Rekisterikilven paikka XK8:ssa
Valvoja: Moderators
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Rekisterikilven paikka XK8:ssa
Oli pakko, sen verran järkyttävä näky.
Toivottavasti on photoshop.
- MarcusV
- Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Pelleistä puheenollen katsastuskonttori antoi minulle aluksi mukamas maahantuojan määräyksestä sellaiset kilvet missä toinen laatta iso prätkän kilven näkönen mutta kookkaampi
Piti oikeen käydä parkkiksella nauramassa että mitenköhän teltta keksii tälläsen kilven GTV:hen laittaa
Jossain 156:sissa olen tosin joskus mutta harvoin nähnyt takana sellasta isoa laattaa
Mutta toi edellämainittu leguaani kyllä on huvittava toteutus myös, helpompi tohon on etukilpi ruuvata kun esim omaan kopperooni
Piti oikeen käydä parkkiksella nauramassa että mitenköhän teltta keksii tälläsen kilven GTV:hen laittaa
Jossain 156:sissa olen tosin joskus mutta harvoin nähnyt takana sellasta isoa laattaa
Mutta toi edellämainittu leguaani kyllä on huvittava toteutus myös, helpompi tohon on etukilpi ruuvata kun esim omaan kopperooni
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Joo mulle tarjosivat myös sitä isoa höpöhöpökilpeä mutta eihän se GTV:hen käy. Kun en malttanut odotella taas X päivää että olisi tullut toisenmalliset kilvet samoilla tunnuksilla niin otin sitten jotkut toiset, mistä johtuen autosta tuli kolmoskilpinen; ensin saksankilvet, sitten nuo sopimattomat jotka eivät ole koskaan olleet edes autossa kiinni ja sitten nykyiset.
Eipä tuo toivottavasti jälleenmyyntiarvoon vaikuta kun on helppo todistaa ettei ole päivääkään ollut niiden toisten kilpien välissä. Itse autohan ei siitä mihinkään muuttunut.
Eipä tuo toivottavasti jälleenmyyntiarvoon vaikuta kun on helppo todistaa ettei ole päivääkään ollut niiden toisten kilpien välissä. Itse autohan ei siitä mihinkään muuttunut.
- Epäkelpokeräilijä -