Sivu 1/1
TUUNINKIA???
Lähetetty: 30 Kesä 2003, 07:48
Kirjoittaja jarski
mikä on tuunikia joka ei oo hyväksyttävää?? korinmuudokset vai parisataa heppaa lisää..täs oon katellu ku monet haukkuu et yäk tätä ja tota omasta mielestä kun alfaa tuunaa niin näkö on katsojan silmissä ja tehot pellin alla MUTTA nitä tehoja pitää löytyä jos esim jonku vaikka seiskafemman tuunaa korinosalta ja koneen pellin alta ei löydy muutakun vakiokone...joka on hyvä...niin se on mun mielestä väärää tuunausta...oman saan säädettyä tohon 400hp riskillä et voi kilahtaa mut aina siitä turvalliset 250 ottaa.. ja mielestäni on ihan niitten heppojen arvosen näkönen...museoautot on erikseen

Lähetetty: 30 Kesä 2003, 08:47
Kirjoittaja 90
no..itse laittaisin mieluummin rahat pellin alle ja alustaan ennen kuin spoilereihin...

Lähetetty: 30 Kesä 2003, 19:12
Kirjoittaja Rolle
Siirretty... eikä tarvitse HUUTAA

Lähetetty: 30 Kesä 2003, 19:54
Kirjoittaja Skyhorse
Mulla on tollasia tuuninkeja eli kattokaapa Skyhorsen albumia.
Enempää en enään laita tuohon pirssiin.
Tehot on siinä 10-15% enemmän kuin vakiossa (165 hv tai enemmän, riippuu ilman lämpötilasta). Vääntö on hieman vahvempaa ja tuntuu välillä kuin ajelis nokivasaralla (paitsi jos kartio pääsee haukkaan liikaa kuumaa, niin väännöt katoaa lähdöissä). Aikaisemmin TS meinas sammua pienillä kierroksilla, mutta nyt kone vetää kiitettävästi.
Olispa mullakin turbo, niin saattasimpa viel innostuukkin!
Lähetetty: 01 Heinä 2003, 22:38
Kirjoittaja Toronado
Siis mistä otat tuon 400 hp?
Re: TUUNINKIA???
Lähetetty: 02 Heinä 2003, 15:27
Kirjoittaja Abarth
jarski kirjoitti:...oman saan säädettyä tohon 400hp riskillä et voi kilahtaa mut aina siitä turvalliset 250 ottaa..
Mitäs kaikkea koneeseen on tehty ja mikä turbo?

Re: TUUNINKIA???
Lähetetty: 05 Heinä 2003, 08:44
Kirjoittaja jarski
Abarth kirjoitti:jarski kirjoitti:...oman saan säädettyä tohon 400hp riskillä et voi kilahtaa mut aina siitä turvalliset 250 ottaa..
Mitäs kaikkea koneeseen on tehty ja mikä turbo?

konees ei oo muuta orkkista kun kuoret mm..dta,t-5cooleri,männät,nokat,avarrettu,kiillotettu,pakosarja,viriahdin(edelleen garrett),911tbo suuttimet,ym ym

Lähetetty: 05 Heinä 2003, 15:06
Kirjoittaja HOTA
Kunnon tuuninki on just sitä mistä itse tykkää.
Se on eriasia tykkääkö toiset siitä taikka ei, pääasia että on omanmaun mukainen ruhon siirtolaite ja takavetoinen

Lähetetty: 05 Heinä 2003, 17:03
Kirjoittaja Garrett
HOTAKAINEN kirjoitti:Kunnon tuuninki on just sitä mistä itse tykkää.
Se on eriasia tykkääkö toiset siitä taikka ei, pääasia että on omanmaun mukainen ruhon siirtolaite ja takavetoinen

Nyt pomppas

,
Mun mielestä tuuninki pitää olla nopeeta ja yksikään vajaavetoinen ei ole nopee. Ainakaan riittävän nopea. Todistettu fakta. Viimeksi eilen.

Lähetetty: 05 Heinä 2003, 17:51
Kirjoittaja tv
Garrett kirjoitti:Mun mielestä tuuninki pitää olla nopeeta ja yksikään vajaavetoinen ei ole nopee. Ainakaan riittävän nopea. Todistettu fakta. Viimeksi eilen.

Ihan kovan ajan ajoit, oliko täydellinen kierros vai lähtisikö tuosta vielä paljonkin pois?
Lähetetty: 05 Heinä 2003, 18:58
Kirjoittaja Rolle
Garrett kirjoitti:Mun mielestä tuuninki pitää olla nopeeta ja yksikään vajaavetoinen ei ole nopee. Ainakaan riittävän nopea. Todistettu fakta. Viimeksi eilen.

No menikö paljonkin paremmin kuin viimeksi? Mikä lastu sulla oli siinä?
Lähetetty: 06 Heinä 2003, 01:58
Kirjoittaja HOTA
Garrett kirjoitti:HOTAKAINEN kirjoitti:Kunnon tuuninki on just sitä mistä itse tykkää.
Se on eriasia tykkääkö toiset siitä taikka ei, pääasia että on omanmaun mukainen ruhon siirtolaite ja takavetoinen

Nyt pomppas

,
Mun mielestä tuuninki pitää olla nopeeta ja yksikään vajaavetoinen ei ole nopee. Ainakaan riittävän nopea. Todistettu fakta. Viimeksi eilen.

No joops taikka nelarikin käy

Lähetetty: 06 Heinä 2003, 07:45
Kirjoittaja Wile E. Coyote
Oma vaatimaton mielipide on että tekniikkaan roposet ensin. Sitten se ulkonäkö, jos siitä jotain puuttuu. Helma sarjat yleensä huonontaa, ei paranna. Oman ulkonäköön ei ole tarkoitus kauheasti puuttua, hyvä noin. Vanteet olis erilaiset jos olis itse ostanu, mutta aina ei voi voittaa ei edes joka kerta

Lähetetty: 07 Heinä 2003, 15:31
Kirjoittaja Garrett
tv kirjoitti:Garrett kirjoitti:Mun mielestä tuuninki pitää olla nopeeta ja yksikään vajaavetoinen ei ole nopee. Ainakaan riittävän nopea. Todistettu fakta. Viimeksi eilen.

Ihan kovan ajan ajoit, oliko täydellinen kierros vai lähtisikö tuosta vielä paljonkin pois?
Ei se täydellinen ollut. Parantamisen varaa jäi muutamaan paikkaan ja eritoten parantamista jäi tankin täyttösuhteeseen. Kolme kertaa kierroksen aikana horasi pumppu tankista tyhjää....
No se riitti tällä kertaa, ensi kerralla kovempaa.
Lähetetty: 07 Heinä 2003, 15:33
Kirjoittaja Garrett
Rolle kirjoitti:Garrett kirjoitti:Mun mielestä tuuninki pitää olla nopeeta ja yksikään vajaavetoinen ei ole nopee. Ainakaan riittävän nopea. Todistettu fakta. Viimeksi eilen.

No menikö paljonkin paremmin kuin viimeksi? Mikä lastu sulla oli siinä?
Siis viimeksi = radalle.com? Joo, viitisen sekuntia pois. Nyt 1,41.52.
Squadran lastu oli kiinni. Tulee siitä nyt kuitenkin enemmän kuin vakiosta, eivätkä oikein suostuneet sitä takaisinkaan ottamaan.
Lähetetty: 07 Heinä 2003, 18:01
Kirjoittaja Rolle
Garrett kirjoitti:Squadran lastu oli kiinni. Tulee siitä nyt kuitenkin enemmän kuin vakiosta, eivätkä oikein suostuneet sitä takaisinkaan ottamaan.
Jaa eli pitäisi ostaa pois vai
