Sivu 1/1
Harvinainen Alfa
Lähetetty: 05 Helmi 2005, 17:47
Kirjoittaja Giri
Alfa Romeo Sportcamion 6X6
Näitä ei ole tehty montaa kappaletta. Suomeen on tietojeni mukaan tuotu vain yksi kappale. Ostin pois ensimmäiseltä omistajalta.
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=2302
Lähetetty: 05 Helmi 2005, 17:54
Kirjoittaja sallimato
Heh... Et tainnu käyttää edes photoshoppia?
Lähetetty: 05 Helmi 2005, 18:15
Kirjoittaja Vittorio Jano
Taitavat tukivarret olla hieman jämerämpää tekoa kuin nykyvehkeissä?
Lähetetty: 05 Helmi 2005, 18:18
Kirjoittaja Giri
sallimato kirjoitti:Heh... Et tainnu käyttää edes photoshoppia?
No vähän piti Photoimpressionilla putsata maskia kun oli niin likainen
Joo, ei tukivarsia enää tehdä niin kuin vanhaan hyvään aikaan. Sitäpaitsi Motonetistä ei niitä tohon saa, mutta täältä kyllä:
http://www.mil.gov.ua/index.php?part=re ... en&sub=113
Tuntitaksakin on varmaan huokeampi kuin Deltalla
Lähetetty: 05 Helmi 2005, 18:38
Kirjoittaja Sassicaia
Kirin on pitäny satsata maastokelposempaan kalustoon kun tuli madallettua 156:sta vähän liikaa
Lähetetty: 05 Helmi 2005, 19:17
Kirjoittaja Seiska5mma
Meikäläisellä on tuon mallin vielä harvinaisempi tehtaan prototyyppi, joka on varustettu forced intro- ööö introdsitdo.... itroducinoilla ja COOLERILLA.
(Kuva poistettu, tila loppui albumista)
Jahap, ja..
Lähetetty: 05 Helmi 2005, 19:41
Kirjoittaja 90
..no toisaalta onhan se alfa tehnyt aikanann kuorma-autojakin...
Lähetetty: 05 Helmi 2005, 20:25
Kirjoittaja Rasvis
Seiska5mma kirjoitti:Meikäläisellä on tuon mallin vielä harvinaisempi tehtaan prototyyppi, joka on varustettu forced intro- ööö introdsitdo.... itroducinoilla ja COOLERILLA.
Tunnetaan ehkä paremmin kauppanimellä Capo di tutti Giardinetti.
Lähetetty: 12 Helmi 2005, 00:24
Kirjoittaja MarcusV
Tossa autossa on vähän maski vinossa
Hyvän kokonen maski tosiaan onkin! Sointuu hyvin vihreään taustaan
Lähetetty: 12 Helmi 2005, 16:32
Kirjoittaja RR92
Tommoisellahan joutui intissä ajamaan...
Lähetetty: 13 Helmi 2005, 11:30
Kirjoittaja Giri
Ai joutui okein ajamaan? Sehän olis sitten pelkkää luksusta kun itse en päässyt kuin tuollaisen lavalle siihen aikaan. Nyt saakin sitten ajella mielin määrin tai niin kauan kuin bensarahat riittää
Saa nähdä mitä katsastusmies tuumaa kun ajan Sportcamionilla konttorille. Alustaviin kyselyihin ovat todenneet, että jos kaikki toimii niin ei pitäisi olla mitään esteitä leimansaannille. Off-road taipaleille siirtyminen olisi huomattavasti helpompaa jos voisi vaan ajaa eikä tarvis tilata lavettia.
Lähetetty: 13 Helmi 2005, 13:01
Kirjoittaja Rasvis
Tulihan noillakin ajeltua juu. Ei se mulle mitään joutumista ollut, Sisun tapaisia vehkeitä sai käskeä siviilissäkin mutta Ziltonissa oli fiilistä
Mitenköhän katsastusinsinööri suhtautuu noihin jarruihin? Muistaakseni Zilissä on yksipiiriset ilmajarrut ja länsivehkeistä poiketen jarrukelloissa ei ole jousia, ts. jos piiristä karkaa paineet niin sitten niitä jarruja ei tosiaan ole. Käsijarrulle on kardaanilla oma rumpu, eli käsijarrusta vetämällä saa kardaanin solmuun
Skapparit puhuivat aikoinaan että armeijalla on poikkeuslupa ajella yksipiirijarruilla varustetuilla himmeleillä, väittivät ettei Uazeja sun muita helmiä saisi siviilikilpien väliin. Sääli, olisi ollut vinkeä festaripirssi. Toisaalta, muistelisin kyllä nähneeni siviilikilpisen Uazinkin joskus, että tiedä sitten noista.
Lähetetty: 13 Helmi 2005, 13:43
Kirjoittaja 90
kyllä uazeja on myös siviilissä liikenteessä..
hyvänä esimerkkinä tuulilasin taanoinen juttu jossa ostivat uazin puolustusvoimien huutokaupasta..
Lähetetty: 13 Helmi 2005, 15:17
Kirjoittaja RR92
Juu,olihan se kiva V8:lla porskuttaa menemään!Zil,Kraz ja Ural oli mun ajokkeina.Joskus pääsi ajamaan peräti pulla-sisua
Lähetetty: 13 Helmi 2005, 20:17
Kirjoittaja 90
kyllä protosisu olisi ihan kiva..
nettiautossakin on ollut kys tornikuormuri myynnissä..hintaa oli muistaakseni jotain 3500-5000 juroa..
Lähetetty: 13 Helmi 2005, 20:29
Kirjoittaja Giri
Joo, mutta vajaavetoinen ja -pyttyinen
Sitäpaitsi törkeen kallis. Kilejä saa kolonnan tohon hintaan.
Protoja saa muuten 2500 egellä suoraan ekalta omistajalta. Hyvä bisnes kyllä nettiautokauppiaalle...
Lähetetty: 13 Helmi 2005, 20:36
Kirjoittaja Ricambi
On aatoksena tuolla keväämmällä ottaa uuden projektin.....saas nähdä, eli hankkisin kesäleluksi UAZ:n, senhän pitäisi saada suht.koht helpolla kilpiin. Onko joku arvon palstalaisista tehnyt moista? Tuulilasissa tosiaan oli tällainen projekti.
Vie luultavasti vähemmän bentsaa kuin 156 V6:nen
Lähetetty: 13 Helmi 2005, 21:47
Kirjoittaja 90
Giri kirjoitti:Joo, mutta vajaavetoinen ja -pyttyinen
Sitäpaitsi törkeen kallis. Kilejä saa kolonnan tohon hintaan.
Protoja saa muuten 2500 egellä suoraan ekalta omistajalta. Hyvä bisnes kyllä nettiautokauppiaalle...
jeps mutta alle oli vaihdettu pasin valssit/renkaat..katteet on kyllä myyjällä kohdallaan...pitäisiköhän hommata proto..
Lähetetty: 14 Helmi 2005, 00:13
Kirjoittaja spetz
intissä joukkueenjohtaja sanoi että uatzin huolto pitää tehdä sadan kilsan välein ja siihen kuuluu kaikkien mutterien kiristys mitä autosta löytyy
Toinen hupi oli talvella kokeilla että kuka saa uatzin uppoamaan syvimmälle aurattuun lumihankeen
sisulla aina hinatti pois... tais siinä mennä joltain kylkiluitakin poikki kun kokeili että kannattaako vetää yli 70km/h tuollaiseen 1,2m korkeaan hankeen, uatzille ei käyny kuinkaan.
Lähetetty: 25 Marras 2007, 23:26
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Otsikko kävi.
Nyt vasta pompsahti AREF 3/06 ja siellä kokoontumisajot. Suomalainen nimi ja autona 1600 GTC.
Lehti tullut luettua useita kertoja ja vasta nyt tarttui ajatuksen kanssa mallikin.