Niin ajattelin laittaa tämmösen ketjun liikkeelle. Eli laittakaahan tänne parhaita linkkejä esim suomi 24:sta. Tämä minun ensimmäinen linkki toimii esimerkkinä.
Voihan tän topicin poistaa jos lukijoista tuntuu pahalta. Minusta ainakin ko. linkki oli oikeasti hauska eikä pitkä tylsä tarina. ja jokainenhan voi äänestää jaloillaan. Ehkä tämä olisi mennyt vitsi ketjuun mutta teinpä nyt uuden.
Kuitenkin....jos kysyt voit saada kielteisen vastauksen....jos et kysy ja teet tuskin kukaan sanoo mitään
Eli jos tuntuuu siltä että aihe aiheuttaa yleistä pahennusta niin poista vaan. Ei ole tarkoitus ruveta rettelöimään
Voi kikki daniellsson eikö mulla saa olla omia mielipiteitä kuten muillakin. Ei se ole minun asia päättää mitä kiinnostaa ja ketä, noita voi vain lukea siinä missä muitakin juttuja tuolta s24:sta.
Kohta alan minäkin multipersoonaksi etten näytä niin tyhmältä koko ajan
Rolle kirjoitti:Voi kikki daniellsson eikö mulla saa olla omia mielipiteitä kuten muillakin. Ei se ole minun asia päättää mitä kiinnostaa ja ketä, noita voi vain lukea siinä missä muitakin juttuja tuolta s24:sta.
Kohta alan minäkin multipersoonaksi etten näytä niin tyhmältä koko ajan
Kommenttisikin oli hauska (itseironia on kaunista) kuten myös Ana M:n linkki, kiitos nauruista
Suomi24/Sähkömies kirjoitti:...Tosin jos palkkais jonkun neekerin konttiin vaihtamaan johbtojen napoja 50 kertaa sekunnissa, niin sitten no problemo!...
Nämä muutamat kommentit ovat tuossa ketjussa kyllä loistavia... Ei tässä meinaa tuolilla pysyä...