Miitti: Lauantai, 20.1.2007 klo 13.13, Utti ABC-asema

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
GangstaPapa
Viestit: 135
Liittynyt: 25 Tammi 2004, 18:30

Miitti: Lauantai, 20.1.2007 klo 13.13, Utti ABC-asema

Viesti Kirjoittaja GangstaPapa »

Katso loppupään viestit ko. tapahtumasta. - Rolle

-------------------

Jotenkin on jäänyt semmonen kuva, että täältä suunnalta ei pahemmin ainakaan aktiivisia foorumin käyttäjiä ole. Bongaus-ketjuunkaan ei ole paljoa ilmoitettavaa löytynyt ja vaikuttaa siltä, että täälläpäin ei tuota tervehdys-perinnettäkään muisteta. :( Ilmoittautukaa ja muistakaa morjestaa! :wink:
Autot

Avatar
MK
Viestit: 378
Liittynyt: 16 Loka 2003, 07:12
Car(s): ex 166TS, ex 166 2,5, 166 JTD, GTV 3,0
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja MK »

Älä huolestu, et ole ainoa. Olen itse aina käsi pystyssä kohdatessani Alfan, mutta paikallisilta tulee aika harvakseltaan palautetta.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Kyllä täällä pyöritään hyvinkin aktiivisesti mutta on meitä sen verta vähän ja teitä paljon :( En ole harvoja bongeja jaksanut enää laitella tuonne topiciin kun eivät morjesta takaisin. Punainen 155, musta 75 viimeisimmät. Anjalankoskella en ole käynyt viime kesän jälkeen ja valkealassakin lähinnä harjuntiellä tai mailapelihallissa. KOuvolassa ja kuusankoskella tulee pyörittyä silloin kun on vapailla. Itse morjestan aina kun huomaan.

Olisko liioittelua yrittää miittinkiä kesällä jos saadaan enemmän kuin 3 Alfistia mukaan :roll: Olis ihan kiva saada naama nimimerkille ja vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia? Tämä näin alustavana kysymyksenä.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Antijape
Viestit: 758
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 11:05
Car(s): Ei alfaa. Ex 159 SW 3.2 Q4, 156 2.0 JTS ja 147 2.0 TS

Viesti Kirjoittaja Antijape »

Mulla vähän sama homma kuin kojootilla, eli ei jaksa tuonne bongauslistaan kirjata tyyppejä, jotka eivät takaisin morjesta. Tähän mennessä tasan yksi alfisti on morjestanut takaisin (tapahtui Kotkassa), tosin pitää muistaa että vasta n. 3vkoa alfa-ajoa takana.

Itse voisin hyvinkin tulla miittiin, jos sattuu hyvä ajankohta ja paikka, eli nyt olisi jo neljä koossa. 8)

Avatar
MK
Viestit: 378
Liittynyt: 16 Loka 2003, 07:12
Car(s): ex 166TS, ex 166 2,5, 166 JTD, GTV 3,0
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja MK »

Wile E. Coyote kirjoitti: Olisko liioittelua yrittää miittinkiä kesällä jos saadaan enemmän kuin 3 Alfistia mukaan :roll: Olis ihan kiva saada naama nimimerkille ja vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia? Tämä näin alustavana kysymyksenä.
Kannatettava ajatus

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Antijape kirjoitti:eli ei jaksa tuonne bongauslistaan kirjata tyyppejä, jotka eivät takaisin morjesta
Näin olisi suotavaa menetelläkin, Alfoja on sen verran liikenteessä että joka päivä tulee vastaan. Ja kaikki foorumilaisethan morjenstavat aina.. 8)

Avatar
Razor
Viestit: 201
Liittynyt: 30 Marras 2003, 23:04
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Razor »

hep! Kuva

Avatar
Tiige
Viestit: 2305
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Voisihan sitä kesällä tulla johonkin tapamiseen, jos vihdoinkin olisi sillon jo alfa alla(4kk jo omistanut moisen) :) . Nyt en ole kehdannut morjestella alfisteille. Kattoisivat vaan kieroon että mikäs tota ladamiestä vaivaa. :oops:

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

En nyt ehkä ihan Kymenlaaksossa asustele, mutta miitti ei olisi huono idea...
Ei täälläkään päin muilta alfakuskeilta käsi nouse, vaikka kuinka yrittää :(

edit: anteeksi, koulukaveri joka ajaa 75:lla morjestaa aina, jostain kumman syystä :-D

Avatar
chiarezza
Viestit: 37
Liittynyt: 18 Helmi 2005, 20:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja chiarezza »

Vaikken Kymenlaaksossa asu itsekään tulee Kouvolassa pyörittyä melkeinpä joka viikonloppu, kesäisin useamminkin. Ei siellä kyllä Alfoja vastaan ole tullut... :?

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Ei kai sitä niin tarkkoja olla, eli saahan sitä tulla miittiin jos ei oikein noihin turun/tampereen/pääkaupunkiseudun/pohjoisen miitteihinkään koe kuuluvansa.

Ennenkuin puhutaan päivämääristä voitaisiin heitellä ilmaan ajatuksia paikasta. Eli tehdäänkö muutakin kuin pyöritään jossain parkkiksella kädet taskussa :roll: Ei nyt mitään koko päivän juttua mutta joku luonnon kaunis paikka jossa voi räpätä kauniin ilman yllättämänä autoista kuvan ja nauttia virvokkeen rupatellessa?

Tässä tosin on vasta 8 jannua ja yleensä osa ei kuitenkaan tule paikalle. Mutta jos tässä keksitään hyvät ideat niin kohta sinne haluaa pohjoosen soturit ja muutkin :P

EDIT: Niin Valkealassa, Lappeenrannassa ja Kotkassa on ainakin kauniita paikkoja. Tosinjoku paikka Kouvolaa lähellä voisi olla sijainniltaan tasapuolisempi.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
GangstaPapa
Viestit: 135
Liittynyt: 25 Tammi 2004, 18:30

Viesti Kirjoittaja GangstaPapa »

Noniin.. Alkaa kuulostaa hyvältä :) Nyt hyviä ideoita julki niin aletaan järkkäilemään
Autot

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Rolle kirjoitti:
Antijape kirjoitti:eli ei jaksa tuonne bongauslistaan kirjata tyyppejä, jotka eivät takaisin morjesta
Näin olisi suotavaa menetelläkin, Alfoja on sen verran liikenteessä että joka päivä tulee vastaan. Ja kaikki foorumilaisethan morjenstavat aina.. 8)
En ole Kouvolan seudulta, mutta tuo bongaus juttu olisi mukava kaikille. Nyt vain on sellainen olo, että muut kuin pkp seudun kerholaiset eivät voi osallistua.

Olisi mukava käyttää bongauslistaa siihen, että tutustuisi uusiin Alfisteihin. Siis niin, että lottoaisi sillä, että olsiko vastaan tulija tälläpalstalla vai ei.

Aioin jo aiemmin ehdottaa bongausliataa tuntemattomista alfisteista, mutta olisiko aluejako parempi???

Onneksi ei ole minun ongelmani

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Sori että tuhotaan kymenlaaksonpoikien juttuja, mutta voihan sitä tänne laittaa, jos edes on mahdollisuus että on foorumilaisia. Tuo kehoite on nimenomaan pk-seutulaisille jotka täällä joka päivä bongaa sen punaisen 156:sen Kehä I:llä.

Nim. Yhtään bongausta pk-seudulla yli kahteen vuoteen tyylin

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Kovin hiljaista on :?
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
GangstaPapa
Viestit: 135
Liittynyt: 25 Tammi 2004, 18:30

Viesti Kirjoittaja GangstaPapa »

Nojoo.. Ei taida miitti pahemmin kiinnostaa :( Ei taida täällä paljoa "true" alfisteja olla, joten voi olla että pitää kesällä vaivautua johonkin kauemmas ihailemaan alfoja.
Autot

Avatar
Antijape
Viestit: 758
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 11:05
Car(s): Ei alfaa. Ex 159 SW 3.2 Q4, 156 2.0 JTS ja 147 2.0 TS

Viesti Kirjoittaja Antijape »

Heitän vähän kotiinpäin ja ehdotan paikaksi Kotkan Sapokassa olevaa kahvila-ravintolaa Tulikukkoa. Vieressä meri, iso parkkipaikka ja Maretarium, jos joku haluaa vaikka perheineen mennä kaloja katsomaan.

Avatar
MK
Viestit: 378
Liittynyt: 16 Loka 2003, 07:12
Car(s): ex 166TS, ex 166 2,5, 166 JTD, GTV 3,0
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja MK »

Sopii minulle paikka on hieno, tosin tämän viikon ohjelma on vähän tiukka, sunnuntai ip., ensi viikolla tai myöhemmin on OK.
Ei heitetä vielä pyyhettä kehään.

Avatar
Antijape
Viestit: 758
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 11:05
Car(s): Ei alfaa. Ex 159 SW 3.2 Q4, 156 2.0 JTS ja 147 2.0 TS

Viesti Kirjoittaja Antijape »

Mulle käy myös sunnuntai ip. Mitä myöhemmin sen parempi, kun on tuparit lauantaina. :mrgreen: Viikolla käy myös oikeastaan mikä ilta tahansa, mutta ainakin kolme seuraavaa vkoloppua itse olen poissa paikkakunnalta.

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

Kotka on minulle ainakin hieman liian kaukana, ei ihan sinne asti viitsisi ajaa (vaikka alfalla muuten onkin kiva huristella). Kouvola tai Lappeenranta sopisi paremmin minulle... Mutta pitää nyt vielä tuumailla asiaa.

Edit: ViaMicheliniä tutkailtuani huomasin, että Kouvolaan on kotipihalta vain 30km lyhyempi matka kuin Kotkaan. Eli melko sama, olisiko se miitti sitten Kotkassa. Porukkaa vain saisi olla enemmän.

Avatar
MK
Viestit: 378
Liittynyt: 16 Loka 2003, 07:12
Car(s): ex 166TS, ex 166 2,5, 166 JTD, GTV 3,0
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja MK »

Eiköhän nuo loputkin tuosta vielä heräile....

Avatar
Razor
Viestit: 201
Liittynyt: 30 Marras 2003, 23:04
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Razor »

jos nyt sunnuntaina ollaa menossa niin toivotaan että saan auton kasaan siiheksi, muuten voi olla aika hiljasta omalt osalt :roll:
huomenna olis tarkoitus vaihtaa kaasarit ja laittaa jarrut kuntoon...

Avatar
Antijape
Viestit: 758
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 11:05
Car(s): Ei alfaa. Ex 159 SW 3.2 Q4, 156 2.0 JTS ja 147 2.0 TS

Viesti Kirjoittaja Antijape »

Noh, kuoliko tämä nyt kuitenkin? Ilmeisesti tuo ensi sunnuntai, ei porukalle sovi... Varsinkin kauempaa (mahdollisesti) tulevat voisivat ehdotella ajankohtia, niin koitetaan sopia jotakin.

Avatar
MK
Viestit: 378
Liittynyt: 16 Loka 2003, 07:12
Car(s): ex 166TS, ex 166 2,5, 166 JTD, GTV 3,0
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja MK »

Ei kuopata ajatusta vielä. Mihinkäs ne alunperin miittiä ehdottaneet ovat hävinneet, lähitulevaisuudessa voitaisiin pitää, kunhan lumisateet vähän hellittää, ei kuitenkaan vappuna.....

Avatar
Razor
Viestit: 201
Liittynyt: 30 Marras 2003, 23:04
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Razor »

mullakin taitaa alfan fiksaus kestää hiukan pidemmän aikaa http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=5179 :crazyeyes: :lol:

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

Kelit eivät kyllä suosi nyt mitään miitinpitoa, mutta myöhemmin sitten. Eiköhän sen verran porukkaa saada kokoon. :)

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Juu pikkuisen enemmän "heads uppia" jotta matkatyöläinenkin ehtii reagoida :o Mulla on aikalailla lyöty lukkoon jo koko kevät ja kesä kalenterin puolesta joten sen puitteissa täytyy ainakin omalta kohdalta suunnitella. Toisaalta tietää ainakin milloin pääsee ja milloin ei :roll:

Kotka käy ihan hyvin, sunnuntait on huonoja päiviä kun olen silloin yleensä matkalla Ouluun.

Heitän tähän pari iltaa jotka sopii mulle. Muuten siirtyy eteenpäin/peruuntuu omalta kohdalta koska olen melkeinpä koko kesäkuun työmatkalla :evil: Heinäkuussa on tarkoitus mennä Bella Italia tapahtumaan notkumaan ja muutenkin silloin on jo lomat 8)

Eli toukokuun 13pv perjantai tai lauantai
tai 20pv perjantai tai 21pv lauantai.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

Noista Wilen ehdottamista päivistä nuo molemmat lauantait kävisivät. Mites muille?

Avatar
MK
Viestit: 378
Liittynyt: 16 Loka 2003, 07:12
Car(s): ex 166TS, ex 166 2,5, 166 JTD, GTV 3,0
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja MK »

Minä olen tuon ensimmäisen viikonloppun reissussa,seuraava OK, lauantai iltapäivä ehkä sopisi parhaiten.

Avatar
GangstaPapa
Viestit: 135
Liittynyt: 25 Tammi 2004, 18:30

Viesti Kirjoittaja GangstaPapa »

Kummatkin ehdotukset sopivat ainakin näillä näkymin.
Autot

Avatar
Antijape
Viestit: 758
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 11:05
Car(s): Ei alfaa. Ex 159 SW 3.2 Q4, 156 2.0 JTS ja 147 2.0 TS

Viesti Kirjoittaja Antijape »

Mulle sopii tuo 13-14pvä vkoloppu, seuraavana olen reisussa.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Tää on just tätä että pienestäkin porukasta kaikille ei sovi :(
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
AlfaTom
Viestit: 2735
Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Paikkakunta: Kuusankoski

Kymenlaakson miitinki

Viesti Kirjoittaja AlfaTom »

Nyt kun olen itsekin palailemassa aktiivisempaan Alfa-harrastukseen, parin vuoden hiljaiselon jälkeen, olisipa mukava tavata paikkakunnan ja miksei kauempaakin olevia Alfisteja ajeluiden merkeissä. Kuulun Arefiin mutta niiden tapahtumat on yleensä harvakseen ja aika usein kaukana Kymenlaaksosta. No eipä ole ollut ajokuntoista Alfaakaan pariin vuoteen, yksi Sprintti leimaamatta ja toinen vastaava majailee pihalla osanluovuttajan roolissa. Mutta nyt kun tuli hommattua sellainen Alfa jota ei tarvitse ainakaan hitsailla niin ajelukin onnistunee tänä kesänä.
Tosin vasta kesäkuun puolella aikaisintaan pääsee ajamaan.
Olisin kiinnostunut jonkinlaisesta paikallistoiminnasta, mutta ei mitään virallista vaan kuten on ehdotettu, että sovitaan tietyt viikonpäivät jolloin kokoonnuttaisiin sovitussa paikassa.
Kouvolan ympäristössä on monta hyvää "keräilypistettä" kuten ABC-asemat Utissa, Valkealassa ja Korian Napalla, kaikki pääteiden varsilla.
Näissä on isot parkkipaikat jossa kokoontua ja kahvilat ym palvelut.
Kotkassa Sapokka, jota oli ehdotettukin, on mukava paikka.
Haminan torin ympäristö on myös hyvä. Onhan näitä.
Mahdollisesti voisi tehdä porukalla jonkin ajolenkin, museotie Hamina-Vaalimaa, tai Korialta Anjalan kautta Kotkaan yms...

Olisiko tällaiseen kiinnostusta?

jupasierra
Viestit: 30
Liittynyt: 28 Huhti 2004, 13:16
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja jupasierra »

Antijape kirjoitti:Mulla vähän sama homma kuin kojootilla, eli ei jaksa tuonne bongauslistaan kirjata tyyppejä, jotka eivät takaisin morjesta. Tähän mennessä tasan yksi alfisti on morjestanut takaisin (tapahtui Kotkassa), tosin pitää muistaa että vasta n. 3vkoa alfa-ajoa takana.

Itse voisin hyvinkin tulla miittiin, jos sattuu hyvä ajankohta ja paikka, eli nyt olisi jo neljä koossa. 8)
Se taisin olla mä kuka morjestin, ainakin ajelen aina käsi pystyssä kun näen alfan keulan. Jos se vastaan tullut oli kuusnelppa niin tärppäs. Aika harvat vaan moikkaavat takaisin. Täällä tulee kyllä alfoja vastaan, (kiitos delta-auton) mutta varsinkin nais kuljettajat eivät näemmä tunne tätä herrasmiestapaa. Mitä kokoontumiseen tulee niin yritetään vaan tavata. Mulle kotkalaisena sapokka tietenkin käy mainiosti, mutta ajelen kyllä kauemmaskin tarvittaessa. Kutosen murinaa kuuntelee mielellään !

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

Koitetaan nyt jotakin saada aikaan. Kaveri kehuskeli juuri mersun omistajana , että pitävät miittiä tuossa lähiaikoina. Siinä kuuntelin ja melkeen rupesi hävettämään, kun alfistien juuri innokkaimpia pitäisi olla... Mulle käy mikä viikonloppu tahansa ja missä vain, kunhan jotain saadaan aikaan. Ja missä on kaikki lappeenrantalaiset? :roll:

Avatar
Scuderia AlfaRomeo Finlan
Viestit: 210
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:09
Car(s): M-B C320 Avantgarde 4Matic A STW
ex:159 Q4 2.4 JtdM
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Scuderia AlfaRomeo Finlan »

Ja missä on kaikki lappeenrantalaiset?
No Lappeen rannassa.
Scuderia AlfaRomeo Finlandese

Avatar
AlfaTom
Viestit: 2735
Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja AlfaTom »

jupasierra kirjoitti: Mitä kokoontumiseen tulee niin yritetään vaan tavata. Mulle kotkalaisena sapokka tietenkin käy mainiosti, mutta ajelen kyllä kauemmaskin tarvittaessa. Kutosen murinaa kuuntelee mielellään !
Eihän tuohon tapaamiseen tarvita kuin paikka ja aika, paikalle tulee ne jotka haluaa ja pääsee, oli niitä sitten yksi tai yksitoista. Tulee tietysti mieleen se Kummelivitsi Ladakerhon kokoontumisajosta...

Homman voisi polkaista käyntiin Kouvolan Swap & Meet -tapahtumassa 28.05. Kouvolan Kasarminmäellä. Vaikka järjestelyistä vastaakin jenkkiautoporukka, on paikalla ollut aina runsaasti myös muita harrasteajoneuvoja, myös italialaisia.
Tapahtuman ajankohta siis 28.05. ja klo 10-17. Rompetori ja kokoontumisajo kaikille harrasteajoneuvoille.
Tiedot saatu Retro Auto Moto -lehdestä.

Avatar
GangstaPapa
Viestit: 135
Liittynyt: 25 Tammi 2004, 18:30

Viesti Kirjoittaja GangstaPapa »

Swap&Meet:issä tavataan :)
Autot

Avatar
Razor
Viestit: 201
Liittynyt: 30 Marras 2003, 23:04
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Razor »

sinne, jos vaan on auto kasassa silloin.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

AlfaTom kirjoitti:Tulee tietysti mieleen se Kummelivitsi Ladakerhon kokoontumisajosta...
"Älä lyö sitä ovea, se on paskana" :mrgreen:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
AlfaTom
Viestit: 2735
Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja AlfaTom »

Razor kirjoitti:sinne, jos vaan on auto kasassa silloin.
En minäkään pääse Spiderilla :( mutta jos ottais siirtoluvat Sprintiin niin voisi saapua Alfalla 8)

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

En minäkään pääse Spiderilla Sad mutta jos ottais siirtoluvat Sprintiin niin voisi saapua Alfalla Cool
Katsastuskonttorille siis... :-D
Monikohan olisi tulossa tuonne Kouvolaan?

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

Kuihtuiko tää nyt ihan kokonaan?

Avatar
Razor
Viestit: 201
Liittynyt: 30 Marras 2003, 23:04
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Razor »

Tulossa ollaan ainakin näillä näkymin :)
Viimeksi muokannut Razor, 18 Touko 2005, 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
GangstaPapa
Viestit: 135
Liittynyt: 25 Tammi 2004, 18:30

Viesti Kirjoittaja GangstaPapa »

Mä tuun ainakin! :)
Autot

Avatar
Antijape
Viestit: 758
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 11:05
Car(s): Ei alfaa. Ex 159 SW 3.2 Q4, 156 2.0 JTS ja 147 2.0 TS

Viesti Kirjoittaja Antijape »

Joudun jättämään väliin. Hääjuttuja...

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

Hienoa! Tapaamme sitten Kouvolassa.

Avatar
AlfaTom
Viestit: 2735
Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja AlfaTom »

Paikalle tullaan, ei ole ainakaan työesteitä, alkaa kesäloma silloin :-D
Tosin Alfalla saapuminen tuottaa pulmia, Sprint menee ehkä uudelle omistajalle ja Spider taas on vielä tax free, Kuitusen ja Tullin mafiat saattavat olla eri mieltä auton käytöstä liikenteessä :evil:
Mutta pääseehän sinne muullakin pelillä. Alfalla saapuvat, yrittäkää päästä itse näyttelyalueelle, voi olla että päästävät kaikki Alfat sinne. Yleisöä kuitenkin kiinnostaa Alfat vuosimalliin katsomatta :)

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

muistakaakin ottaa sitten kamera mukaan ja PALJON kuvia.. :wink:

Avatar
Razor
Viestit: 201
Liittynyt: 30 Marras 2003, 23:04
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Razor »

AlfaTom kirjoitti:Alfalla saapuvat, yrittäkää päästä itse näyttelyalueelle, voi olla että päästävät kaikki Alfat sinne. Yleisöä kuitenkin kiinnostaa Alfat vuosimalliin katsomatta :)
meinaatko että ne ottas sinne ihan tosta vaan paikanpäältä, ettei sinne pidä ottaa mitenkään yhteyttä etukäteen? kyl mä ainakin voisin tuon auton sinne viedä jos se jotain kiinnostaa :mrgreen:

Lukittu