Sivu 1/1

157 Uusimmassa Auto, Motor und Sport:issa

Lähetetty: 08 Tammi 2005, 00:26
Kirjoittaja m.sa
Muutaman sivun esittely Alfa 157:sta. Yläasteen saksalla en tajunnut onko kyseessä jo tuotantomalli, mut todella valmiilta se kuitenkin vaikutti; samoin kuin uusi Spiderkin. 157:ssa ei (onneksi?!?) ollut vilkkupeilejä ja ovenkahvat olivat normaalit kromatut (mallia Accord) ja perä hyvin lähellä GT:tä. Kattokaahan viisaammat ja valaiskaa... :lol:

Re: 157 Uusimmassa Auto, Motor und Sport:issa

Lähetetty: 08 Tammi 2005, 00:37
Kirjoittaja jknracing
m.sa kirjoitti: ei (onneksi?!?) ollut vilkkupeilejä
Nimenomaan.

Erittäin hyvin sanottu.

Lähetetty: 08 Tammi 2005, 10:35
Kirjoittaja EVO
Oli kyllä aika valmiin näköisiä kuvia. Tiedä sitten. GTV näytti häijyltä.

Eikö nyt tammikuussa Alfan pitänyt muutenkin virallisesti julkistaa kuvia tuosta 157:sta?

Tässä linkki tuonne juttuun http://www.auto-motor-und-sport.de/d/73014

Lähetetty: 08 Tammi 2005, 11:00
Kirjoittaja KJS
Toivottavasti Suomen maahantuoja hankkii autoihin 3+1 kilvet, koska tuossa keulassa on aika vähänlaisesti tilaa kilvelle.

Lähetetty: 08 Tammi 2005, 11:04
Kirjoittaja ärrä
Onneksi ei ole myöskään metrin mittaisia valoja tuulilasiin asti, vaan "oikeat" valot :wink:

Lähetetty: 08 Tammi 2005, 11:36
Kirjoittaja Officer Cartman
Eivät ole tuotantomallien kuvia, vaan "taiteilijoiden" näkemyksiä. Noissa 157:n kuvissa ovat kuulemma yksityiskohdat suunnilleen kohdallaan, mutta mittasuhteet pahasti pielessä.

Lähetetty: 08 Tammi 2005, 11:47
Kirjoittaja Rolle
http://babelfish.altavista.com/ sinne kun lyö osoitteen niin tajuaa ehkä vähän enemmän jos ei Saksaa osaa, joskin on aikamoista englantia.

Kuitenkin tärkeimmät tuli esille, eli nelivedosta puhuttiin ja ainakin on eri kannet kuin V6:ssa mitä laitetaan Vectraan.

Jäämme odottamaan, ihan kivan näköinen.

Lähetetty: 08 Tammi 2005, 12:29
Kirjoittaja sataviisviis
157:ssa ei jää ainakaan epäselväksi auton merkki, on meinaan aikas iso toi keulamerkki. GTV:ssä on aika vihainenilme 8)

Lähetetty: 08 Tammi 2005, 12:29
Kirjoittaja Ottimo
Voisko Mirafiori kommentoida jutussa esiintynyttä tietoa akselivälistä, sinun tietoshan on 280,5 cm ja AMS:in 270 cm.

Gegenüber dem 156 wächst der Radstand des 157 um zehn Zentimeter auf 2,70 Meter und damit exakt auf das Maß des größeren Alfa 166, der 2006 mangels Rentabilität eingestellt und ersatzlos gestrichen werden soll.

Lähetetty: 08 Tammi 2005, 19:39
Kirjoittaja Vittorio Jano
166 kirjoitti:Gegenüber dem 156 wächst der Radstand des 157 um zehn Zentimeter auf 2,70 Meter und damit exakt auf das Maß des größeren Alfa 166
Kasvavat mitat lupaavat siinä mielessä hyvää, että tulevan farkun tilat eivät kovin tiiviit voi olla. Loppuu se mankuminen siellä takanakin.

Lähetetty: 09 Tammi 2005, 13:38
Kirjoittaja Have
Hm jotenkin tuosta 157:n sivukuvasta (http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... al_450.jpg) tulee mieleen chryslerin C300. Jollain tapaa samanoloinen, eli jyhkeä pyöristetty laatikko tuo perusrunko ja sitten matala matkustamo.

Lähetetty: 09 Tammi 2005, 18:27
Kirjoittaja Mirafiori
166 kirjoitti:Voisko Mirafiori kommentoida jutussa esiintynyttä tietoa akselivälistä, sinun tietoshan on 280,5 cm ja AMS:in 270 cm.

Gegenüber dem 156 wächst der Radstand des 157 um zehn Zentimeter auf 2,70 Meter und damit exakt auf das Maß des größeren Alfa 166, der 2006 mangels Rentabilität eingestellt und ersatzlos gestrichen werden soll.
tottakai
toinen on väärässä, mutta se on ole minä :-D :-D :-D

muistakaa että kaikki ei peitetyt autot on tietokoneella tehtyjä photoshoppeja.......yleensä saksalaiset tekevät niistä tahallaan rumia :twisted:

p.s eikö näitä 157-topicceja ole jo tarpeeksi? :roll:

Lähetetty: 09 Tammi 2005, 18:49
Kirjoittaja Vittorio Jano
Mirafiori kirjoitti:
p.s eikö näitä 157-topicceja ole jo tarpeeksi?
On. Laitetaanko vaikka tämä kiinni ja jatketaan juttua tuolla toisella puolella vanhemmassa ketjussa? Muutenkin kannattaa aina katsoa suunnilleen tarjonta läpi, ettei joka kuvalle tai linkille avaa uutta threadia.