Kyllähän ne isot pojat väittää (ja Thermotec-paketti ja
http://www.thermotec.com), että teho paranee. Nuo nauhat oli pakon sanelemia kun sarjat on niin lähellä kylkiä, ettei mitään peltisuojaa saa väliin. Jotenkin tuntuu, että 33–37 cm pituisissa primääreissä ei paljon kaasut jäähdy vaikka olis teippaamattakin. Aioin kyllä penkittää vähän joka välissä, mutta tähän eka kierrokseen ei pääse/ehdi noiden nauhojen tehoa tarkistamaan, kun sisällä on jo QV:n nokat ja kanttakin on madallettu (eli vakiotehoista on varmaan päästy se klassinen 30 % alaspäin).
Kannattaa odottaa meikäläisen koeajoraporttia. Nauha saa olla vain 1/4 tuumaa päällekäin lämpöhaperoitumisvaaran takia. Meikäläisellä on tietyistä kohdista 1:1 päällekäin ja vielä nuo hemmetin isot putkiklemmarit päällä. Arvatenkin saan taas kirjoitettavaa ennen kesän loppua... mutta mieluummin kunnon klemmarit kuin tilanne, että joudun irrottamaan sarjat TAAS, kun nauhat lepattavat pitkin konehuonetta.
Selvä vika tehon kannalta on kyllä nämä pakoaukot ja tiivisteet
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=5259, jotka heittävät monta milliä joka suuntaan. Toivottavasti pakokanavaan tursuava kuparitiiviste palaa ajan myötä pois.
Tehostinta en vielä ota pois, mutta freoniton ja osittain paskaksi ruostuntut ilmastointi ulisevine kompuroineen on kyllä liipasimella. Pitäisi kiinnittää kompura huomenna. Saa nähdä. Vituttaa kun en tilannut nopeampaa ohjausta kun kone oli irti. Oli Ruotsissa myynnissä, mutta meikäläinen oli niin finaalissa, etten jakasanut ajatella lisäohjelmaa remonttiin.