Kiitos kysymästä.... toinen päättyi park fermeen... tosin noin 17 kierrosta aiemmin kuin maaliin tulijat. Sinänsä toisen lähdön ensimmäiset kierrokset meni kovempaa kuin koskaan aikaisemmin Jurvan radalla, joten jotain täytyikin olla hajoamassa
Pitää alkaa tänään selvittää syytä moottorin sammumiseen. Parasta kurkata sylintereihin ensimmäiseksi, josko sattuisi löytymään katkenneita venttiilejä.
--- edit: 1.7.2003 ---
Tuli sitten tähysteltyä sylinterit, jotka näyttivät olevan yhä hyvässä kunnossa ja venttiilitkin näyttivät suorastaan hyviltä. Erinomainen laite sellainen tähystyskaukoputki, jonka sain lainaan. Mitähän sellaiset maksavat nykyään?!?
Puristuspaineetkin olivat kohdallaan, ja kun kerran kaikki näyttikin aiemmista epäilyistäni huolimatta ehjältä, niin koitin käynnistää ja.... kaikkihan toimi niinkuin ennenkin. Kukkaro tuntuu taas vähän raskaammalta, mutta huoli jäi. Odotettavissa vastaavaa temppuilua jatkossakin - liekö sähkövika
Ei auta kuin käydä johtoja ja liittimiä läpi ja toivoa huonon kytkennän löytyvän.
Näin muuten tuon kylki edellä kohdan videolta vasta eilen... jep, taisin ahnehtia kylmillä renkailla vähän liikaa. Komeassa pitkässä luisussa mentiin, mutta hallinnassa pysyi (Etuvetoisen auton ehdoton etu on se, että sivuluisun saa oikaistua lähes aina polkaisemalla kaasun pohjaan. Takavetoisessa joutuisi antamaan kaasua juuri sopivan verran.) En edes menettänyt liikaa aikaa siinä, sillä seuraavassa mutkassa olin jälleen edellä olevan kontissa kiinni.