Sivu 1/2
33 myyty..
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 17:25
Kirjoittaja A2K
ja nyt se valkone "kaunotar" o lähteny.. myyty haminaan...
minkähä auton seuraavaks ostais. hmm...
laittakaas hyvät alfistit ehdotuksia.
mikä olisi mun seuraava. projekti?
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 17:26
Kirjoittaja 90
no alfa tietenkin..
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 18:44
Kirjoittaja Vode
Dx Corolla?
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 18:52
Kirjoittaja Ciancarlo
Voort Tuhnus 1,6..?
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 18:52
Kirjoittaja A2K
yeah. ja krvanopat dx:n peiliin?
ja mikä alfa?
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 19:17
Kirjoittaja Vittorio Jano
AR 155 DTM-look.
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 19:22
Kirjoittaja pee
Ford Sierra. Aivan-sama-mikä-look?
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 21:15
Kirjoittaja jknracing
Vode kirjoitti:Dx Corolla?
Mä voisin myydä sellaisen. Ja halvalla!!!
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 22:05
Kirjoittaja A2K
onko karvanoppia? vuntikka? mustat lasit ja iso antenni?
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 22:09
Kirjoittaja Jappe
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=483
Tässä sulle ihan oikeasti hyvä valinta
Emäntä haluu 147:n
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 22:24
Kirjoittaja GAMMA500
siinähän olis joo hyvä tuningaihio
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 22:26
Kirjoittaja jknracing
A2K kirjoitti:onko karvanoppia? vuntikka? mustat lasit ja iso antenni?
Ruskea väri, ruostetta, romipuskurit, vetokoukku, equussin jengapuntari ja alpinen nappimankka löytyy. Niin ja hiirenpaskaa. Joku "afrikkalainen tampereelta" osti raadon jo pari vuotta sitten ja lähetti rahat postissa, mutta ei oo vielä hakenut "autoa". Kait mä myyn sen kohta uudestaan. Seuraavalta ostajalta ei tarvii saada kuin 50 euroa ja sit voinkin lähettää sen paalattavaks!
No ei vaan, osta 155 ja jotain DTM-tyyliä...
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 22:31
Kirjoittaja A2K
wee!! ehkä passaan kuitenkin tällä kertaa. tahtoo turbo/takaveto/ 2litraa ylöspäin. joku noist
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 22:39
Kirjoittaja -Tomi-
Se KJS:n iskemä kuva, se jossa on se vulva. Spoikkakin jo valmiina. Eikun tarjoamaan
Lähetetty: 11 Kesä 2005, 23:19
Kirjoittaja jarski
a2k....osta 190 riisselimersu ja tee siitä AMG-lookki...vähäkö magee projekti
Lähetetty: 12 Kesä 2005, 10:17
Kirjoittaja Rasvis
Jappe kirjoitti:Tässä sulle ihan oikeasti hyvä valinta
Vad kostar?
Lähetetty: 12 Kesä 2005, 14:24
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Jos 75:nen niin mustana ja mieluummin niillä "haitari" puskureilla. On nami... Ja moottoritila, alusta ja vanteet ainut mitä saa muuttaa.
Lähetetty: 12 Kesä 2005, 14:45
Kirjoittaja 90
aikapitkälti samoilla linjoilla pohjoosen alfistin kanssa tosin sillä erotuksella että normaalipuskurit käyvät mielestäni myös...
omassa seiskafemassa on etupuskuri hieman hajallaan ja harkinnan alla on kyllä ollut tuon lesterin evoluzione keulan hankinta mutta katsotaanpas mihin tässä päädytään..
Lähetetty: 12 Kesä 2005, 23:04
Kirjoittaja Jappe
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Jappe kirjoitti:Tässä sulle ihan oikeasti hyvä valinta
Vad kostar?
hehe, siinäpä kysymys.
toverille 2200
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 08:35
Kirjoittaja Rasvis
Hmmm. Mistähän keksisi jonkun "järkisyyn" tuollaisen hankintaan
Re: 33 myyty..
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 11:24
Kirjoittaja Sauer
A2K kirjoitti:ja nyt se valkone "kaunotar" o lähteny.. myyty haminaan...
Oliko ostaja sokea, vai muuten vaan päästään sekaisin?
Re: 33 myyty..
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 11:51
Kirjoittaja Hakki
Osta multa 155
Allekirjotuksessa on linkki !
Re: 33 myyty..
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 17:27
Kirjoittaja A2K
Sauer kirjoitti:A2K kirjoitti:ja nyt se valkone "kaunotar" o lähteny.. myyty haminaan...
Oliko ostaja sokea, vai muuten vaan päästään sekaisin?
ei kyllä ollu. kaikki 4 jotka autoa tuli katsomaan kehuivat hienoksi.
älä itke kun et osaa..
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 18:17
Kirjoittaja Sauer
Totta... En osaakkaan itkeä, vaikka mieli tekisikin, kun kattoo miten toi raukkaparka on raiskattu
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 18:29
Kirjoittaja A2K
Sauer kirjoitti:Totta...
raukkaparka on raiskattu
tarkoittanet omaa autoasi?
ja niinkuin täs ketjun ekas viestis lukee mikä on aihe. ni laita turhat kommenttis vaikka mun pm:ään tai sit älä tee mitään. aivan sama.
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 19:06
Kirjoittaja Rasvis
A2K kirjoitti:ja niinkuin täs ketjun ekas viestis lukee mikä on aihe. ni laita turhat kommenttis vaikka mun pm:ään tai sit älä tee mitään. aivan sama.
Näin. Henkilökohtaisen vittuilun voi hoitaa yksityisesti tai olla kokonaan hoitamatta, mutta yleiselle foorumille se ei kuulu. Eli palataas aiheeseen tai pistetään topikki lukkoon.
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 19:15
Kirjoittaja A2K
kiitän.
eli jatketaan normisti.
käyn v-loppuna kattomas ehkä yhtä E30 bimmeriä. auto on alkuperäinen 320i koneena on 2.0 litranen ruisku jossa nykyään 2,7 litrainen alakerta. luultavasti hartge. = tehoa ja vääntöä pirusti. toivottavasti hinta saadaan kohilleen ja kaupat tulee.
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 19:20
Kirjoittaja Rasvis
Vieläkös noihin saa lupia puhaltimelle? Kaverilla on E30 325 avo johon on mm. vaihdettu tuo pitkäiskuisempi ETA-kampura ja ympätty solmu kylkeen, alkaa tehopainosuhde olemaan ihan kohillaan.
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 19:51
Kirjoittaja Ciancarlo
A2K kirjoitti:
käyn v-loppuna kattomas ehkä yhtä E30 bimmeriä. auto on alkuperäinen 320i koneena on 2.0 litranen ruisku jossa nykyään 2,7 litrainen alakerta. luultavasti hartge. = tehoa ja vääntöä pirusti. toivottavasti hinta saadaan kohilleen ja kaupat tulee.
Että mitä. Ostat pimmerin? Ja hylkäät meidät? Onko siinä nyt laitaa?
Terv. CC
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 19:53
Kirjoittaja A2K
mikä kampura? 2,7. 3.0? 3.2??? jos siin lukee papereis et vähä päästöne se pitää käyttää vtt:n pakokaasu mittaukses mut jos ei lue ni sit sen voi laittaa ja jarrut päivittää ni se menee läpi. ja ehkä jotain muuta mut kyllä saa E30:sen turbottaa.
Ja Edit: en hylkää. enhän mä voi mennä mihinkään. mitä ois alfabbs ilman värikästä ja persoonallista A2K:ta?? (rauhallinen ja asiallinen?)
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 20:13
Kirjoittaja Rasvis
Siis ETA-moottorin kampura. Tuo on se 2,7-litrainen pata joka suunniteltiin pientä kulutusta ja suurta vääntöä ajatellen. Ulkomuistista erot M20 2,5:een ovat pidempi iskunpituus ja pienemmät puristukset (erilainen kansi) -> tehoa joku 130 hepokattia mutta vääntöä ihan mukavasti. Tuosta kun poimii osia tavalliseen kakspuolikkaaseen niin pitäisi irrota jonkun verran lisähönkää.
Onhan noita "korkeapäästöisiä" aihioita Suomi puolillaan, mutta isot pojat taisivat puhua ettei noihin enää saisi turbolupia kovin helposti (M3 ei enää käy vertailumalliksi). Vai tarkoittivatkohan 745i:n 3,5-litraista turbokattilaa?
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 20:16
Kirjoittaja Rolle
Eikä nykyään enää mitään lupia tarvitse. Sen kun pulttaa kiinni, vaihtaa vaadittavat osat, katsastaa ja kovaa ajoa
M3:nenhan on aina ollut eri mallisarjaa kuin muut, eikä taida 320is:kään kelvata. Mutta 170hp +20% katsastukseen niin luulisi kelpaavan.
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 20:25
Kirjoittaja Rasvis
Mutta kelpaako pelkkä dynolappu? Ei kai kukaan usko että potkupallon kokoisella puhaltimella on haettu kakspuolikkaasta 170*1,2=204 heppaa?
Mosselmannin 325-turbosarjan teholupaus taisi muuten olla "sattumalta" 204 konia
Eikös Ämkolmosia ja Cossu-Sierroja saanut takavuosina tehdä korinvaihtona? Nykyäänhän ei enää saa kun ne korit ovat rakenteeltaan voileipämalleista eroavia ja autot katsotaan kuuluvaksi eri mallisarjaan.
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 20:27
Kirjoittaja Vittorio Jano
Tuolla Bemarilla voi ainakin driftata helpommin kuin 33:lla. Eikä välttämättä tarvitse mennä edes kävelykadulle.
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 20:30
Kirjoittaja 90
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mutta kelpaako pelkkä dynolappu? Ei kai kukaan usko että potkupallon kokoisella puhaltimella on haettu kakspuolikkaasta 170*1,2=204 heppaa?
Mosselmannin 325-turbosarjan teholupaus taisi muuten olla "sattumalta" 204 konia
Eikös Ämkolmosia ja Cossu-Sierroja saanut takavuosina tehdä korinvaihtona? Nykyäänhän ei enää saa kun ne korit ovat rakenteeltaan voileipämalleista eroavia ja autot katsotaan kuuluvaksi eri mallisarjaan.
tarkoitat ehkä tekniikanvaihtoa, korinvaihtohan meinaa mielestäni että suomikinneriin vaihdetaan tuontikori kun taas tekniikanvaihto meinaa että karvalakkimallin suomikinneriin vaihdetaan äkäisempi tekniikka...
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 20:30
Kirjoittaja Ciancarlo
Vittorio Jano kirjoitti:Tuolla Bemarilla voi ainakin driftata helpommin kuin 33:lla. Eikä välttämättä tarvitse mennä edes kävelykadulle.
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 21:02
Kirjoittaja Rasvis
90 kirjoitti:tarkoitat ehkä tekniikanvaihtoa
Joo, paremminkin tekniikanvaihtoa. Vaikka kyllähän sen tekniikan kannalta ajatellen siihen vaihdetaan kori
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 21:03
Kirjoittaja 90
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:90 kirjoitti:tarkoitat ehkä tekniikanvaihtoa
Joo, paremminkin tekniikanvaihtoa. Vaikka kyllähän sen tekniikan kannalta ajatellen siihen vaihdetaan kori
no juu pitää kyllä paikkansa..
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 21:17
Kirjoittaja Hakki
Itse kyllä olen sitä mieltä myös, että nuo e30 malliset BMW:t ovat erittäin nättejä autoja.
www.btcf.fi ja sieltä foorumilta projekti osiot, niin sielä on varsin monta turbotettua e30 projektia menossa.
Kyllä niihin vielä tänäpäivänäkin saa ahdettuja 3,5l kutoskoneita laillisesti kilpiin. Ja juuri niin, kuin joku tuossa ylempänä sanoi, niin se on siitä vähäpäästösyydestä kiinni. e30 mallista saa kyllä tehoja irti
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 21:46
Kirjoittaja Rolle
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mutta kelpaako pelkkä dynolappu? Ei kai kukaan usko että potkupallon kokoisella puhaltimella on haettu kakspuolikkaasta 170*1,2=204 heppaa?
Ei varmaan usko, mutta se ei ole katsastusmiehen ongelma.
katsastusmiehen kertomaa toiselta foorumilta kirjoitti:Siellä ei kuulemma nussita pilkkua, vaan käytetään myös sitä "maalaisjärkeä". Naureskeli myös tuota samaa mistä foorumillakin puhutaan, eli noitten dynolappujen kanssa pelaamista... eli tuo yleinen käytäntö on tiedossa myös tuolla konttorilla (tietysti), mutta siihen ei puututa mitenkään, kun ei ole laitteita/keinoja asiaan puuttua.
Kuvastanee hyvin sen, että katsastusmiehellä ei ole mitään syytä olla hyväksymättä jotain vehjettä. Ei siinä että meidänkään pitäisi ottaa siitä stressiä kun noita leimataan harva se päivä kun tuota biimerifoorumia lukee.
Eikös Ämkolmosia ja Cossu-Sierroja saanut takavuosina tehdä korinvaihtona?
Niinkuin 90 sanoi niin tuolla tarkoitettaneen useimmiten että "aihiona" on tekniikka ja siihen kori ulkomailta. Anyway, ei sillä pitäisi olla mitään väliä enää siihen paljonko saa ottaa tehoa jostain e30:stä.
Kyllä niihin vielä tänäpäivänäkin saa ahdettuja 3,5l kutoskoneita laillisesti kilpiin.
Ei taida onnistua muuta kuin kikkailemalla 3.0 lohkon numerot kylkeen, tai käyttää sitä aihoina, ymmärtääkseni.
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 21:54
Kirjoittaja Rasvis
Hakki kirjoitti:Itse kyllä olen sitä mieltä myös, että nuo e30 malliset BMW:t ovat erittäin nättejä autoja.
Niin ovat, ja kivoja ajaa. Tuollaista voisi pian vaikka harkita kun teinit ovat ainakin täälläpäin siirtymässä uudempiin vehkeisiin
Rolle kirjoitti:Niinkuin 90 sanoi niin tuolla tarkoitettaneen useimmiten että "aihiona" on tekniikka ja siihen kori ulkomailta. Anyway, ei sillä pitäisi olla mitään väliä enää siihen paljonko saa ottaa tehoa jostain e30:stä.
Joo ryssin termit, mutta tarkoitin siis noita Pörssissäkin edelleen vilahtelevia vehkeitä joissa perusmallisen suomiauton koriin on istutettu Cossun/M3:n tuontitekniikka.
Sikäli sillä on väliä, että jos aikaisemmin Cosworth ja M3 on katsottu samaan mallisarjaan kuuluvaksi, niitä on voinut käyttää teholtaan sopivina vertailupeleinä. Ilmeisesti noin ei ainakaan enää voi tehdä, mutta jos ne on aikaisemminkin katsottu eri malleiksi, miten rek. otteisiin on saanut noita "vastaa mallia M3" tms. tekstejä?
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 21:58
Kirjoittaja Razor
Näin muuten tänään ton 33:sen Kotkassa. Ihan näppärän näkönen peli takaapäin.
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 21:58
Kirjoittaja Rolle
En tiedä mitä tolla mallisarjalla tarkemmin tarkoitetaan, ja sitä miten on ennen väännetty. Kait se teksti vain tarkoittaa sitä että siihen on kaikki palikat vaihdettu, mutta ei se silti ole samaa mallisarjaa. Vähän niinkuin voi laittaa 535:sen motti e30:een tai 1.8T johonkin ykköskoppaiseen golffiin vaikkeivät ole samaa mallisarjaa.
Eli toisin sanoen siinä tapauksessa ei ole relevanttia
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 22:41
Kirjoittaja Rasvis
Jaa-a, tiedä noista kun en ole koskaan joutunut tappelemaan. Laki on niin kuin se luetaan?
Kaveri leimasi aikoinaan Corollaan japanin-mallista Levin-tekniikkaa, jolla ei ollut eurooppalaista tyyppihyväksyntää. Alkoivat konttorilla ämpyilemään että "meillä on sellainen käytäntö ettei mene läpi jos ei ole eurotyypitystä" mutta kun kysyttiin kumpi ratkaisee, käytäntö vai Suomen laki, niin kyllä se leima sitten lopulta irtosi.
Lähetetty: 15 Kesä 2005, 17:37
Kirjoittaja A2K
Vittorio Jano kirjoitti:Tuolla Bemarilla voi ainakin driftata helpommin kuin 33:lla. Eikä välttämättä tarvitse mennä edes kävelykadulle.
joo. ja kiitokset Jäsen Razorille perseen kehuista..
saas ny nähä miten kauppoja tulee. sitä bimerii vois kyl pikkase virittää mut annan ulkokuoren olla sen mitä se nyt o eli Mtech korisarja ja madallus sekä 8*16 vanteet. en ainakaan mitään M KOLME LUUKALAIKKII tee siitä. Sleepperi henges tällä kertaa.. sitten kun kyllästyttää. isommat vanteet ja Iso suu puskuri, Turbo ja JULMETTU Cooleri.
Lähetetty: 19 Heinä 2005, 08:47
Kirjoittaja Snake
Terve, käytiin kaverin kans hakees se sun 33 pois, milloin mahtaa tulla kuitit, lukot ja muut tilpehöörit postissa niinkuin oli puhetta???
Lähetetty: 19 Heinä 2005, 16:34
Kirjoittaja A2K
perkeles. nyt o kyl taas päässy jotain unohtuun... joo kuiteista ei oo tietoo. lukot yritän ettiä heti kun meen sille hallille missä alfaa säilytettiin. ja maalipinnan koodia voin koettaa kysyä mutta ei ehkä maalarille muistu mieleen koska maalauksesta on aikaa..
Lähetetty: 19 Heinä 2005, 19:29
Kirjoittaja Vittorio Jano
A2K kirjoitti:joo kuiteista ei oo tietoo
Mutta autoa myytäessä vielä oli? Hmm...
Lähetetty: 19 Heinä 2005, 20:32
Kirjoittaja bomber
Mutta autoa myytäessä vielä oli? Hmm...
En ymmärrä mitä niillä vanhoilla kuiteilla tekee jos ostaa jonku parin tonnin auton...
Pistää raameihin ja seinälle vai...
Lähetetty: 19 Heinä 2005, 20:42
Kirjoittaja MarcusV
Kokoo niistä pornokalenterin??
Mutta älä osta e30 tai e36 puimuria, niitä on kaikilla. Mieluummin vaikka tollanen 155nen!