Euro Car Show 2005
Valvoja: Moderators
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
no onpas päässyt erään oulaistelaisen kapakoitsijankin mese kuviin..
http://gallery.henriluoma.net/ECS2005/IMG_2115
malli on 560SEC ja Desing mecklin jyväskylästä on rakentanut auton tilauksesta..ei livenä ollenkaan pahannäköinen vaikka mersu onkin..
http://gallery.henriluoma.net/ECS2005/IMG_2115
malli on 560SEC ja Desing mecklin jyväskylästä on rakentanut auton tilauksesta..ei livenä ollenkaan pahannäköinen vaikka mersu onkin..
Hoh hoijaa... monenlaista, jopa ihan fiksuakin tuninkia... pääasiassa liian räikeitä minun makuun. Pökötissä oli jotain fiksuja ideoita, mutta se valkonen karva ei oikein kohottanut katu-uskottavuutta.
Hummerissa ei oikein ollut tarkoituksen mukaiset renkaat/vanteet...
TUO tökkäsi oikeastaan eniten meikäläisen silmiin... uskaltaakohan tuolla ajaa yli 80 km/h? Käy niinku Räikköselle eräässä kisassa pääsuoralla

Hummerissa ei oikein ollut tarkoituksen mukaiset renkaat/vanteet...

TUO tökkäsi oikeastaan eniten meikäläisen silmiin... uskaltaakohan tuolla ajaa yli 80 km/h? Käy niinku Räikköselle eräässä kisassa pääsuoralla


Tuollainen samettinen pinta saadaan kaiketi jättämällä lakka matkasta. Ei se kyllä mitään kestä, mutta näyttääpähän hetken erilaiselta.Vittorio Jano kirjoitti:Jär-kyt-tä-vä Hummer. Onko tuo 306 sudittu jollakin mattamaalilla? Onko se kesken, vai onko kyseessä jokin uusi trendi? Aika siisti minusta.
156 2.0 TS ['98]
Tuo puolihimmeä musta on aika yleistä esim. uusissa pärrissä ja on esim. Ducatissa tehty lakan avulla. Kestävyys on kuulemma ihan ok ja pintaa voi vahatakkin ilman kiillottumista. Tiedä sitten.ahma kirjoitti:Tuollainen samettinen pinta saadaan kaiketi jättämällä lakka matkasta. Ei se kyllä mitään kestä, mutta näyttääpähän hetken erilaiselta.


- Campari
- Viestit: 599
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
- Paikkakunta: Tampere
Joo, tuli myös poikettua ekaa kertaa, kun muutenkin hesassa kävin ja joutoaikaa oli.
Kaikennäköistä hilavitkutinta, paljon hienoa käsityötaitoakin, mutta kyllä se klassikkopuoli oli kiinnostavampi. Ei noist tuunatuista oikein jäänyt mitään mieleen, paitsi se ruotsalainen rodi, hauska ilmestys.
Osa autoista oli kyllä varusteltu enemmänkin parkkipaikalla hengailuun ja olo/pelihuoneeksi, saatikka ajoon. No, makunsa kullakin.
Uusi musse oli kyllä ihan maukas, vaikka ei
se sille vieressä olleelle alkuperäiselle ulkonäössä pärjää. Jotenkin tuon
uuden perä on saatu kamalan raskaan näköiseksi, vaikka historia kyllä näkyy autossa hienosti. Mutta se sellainen lentävä keveys linjoista on osaksi kadonnut. Onneksi italiaanoissa vielä sen päälle ymmärretään vaikka
niitä ei pahemmin näyttelyssä ollut. Avojaggen linjat oli kyllä kauniit.
Yleisvaikutelma näyttelystä oli kyllä aika epätasainen ja vähän
jotenkin nuhruinen, en oikein osaa selittää miksi. Ehkä sellainen viimeinen
viimeistely puuttuii esillepanosta.
Sitä minä en siellä näyttelyssä ymmärrä, miksi niillä stanan poppikoneilla
pitää järjestää sellainen helvetin kilpalaulanta, jossa mikään ei erotu ja korviin tuleva sekamökä saa näyttelyvieraan voimaan pahoin. Eikös ne db-kisat ole ihan erikseen ? Tai sitten mä olen ymmärtänyt jotain väärin.
Kai sen nyt tajuaa näkemälläkin, että jos on kilowatin vahvistin takatoosassa, että sieltä ääntä lähtee...laadusta tingittynä.
-cr
Kaikennäköistä hilavitkutinta, paljon hienoa käsityötaitoakin, mutta kyllä se klassikkopuoli oli kiinnostavampi. Ei noist tuunatuista oikein jäänyt mitään mieleen, paitsi se ruotsalainen rodi, hauska ilmestys.
Osa autoista oli kyllä varusteltu enemmänkin parkkipaikalla hengailuun ja olo/pelihuoneeksi, saatikka ajoon. No, makunsa kullakin.
Uusi musse oli kyllä ihan maukas, vaikka ei
se sille vieressä olleelle alkuperäiselle ulkonäössä pärjää. Jotenkin tuon
uuden perä on saatu kamalan raskaan näköiseksi, vaikka historia kyllä näkyy autossa hienosti. Mutta se sellainen lentävä keveys linjoista on osaksi kadonnut. Onneksi italiaanoissa vielä sen päälle ymmärretään vaikka
niitä ei pahemmin näyttelyssä ollut. Avojaggen linjat oli kyllä kauniit.
Yleisvaikutelma näyttelystä oli kyllä aika epätasainen ja vähän
jotenkin nuhruinen, en oikein osaa selittää miksi. Ehkä sellainen viimeinen
viimeistely puuttuii esillepanosta.
Sitä minä en siellä näyttelyssä ymmärrä, miksi niillä stanan poppikoneilla
pitää järjestää sellainen helvetin kilpalaulanta, jossa mikään ei erotu ja korviin tuleva sekamökä saa näyttelyvieraan voimaan pahoin. Eikös ne db-kisat ole ihan erikseen ? Tai sitten mä olen ymmärtänyt jotain väärin.
Kai sen nyt tajuaa näkemälläkin, että jos on kilowatin vahvistin takatoosassa, että sieltä ääntä lähtee...laadusta tingittynä.
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
Jopa hurjat levikkeet voi jotenkin ymmärtää, mutta noi alumiiniset takasiivet ovat usein se mikä lopulta ampuu yli. Nyt jopa alkaa tuntua tyylikkäältä ne 80-luvun? takaspoilerit missä oli lisäjarruvalo samassa. Taitaa muuten noiden nykyajan alumiinisiipien jäljiltä olla melkoset reiät keskellä takaluukkua?
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Sain synttärilahjaksi kaverilta uusimman GTI-magazinen (herja vissiin). Siinä on noiden Eurocarshown tuuninkikotteroiden lisäksi mielenkiintoinen juttu "Alfan piristys" josta oli täälläkin juttua jokin aika sitten, mutta kyllä silti silmät viihtyivät ehdottomasti parhaiten keskiaukeaman kohdalla. Myös vannekatsaus 2005 oli miellyttävää katseltavaa. 

- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
Ei tuossa pitäisi olla mitään vaaraa, kun auto on etuvetoinen, niin vauhti lakkaa kiihtymästä tietyssä pisteessä.R@gdoll kirjoitti: TUO tökkäsi oikeastaan eniten meikäläisen silmiin... uskaltaakohan tuolla ajaa yli 80 km/h? Käy niinku Räikköselle eräässä kisassa pääsuoralla

Alfaholismia vuodesta 2001
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
Niin ja oliko ne pereäti Opelin valot? Mun mielestä valon malli viittaa aika vahvasti Astraan.Alfaholisti kirjoitti:Voi Coupe rukkaa, mä en jumalauta ymmärrä miks noita mauttomia "löksus" valoja pitää tunkea jokaisen tööniks auton perään. Tohon fiiuun noi valot sopii yhtä hyvin kuin nyrkki per......

Alfaholismia vuodesta 2001
KJS kirjoitti:Ei tuossa pitäisi olla mitään vaaraa, kun auto on etuvetoinen, niin vauhti lakkaa kiihtymästä tietyssä pisteessä.R@gdoll kirjoitti: TUO tökkäsi oikeastaan eniten meikäläisen silmiin... uskaltaakohan tuolla ajaa yli 80 km/h? Käy niinku Räikköselle eräässä kisassa pääsuoralla


Mitenkäs tuommosten härrävärkkien katsastus, pitääkö nuo olla muutoskatsastettuja, E-hyväksyttyjä, lujuuslaskennat tehtyjä tms. ? Vai tarviiko mitään... (katsastukseen irti) ??

-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
Tuokin on hiukan tulkinnanvarainen juttu, koska harvemmat varmaan peruuttaa jalankulkijan päälle. Kaunishan tuo asennus ei ole, mutta onhan se persoonallinen.sataviisviis kirjoitti:mutta autossa ei saisi olla mitään jalankulkijalle vaarallisia ulokkeita.Eli periaatteessa nuokin on laittomia.

Alfaholismia vuodesta 2001
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki