Lukeeko kukaan tuulilasia?
Valvoja: Moderators
Lukeeko kukaan tuulilasia?
pisti vaan silmään tuo uusin numero.....
Croma-artikkeli oli kauhea.....vääriä tietoja...mm todellisuutta 13cm lyhyempi akseliväli....
ja sitten juttu 157:stä/project939 (oikea nimi on muuten epäselvä edelleen....joku puhuu jopa 159:stä)...157/8/939 EI käytä samaa Epsilon-pohjalevyä kuin croma ja vectra....vaan premiumiksi kutsuttua gm-peräistä e-f segmenteille tarkoitettua pohjalevyä......157 jonka piti tulla vuonna 2003, joka sittemmin haudattiin käytti tuota epsilonia....mutta sittemmin saab vetäytyi tuosta edustusautopohjalevyhankkeesta....joten saadakseen tarpeeksi volyymia premiumille alfa päätti lyhentää sitä uudelle 157:lle (premiumin alkup- akseliväli on lähes 3m...)....alkuperäinen 157 haudattiin siis sekä pohjalevymuutoksen takia että siksi kun vuoden 2002 brera konsepti säväytti kauneudellaan 157:ään verrattuna joka oli andreas zapatinaksen tekemä evoluutio 156:sta (andreas nykyään subarulla)
Brera-coupé on siis luonnollisesti myös premiumiin pohjautuva malli.....mutta sen akseliväliä on leikattu 939:stä vielä n.20cm...
toivottavasti ymmärsitte jotain
Croma-artikkeli oli kauhea.....vääriä tietoja...mm todellisuutta 13cm lyhyempi akseliväli....
ja sitten juttu 157:stä/project939 (oikea nimi on muuten epäselvä edelleen....joku puhuu jopa 159:stä)...157/8/939 EI käytä samaa Epsilon-pohjalevyä kuin croma ja vectra....vaan premiumiksi kutsuttua gm-peräistä e-f segmenteille tarkoitettua pohjalevyä......157 jonka piti tulla vuonna 2003, joka sittemmin haudattiin käytti tuota epsilonia....mutta sittemmin saab vetäytyi tuosta edustusautopohjalevyhankkeesta....joten saadakseen tarpeeksi volyymia premiumille alfa päätti lyhentää sitä uudelle 157:lle (premiumin alkup- akseliväli on lähes 3m...)....alkuperäinen 157 haudattiin siis sekä pohjalevymuutoksen takia että siksi kun vuoden 2002 brera konsepti säväytti kauneudellaan 157:ään verrattuna joka oli andreas zapatinaksen tekemä evoluutio 156:sta (andreas nykyään subarulla)
Brera-coupé on siis luonnollisesti myös premiumiin pohjautuva malli.....mutta sen akseliväliä on leikattu 939:stä vielä n.20cm...
toivottavasti ymmärsitte jotain
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Lopetin Tuulilasin tilaamisen muutama vuosi sitten huomattuani suuria puutteita toimittajien tietotaidossa. Sen jälkeen lehtimyyjät pommittivat useasti, mutta antoivat periksi todettuani joka kerta että en tilaa koska mielestäni lehti on yksinkertaisesti liian huono. Onneksi ovat ymmärtäneet yskän eivätkä enää soittele.
Pitäisi varmaan tilata Quattroruote jotta saisi oikeaa tietoa italialaisautoista
Pitäisi varmaan tilata Quattroruote jotta saisi oikeaa tietoa italialaisautoista
Ei kyllä tuulilasia tule luettua, käyttötestissä italialaiset autot hajotetaan vaikka se olisi testaajien viimeinen teko, ja sitten haukutaan huonoa laatua kun stilon tankinkorkin läppä sattuu heijastamaan valoa hieman eri malliin kuin ympäröivä takalokasuoja. Itse asiassa äitinikin sanoi joskus huulilasia lukiessaan että eihän nämä tiedä autoista yhtään mitään (sama pätee kuulemma myös nelosen koejo.tv -ohjelmaan).
Kun tuulilasia puhelimitse tyrkytetään, tulee yleensä mainittua juttujen heikosta laadusta ja kehotettua myyjää lähettämään sellaisia terveisiä, että voisivat ottaa oppia TM:stä, jossa mun mielestä nyt jonkinlainen objektiivisuus on sentään säilynyt. Mutta eikös huulilasi alunperin olekin Apu -lehden tai vastaavan lehdykän autoliite alunperin..?
Kun tuulilasia puhelimitse tyrkytetään, tulee yleensä mainittua juttujen heikosta laadusta ja kehotettua myyjää lähettämään sellaisia terveisiä, että voisivat ottaa oppia TM:stä, jossa mun mielestä nyt jonkinlainen objektiivisuus on sentään säilynyt. Mutta eikös huulilasi alunperin olekin Apu -lehden tai vastaavan lehdykän autoliite alunperin..?
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Itse en lue Tuulilasia, koska jätkät on niin huonoja valokuvaamaan ja taittamaan. Luonteettomia ulkokuvia ja toimiston pöydällä otettuja detaljikuvia. Jälki on kuin jossain autokerhon lehdessä - missä se on hyväksyttävää.
Se, ettei ammattimies saa edes numeroja oikein, on todella säälittävää. Autoissa kun on tasan kaksi osa-aluetta. Mutu-tuntuma ja numerot.
Se, ettei ammattimies saa edes numeroja oikein, on todella säälittävää. Autoissa kun on tasan kaksi osa-aluetta. Mutu-tuntuma ja numerot.
- PPT
- Viestit: 245
- Liittynyt: 31 Maalis 2003, 13:39
- Car(s): MB GLK,Alfa Romeo Spider Quadrifoglio verde
- Paikkakunta: Kokkola/Kesäisin Öja!
Tuulilasi
Tilasin Tuulilasin viime keväänä taisi olla 60€ vuosi+lisälehtenä Tuulilasi Turbo! Ihan asia juttuja on ollut.ALfa Romeosta on on ollut juttuja esillä!
Lisänä on tullut sellaisia aiheita,kun Poliisin liikennevalvonta,takaa ajo tilanteet! Yksi juttu oli Ferrari Testarosasta( TIP-191).Kelpaa minulle,ja tulee luettua!
Lisänä on tullut sellaisia aiheita,kun Poliisin liikennevalvonta,takaa ajo tilanteet! Yksi juttu oli Ferrari Testarosasta( TIP-191).Kelpaa minulle,ja tulee luettua!
Toiminta on taikasana!
- PPT
- Viestit: 245
- Liittynyt: 31 Maalis 2003, 13:39
- Car(s): MB GLK,Alfa Romeo Spider Quadrifoglio verde
- Paikkakunta: Kokkola/Kesäisin Öja!
lehdet
Autolehdissä esiintyvät autojen tyypit,mitat,ym uutuudet,ne perustuvat maahantuojan antamiin tietoihin.i know because i was test driwer!
Toiminta on taikasana!
Re: lehdet
joo mutta ei maahantuojat tiedä tulevista malleista vielä mitään....PPT kirjoitti:Autolehdissä esiintyvät autojen tyypit,mitat,ym uutuudet,ne perustuvat maahantuojan antamiin tietoihin.i know because i was test driwer!
Tuulilasia oon lukenut kestotilaajana jo 13 vuotiaasta lähtien.Kaikki numerot 1/1977 lähtien on edelleen tallessa, mutta tilaus on nyt loppu.Samat havainnot kuin muillakin, laatu on kärsinyt viime vuosina.Nyt tilasin kokeeksi AutoBild:n ja toistaiseksi vielä tyytyväinen.Ja Mobilisti-lehti on taattua tavaraa...
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki