Sivu 1/1

Alokas Alffisti

Lähetetty: 31 Joulu 2004, 02:27
Kirjoittaja xenoa
Moe

Hommasin vasta ensimmäisen alffani -90 75 2.0i ja nyt pari viikkoa ajeltuani pakko myöntää, ns "munaa" on enemmän kuin riisikupeilla ajettaessa =D

Aika näyttää että tuleeko niitä legendaarisia sähkövikoja joita tuttavat varoitteli alffoista yleensä löytyvän.

Kehtaisitteko kertoa mitä niitä yleisimipä sähkövikoja on ja kuinka paljon maksaa korjaaminen/korjauttaminen sekä mitä muita paikkoja kannattais tommoisesta 290tkm ajetusta alffasta ensmmäisenä tarkistaa...toistaiseksi
ei mitään muuta vikaa ole löytyny kuin kardaanin keskimmäinen nivel on välijä.

Lähetetty: 31 Joulu 2004, 02:53
Kirjoittaja GAMMA500
Onneksi olkoon valinnan johdosta! :-D

Peltejä kannattaa tutkia ruostevaurioiden vuoksi, tarkemmin tiedot tekniset osiossa otsikolla 75 tyyppiviat.

Ei tuossa juuri mitään yleisiä sähkövikoja ole paitsi: sähköikkunat ja Alfa controlin valot saattavat tuikkia, itse olen sitä onnellisessa asemassa että ainoa väärä hälytys oli öljynmääränvalo joka korjaantui uudella anturilla.

Lähetetty: 31 Joulu 2004, 08:17
Kirjoittaja Ana M
onneksi olkoon.

Tuosta "munaa" tuli vaan mieleen:

"Harvalla siivekkäällä on penis, mutta argentiinankuparisorsa Oxyura vittata on muhkea poikkeus. Alaskan yliopiston Kevin McCracken kumppaneineen on löytänyt koiraan, jonka siitin on lepotilassa peräti 42,5 senttimetriä - yhtä paljon kuin sen ruumiin pituus."

että turha se on enää autolla lehuutella ku sorsatki vittuilee

-silakka

:mrgreen:

Lähetetty: 31 Joulu 2004, 08:35
Kirjoittaja Hamil
Jatkoa edelliseen:

Eilen tuli elokuva purple rain:
Prince 150 cm pelkkää munaa!

Re: Alokas Alffisti

Lähetetty: 04 Tammi 2005, 21:49
Kirjoittaja Ottimo
Onnea vaan miehekkään ajopelin hankinnan johdosta. Sähkövioista voisin mainita yhden mielenkiintoisen pesäkkeen. Jos nyppäät hanskakotelon irti niin sieltä takaa löytyy muutama rele, yks näistä ohjaa auton toiminnalle varsin kriittistä bensapumppua. Näillä nurkilla voi esiintyä kontaktihäiriöitä joita ensin alkuun voi "hoidella" releitä liikuttelemalla. Omassani olivat paikat jostain syystä "palaneet" joten piti teetättää vähän perusteellisempaa uudelleen johdotusta. Ennen tätä opin vauhdissakin antamaan tarvittavaa hoitoa releelle jos auto yht'äkkiä nyykähti. No, ei tätä kaikilla ole, toivottavasti ei sullakaan. Joulupukille terveisiä! :x-mas: