaliiniin ja ainoastaan sunnuntaisin ajelua ja silloinkin emäntä saa ottaa pyyhkeen alle että ei puolukat pilaa nahkapenkkejä
e: tuo on muistaakseni ensimmäinen sarjatuotanto siviiliauto jossa g-voimat mutkissa n. 1.5G vai oliko jopa enemmän (tää siis mutulla muistista, viisaammat korjatkoon), saa etsiä vasta superautoista moisia ajo-ominaisuuksia ja niissäkään kaikki ei yllä kuin hikiseen n.1G:n joka sekin on jo hillitön arvo
Lähetetty: 18 Marras 2004, 18:25
Kirjoittaja Juke
http://www.classicdriver.com/uk/1000.asp
Tuolta löytyy ainakin yksi koskematon/ajamaton yksilö (50km) eikä ruotsia kauempana , jos jollain on se 50t ylimäärästä... Onkohan kaverilla ollut vaikeuksia olla ajamatta..
Lähetetty: 18 Marras 2004, 19:21
Kirjoittaja Rolle
IMO pääasia on että pitää vakiona mutta en minä sitä talliin jättäisi. Tai voihan sitä muutella kunhan saa muutettua takaisin. 1.4G:tä minä taas muistelisin.. Vertailuna joku uusi vette hikinen G.
Lähetetty: 18 Marras 2004, 19:24
Kirjoittaja 90
Juke kirjoitti:http://www.classicdriver.com/uk/1000.asp
Tuolta löytyy ainakin yksi koskematon/ajamaton yksilö (50km) eikä ruotsia kauempana , jos jollain on se 50t ylimäärästä... Onkohan kaverilla ollut vaikeuksia olla ajamatta..
no enemmin tuommoinen harvinaisuus kuin uusi GTA...
mitähän tuommoisesta menisi veroja..tai välillä käy siirtokilvillä hurauttamassa, eihän tuommoista kehtaa edes rekisteröidä..
Lähetetty: 18 Marras 2004, 19:29
Kirjoittaja MM
Ohessa olisi lisäinfoa SZ:sta, kattokaas keltaista spyder versiota..lääh..kuola valuu
http://www.ritzsite.net/Alfa_SZ-RZ/01_Alfa_SZ-RZ.htm
Lähetetty: 18 Marras 2004, 19:31
Kirjoittaja Cuore Sportivo
90 kirjoitti:no enemmin tuommoinen harvinaisuus kuin uusi GTA...
Ehdottomasti juu.
Harva kuitenkin taitaa pohtia, ostaako SZ:n, vanhan Fefen vai vähän keskivertoa tehokkaamman perheauton.
Lähetetty: 18 Marras 2004, 19:37
Kirjoittaja 90
Cuore Sportivo kirjoitti: Harva kuitenkin taitaa pohtia, ostaako SZ:n, vanhan Fefen vai kohtuu tehokkaan perheauton. :
no entäs sitten, aivan sama kuinka moni miettii ostaako SZ:n, vanhan Fefen vai uuden käyttökinnerin.. ilmaisinpahan vain kumman itse ottaisin jos noista kahdesta pitäisi valita..
Lähetetty: 18 Marras 2004, 19:44
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Joo joo, saahan sitä oman mielipiteensä kertoa.
Aika paljon elämäntilanteesta kiinni. Perheellinen valitsee mielummin GTA:n.
Lähetetty: 18 Marras 2004, 19:48
Kirjoittaja Rolle
Maksaahan molemmat "saman" verran mutta saahan sitä vaikka veneenkin viidelläkympillä, ihan yhtä hyvin verrattavissa keskenään..
Lähetetty: 18 Marras 2004, 19:54
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Minä ottaisin umpimallin ja punaisena.Sijoita nyt 50 tonttua niin 20-30v päästä sulla on 80-100 tonttua???
Lähetetty: 18 Marras 2004, 21:05
Kirjoittaja 90
Cuore Sportivo kirjoitti:Joo joo, saahan sitä oman mielipiteensä kertoa.
Aika paljon elämäntilanteesta kiinni. Perheellinen valitsee mielummin GTA:n.
aika huono verrata muuten kuin hintansa puolesta oikeastaan, GTA normaalia nopeampi käyttökinneri/alfa ja SZ/RZ taas-lähinnä sijoituskohde..GTA:n arvo ei koskaan nouse samalle tasolle, sen sanoo jo tuotantomäärätkin..
Lähetetty: 18 Marras 2004, 21:48
Kirjoittaja GTA
90 kirjoitti:
aika huono verrata muuten kuin hintansa puolesta oikeastaan, GTA normaalia nopeampi käyttökinneri/alfa ja SZ/RZ taas-lähinnä sijoituskohde..GTA:n arvo ei koskaan nouse samalle tasolle, sen sanoo jo tuotantomäärätkin..
Autot tykkaa etta niilla ajetaan. Sijoitukset tykkaa etta niita sijoitellaan. Niita nyt kannata keskenaan sekottaa.
Lähetetty: 18 Marras 2004, 21:57
Kirjoittaja 90
niinpä auto tykkää kun sillä ajetaan ja myös auto voi olla sijoitus...joten aivan hyvin auton ja sijoituksen voi sekoittaa..
Lähetetty: 18 Marras 2004, 22:00
Kirjoittaja pee
MM kirjoitti:ja täältä tulee kanssa isoja lohkareita klassikkoja raiskaaville amistuunaajille. Noita on tehty muistaakseni ainostaan muutamia satoja kappaleita ja ovat muistaakseni numeroituja yksilöitä..
"Muutamia satoja" se on tietysti reilu kymmenensataakin. Pelkän SZ:n tuotantomäärä näyttää olleen 1036. Tuohon sitten vielä 278 RZ:aa päälle.
Ei tuo nyt ihan mitään "amistuunausta" kyllä ole, jos Alfoihin erikoistunut virityspaja asentaa SZ:aan ahtimen :-)
Ja kyllä, onhan noilla oikein ajettukin:
http://home.wxs.nl/~evdbeek/sztrophy.html
Lähetetty: 18 Marras 2004, 22:26
Kirjoittaja MM
pee kirjoitti:MM kirjoitti:ja täältä tulee kanssa isoja lohkareita klassikkoja raiskaaville amistuunaajille. Noita on tehty muistaakseni ainostaan muutamia satoja kappaleita ja ovat muistaakseni numeroituja yksilöitä..
"Muutamia satoja" se on tietysti reilu kymmenensataakin. Pelkän SZ:n tuotantomäärä näyttää olleen 1036. Tuohon sitten vielä 278 RZ:aa päälle.
Ei tuo nyt ihan mitään "amistuunausta" kyllä ole, jos Alfoihin erikoistunut virityspaja asentaa SZ:aan ahtimen
Ja kyllä, onhan noilla oikein ajettukin:
http://home.wxs.nl/~evdbeek/sztrophy.html
silloin kun noita alettiin tekemään 80-luvun loppupuolella, niin muistelisin että suunnitelmissa ollut tuotantosatsi käsitti muutamia satoja kappaleita, tietty suosio iski ja autoja tehtiin useamman vuoden aikana näemmä tuo reilu tuhat joka sekään EI todellakaan tee autosta mitään massatuotantovehjettä kuten ei oman T-5R volvoni 2500 kappaleen valmistussarjakaan tee. Toi amistuunaus nyt oli lähinnä heitto niille jotka haluaa pilata kaiken hienon ja ainutlaatuisen että pääsee essonbaarissa kehumaan kuinka holsetti vinkuu ja kylän pissikset stringit märkänä odottaa kyytiin pääsyä...tämä on siis vain mun henkilökohtainen milelipide.
Lähetetty: 18 Marras 2004, 22:33
Kirjoittaja MM
90 kirjoitti:Cuore Sportivo kirjoitti:Joo joo, saahan sitä oman mielipiteensä kertoa.
Aika paljon elämäntilanteesta kiinni. Perheellinen valitsee mielummin GTA:n.
aika huono verrata muuten kuin hintansa puolesta oikeastaan, GTA normaalia nopeampi käyttökinneri/alfa ja SZ/RZ taas-lähinnä sijoituskohde..GTA:n arvo ei koskaan nouse samalle tasolle, sen sanoo jo tuotantomäärätkin..
kyllä näin on. GTA on normaali massatuotantovehje jonka arvo laskee siinä missä muidenkin peruspelien vaikkakin edustaa malliston huippua, mutta EI kuitenkaan ole mikään keräilykohde ainoastaan harraste-sekä käyttöauto aivan kuten esim. M3 bemut. SZ taasen edustaa sijoitus sekä keräilykohdetta keräilijöille sekä harrastajille, sillä kyseessä on erittäin harvinainen ja haluttu erikoisauto jonka tuotantomäärä on rajoitettu.
Lähetetty: 19 Marras 2004, 10:08
Kirjoittaja Rolle
MM kirjoitti:..reilu tuhat joka sekään EI todellakaan tee autosta mitään massatuotantovehjettä kuten ei oman T-5R volvoni 2500 kappaleen valmistussarjakaan tee.
Noita samoja laatikoita on sitten eri koneella liiaksi asti kun taas SZ on SZ ja sillä siisti. Sitä ei saa millään ykskutosella ja 14" peltivanteilla. Eli koko mallistoa on tehty se tuhat jos näin voi sanoa. 155 Q4:siakin tehtiin vain pari tuhat mutta sinne ne hukkuu muiden parilitrasten sekaan.
Jos ostaisi SZ ja uskottelisi tullille että on "periaatteessa" seiskafemma. "Ok, verot 1354e"
Lähetetty: 19 Marras 2004, 10:40
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Ois hikeä tullissa ku viimoset roposet ois kiinni ES30:ssä (jolla myös muuten tuota värmettä kutsutaan,tietääkö kukaan nimen historiaa?) ja selittäis sedille että tää on 75:nen ja vieläpä hieman pilattu tuunauksella ja naarmujakin on ja eihän tälläistä ois kannattanut ottaa mutta ku huutokaupassa tuli huudettua....että älä paljoa rankaise...vanhakin jo
Ja tuo kilpaa ajaminen ois ku postimerkkinkeräilijät leikkis tulitikuilla....jos sulla palaa niin mun merkin arvo nousee...jos tehty n.1000 niin 900-950 jäljellä??
Lähetetty: 19 Marras 2004, 12:25
Kirjoittaja 90
Rolle kirjoitti:Jos ostaisi SZ ja uskottelisi tullille että on "periaatteessa" seiskafemma. "Ok, verot 1354e"
no joo joo kyllä tää on 75 America, no uskokaa nyt...
meniskin läpi moinen niin heti sais lähteä kämppä myyntiin ja suomen ekaa SZ:aa metsästämään...
Lähetetty: 19 Marras 2004, 13:40
Kirjoittaja MM
Rolle kirjoitti:MM kirjoitti:..reilu tuhat joka sekään EI todellakaan tee autosta mitään massatuotantovehjettä kuten ei oman T-5R volvoni 2500 kappaleen valmistussarjakaan tee.
Noita samoja laatikoita on sitten eri koneella liiaksi asti kun taas SZ on SZ ja sillä siisti. Sitä ei saa millään ykskutosella ja 14" peltivanteilla. Eli koko mallistoa on tehty se tuhat jos näin voi sanoa. 155 Q4:siakin tehtiin vain pari tuhat mutta sinne ne hukkuu muiden parilitrasten sekaan.
Jos ostaisi SZ ja uskottelisi tullille että on "periaatteessa" seiskafemma. "Ok, verot 1354e"
joo, helpostihan tietyt mallit suljutetaan peruskinnereiden alle eikä ne eroa haluttavuudessa/arvostuksessa näistä. R volvojen hinnatkin ovat käytettynäkin toista maata peruspelihin verrattuna ja jos omaa kinneriä tarkastelee niin hinnanalennus sekä haluttavuus on huippuluokkaa..kyseessähän on Volvon ensimmäinen R malli ja keltaisena näitä on tehty sairaan vähän
Alkaa olemaan nuo ensimmäiset M3:setkin keräilylaitetita verrattuna näihin uusiin M3:siin jotka on liukuhihna kamaa. Monastihan harvinaisen auton arvostus alkaa vasta vuosikymmenien saatossa kuten esim. pyhimys Volvo P1800
Jos joskus rikastuisin, niin tallissa olisi harrasteautona joko SZ tai Maserati Biturbo Spyder/ Miura/Merak
Totta on että SZ eroaa muista alfoista totaalisesti sitä on vaikea perustella tullimihelle ellei ole sitten ihan palikka joka menee täydestä kun sanoo, että tää on tuunattu 75
Lähetetty: 19 Marras 2004, 15:04
Kirjoittaja Sami_S
Tuollainen SZ tai tietysti mieluummin RZ olisi hieno. Toissa talvena kierrellessämme Tukholman romiksia tuli käytyä paikallisessa Alfa-liikkeessä heidän ilmoittelemansa harvinaisuuden vuoksi. Heillä oli jo monta vuotta seisonut vähän ajettu RZ liikkeessä, tuotu muistaakseni Sveitsistä. Hintapyyntö saattoi olla noin 30 000 euroa.
Laitan muutaman kuvan yksilöstä, harmi vaan, että silloinen digikamerani oli surkea vastavalossa.
Kuva 1
Kuva 2
Huomatkaa hyllyssä olevat joidenkin himoitsemat vanteet:)
Lähetetty: 19 Marras 2004, 15:11
Kirjoittaja Sami_S
Unohtui mainita, että kyllä Suomen maahantuojalla on joskus ollut yritystä markkinoinnissa. Sillä ES 30:n julkistamisen kunniaksi on julkaistu useampisivuinen suomenkielinen lehdistötiedote. Satuin kerran löytämään sellaisen ja oli pakko saada omiin kokoelmiin.
Valitettavasti ei mainostus tainnut tehota vai montako Zagato-juttua täällä autolehdet julkaisivat?
Lähetetty: 19 Marras 2004, 17:38
Kirjoittaja Vittorio Jano
MM kirjoitti: R volvojen hinnatkin ovat käytettynäkin toista maata peruspelihin verrattuna ja jos omaa kinneriä tarkastelee niin hinnanalennus sekä haluttavuus on huippuluokkaa..kyseessähän on Volvon ensimmäinen R malli ja keltaisena näitä on tehty sairaan vähän
Hinnanalennus ja haluttavuus huippuluokkaa? Tuossa kohta ei nyt oikein kysynnän ja tarjonnan laki skulaa. Eikö kysyntä ole silloin pientä, jos hinta putoaa nopeasti ja päin vastoin? Vai tarkoititko kenties jotakin muuta?
Jossakin tilastoissa muuten tuo 70-sarjan Volvo oli parhaiten Suomessa hintansa säilyttävä automalli. Alfa löytyi lähempää toista päätä, vaikkakaan ei aivan hänniltä. En nyt muista, missä tuon näin.
Lähetetty: 20 Marras 2004, 01:40
Kirjoittaja Cuore Sportivo
90 kirjoitti:aika huono verrata
Niinpä. Tätähän minä hainkin.
Lähetetty: 20 Marras 2004, 03:09
Kirjoittaja jknracing
T-5 R? Nopeampi? räyhäkkäämpi?
Sama kun vertais maitolaituria Testarossaan!
Ai niin, onhan se t5är nopeampi suoralla, mutta mitä tapahtuukaan kun tulee mutka?
Lähetetty: 20 Marras 2004, 09:39
Kirjoittaja MM
Vittorio Jano kirjoitti:MM kirjoitti: R volvojen hinnatkin ovat käytettynäkin toista maata peruspelihin verrattuna ja jos omaa kinneriä tarkastelee niin hinnanalennus sekä haluttavuus on huippuluokkaa..kyseessähän on Volvon ensimmäinen R malli ja keltaisena näitä on tehty sairaan vähän
Hinnanalennus ja haluttavuus huippuluokkaa? Tuossa kohta ei nyt oikein kysynnän ja tarjonnan laki skulaa. Eikö kysyntä ole silloin pientä, jos hinta putoaa nopeasti ja päin vastoin? Vai tarkoititko kenties jotakin muuta?
Jossakin tilastoissa muuten tuo 70-sarjan Volvo oli parhaiten Suomessa hintansa säilyttävä automalli. Alfa löytyi lähempää toista päätä, vaikkakaan ei aivan hänniltä. En nyt muista, missä tuon näin.
mitähän mä oikeen kirjoitin väsyneenä töissä..epäselvän lauseen
. Tarkoitin siis että jos vertaa normaalia vastaavaa volvoa näihin R mallisiin, niin R mallit pitää paremmin arvonsa pitkässä juoksussa kun taas muut laskee..arvonlasku tasoittuu ajankanssa sillä R volvojen haluttavuus on hyvä ne ei kauaa kaupassa vanhene ja harrastajat niitä ostavat sekä pitävät hyvää huolta, samahan on alfalla GTV mallit, nekin pitää kutinsa pitkssä juoksussa ja ovat haluttua keräilykamaa. hyvänä esimerkkinä on esim. integale sekä integrale evot, ovat kovissa hinnoissa tänäpäivänä. Sorry mun epäselvä työhuuruuissa väsäämäni lause
Lähetetty: 20 Marras 2004, 09:50
Kirjoittaja GAMMA500
On noita T-5R mallejakin nettiautossa myynnissä kuitenkin kymmenkunta. Eivät taida kuitenkaan ihan kuumille kiville mennä?
Mikäs spesiaalimalli on 5R, tuliko se tuon tilalle?
Lähetetty: 20 Marras 2004, 14:08
Kirjoittaja MM
GAMMA500 kirjoitti:On noita T-5R mallejakin nettiautossa myynnissä kuitenkin kymmenkunta. Eivät taida kuitenkaan ihan kuumille kiville mennä?
Mikäs spesiaalimalli on 5R, tuliko se tuon tilalle?
ainahan erikoisautoja joutuu pidempään kauppaamaan, mutta kyllä ne tasaisesti myyntiin menee, nyt tullut näemmä lisää pelejä myyntiin kun porukka roudaa niitä euroopasta. Pidempään saat Alfaa myydä kuin volvoa jota ei tarvitse todistella, Alfa nyt ei ainakaan kuumille kiville mene kun kattelen nettiauton sivuja, samoja GTV alfoja ollut siellä keväästä asti myynnissä
e: tuo 850R oli t5r seuraaja
Lähetetty: 20 Marras 2004, 16:25
Kirjoittaja Rolle
MM kirjoitti:Pidempään saat Alfaa myydä kuin volvoa jota ei tarvitse todistella, Alfa nyt ei ainakaan kuumille kiville mene kun kattelen nettiauton sivuja, samoja GTV alfoja ollut siellä keväästä asti myynnissä
Voi jeesus, miten tämä nyt taas mihinkään liittyi. Mene nyt sinne volvolandiaan jos et pysty keskustelemaan ilman että vedät volvoja mukaan. Tästä kun ei taas tule kuin sotaa..
Lähetetty: 20 Marras 2004, 17:47
Kirjoittaja Vittorio Jano
MM kirjoitti: Pidempään saat Alfaa myydä kuin volvoa jota ei tarvitse todistella, Alfa nyt ei ainakaan kuumille kiville mene
Tottahan tuo on. Mutta harva kai valitsee Alfa Romeota jonkun jälleenmyyntiarvon tai edelleenmyynnin helppouden takia.
Lähetetty: 20 Marras 2004, 18:56
Kirjoittaja EVO
Vittorio Jano kirjoitti:Tottahan tuo on. Mutta harva kai valitsee Alfa Romeota jonkun jälleenmyyntiarvon tai edelleenmyynnin helppouden takia.
No minä en ainakaan tunne ketään kuka olisi Alfan ostanut tuon takia. Ostelkoot mersuja ja volvoja. Mersun takapenkki on hyvä kun ratkee ryypiskelemään
Lähetetty: 20 Marras 2004, 18:58
Kirjoittaja MM
Rolle kirjoitti:MM kirjoitti:Pidempään saat Alfaa myydä kuin volvoa jota ei tarvitse todistella, Alfa nyt ei ainakaan kuumille kiville mene kun kattelen nettiauton sivuja, samoja GTV alfoja ollut siellä keväästä asti myynnissä
Voi jeesus, miten tämä nyt taas mihinkään liittyi. Mene nyt sinne volvolandiaan jos et pysty keskustelemaan ilman että vedät volvoja mukaan. Tästä kun ei taas tule kuin sotaa..
Sorry kun meni herne imusarjaan. Voit poistaa kaikki viestini ja profiilini tältä foorumilta kiitos! ei ole pelkoa että jatkossa tänne kirjoitan.
Mä olen aina ollut kiinnsotuntu kaiken merkkisistä autoista, mutta kaikki eivätole. Mun henk.kohta näkemys on että merkkifoorumien piristävä suola on kun sinne aktiivisesti toisten automerkkien kirjoittajat kirjoittavat kokemuksiaan sekä näkemyksiään, avartaa maailmaa sekä näkemystä eikä kuitenkaan tarkoita että pitäisi omasta merkistä luopua.
Goodbye