Sivu 1/1

Lancia Delta hpe/hf

Lähetetty: 29 Kesä 2005, 17:12
Kirjoittaja Sauer
Kuva

Heräsi mielenkiinto kyseiseen laitteeseen taas, ja siksi kysynkin...

Mahtaako tuollaista saada kilpiin Suomessa?
Mitäköhän tommoseen keksivät veroja, ja tuleeko joku tyyppihyväksyntä maksu. Vai onko noita yhtään tänne veroparatiisiin tuotu?

Lähetetty: 29 Kesä 2005, 17:28
Kirjoittaja V6
LANCIA DELTA 2.0 16 V GT 102 KW 20050211 19951019 km 87 verotusarvo 3500,00 autovero 1015,00 alv 223,30 verot yht. 1238,30

toi taitaa olla kyllä ilman turboa, mutta eikös fonzarellilla ollut tuollainen turbo malli?

Lähetetty: 29 Kesä 2005, 18:10
Kirjoittaja Vittorio Jano
Hämeenlinna Deltan pihassa lojui jonkun aikaa sitten tumman punainen Delta. Ei tainnut olla Turbo. Suomen kilvissä kuitenkin.

Lähetetty: 29 Kesä 2005, 18:26
Kirjoittaja Abarth
Tota... onko toi etuveto? :roll:
Mobilesta ei löytynyt ainuttakaan uudempaa Deltaa allradantraibilla. Muutama turbo kyllä.

Lähetetty: 29 Kesä 2005, 18:31
Kirjoittaja Vittorio Jano
Ei tainnut 4-vetoisena tuota mallia saada.

Lähetetty: 29 Kesä 2005, 18:58
Kirjoittaja Abarth
Voi räkä!

Eipä toi sitten enää paljoa houkuttele :)

Lähetetty: 30 Kesä 2005, 07:41
Kirjoittaja 90
toinen vaihtoehto olisi ehkä dedra integrale turbolla ja nelivedolla..
nettiautossakin taisi olla jopa yksi myytävänä.

Lähetetty: 30 Kesä 2005, 14:41
Kirjoittaja gfj-365
juu etuvetoisena ainoastaan... dedra integrale talviautoksi? :roll:

Lähetetty: 30 Kesä 2005, 19:31
Kirjoittaja Sauer
Joo, unohdin koko homman ton vetotavan takia...

Lähetetty: 30 Kesä 2005, 19:33
Kirjoittaja 90
gfj-365 kirjoitti:juu etuvetoisena ainoastaan... dedra integrale talviautoksi? :roll:
no miksi ei..

Lähetetty: 30 Kesä 2005, 21:08
Kirjoittaja Rolle
Fonzien oli varmaan juuri tuo mikä on tullin listoilla eli 16V 139hp.

Itsekin tuollaista haikailin kunnes tajusin ettei ole Integralena tehty.

Lähetetty: 30 Kesä 2005, 23:11
Kirjoittaja jknracing
Tuon korimallin Delta HF:fää sai 16v turbo etuvetona, kun taas Dedra Integrale oli 8v turbo neliveto ja farkku Integrale taitaa olla 16v vapaastihengittävä.

Lähetetty: 15 Maalis 2008, 00:21
Kirjoittaja gYdEbUh
V6 kirjoitti:LANCIA DELTA 2.0 16 V GT 102 KW 20050211 19951019 km 87 verotusarvo 3500,00 autovero 1015,00 alv 223,30 verot yht. 1238,30

toi taitaa olla kyllä ilman turboa, mutta eikös fonzarellilla ollut tuollainen turbo malli?
Jees. Fiatit on taas kuumaa kamaa, ainakin jos tulliin on uskominen kun minulle tuli juuri aika tarkalleen 2 000e veroja :lol: Asian hyvä puoli on että tulee arvostettua vehjettä vähän enemmän.. Se että laitteessani on turbo ei muuten pitäisi vaikuttaa mitenkään verotusarvoon. Tuo veropäätös on aivan selkeä provosoituminen kun kävin viikko sitten siellä näyttämässä autossani olevia selkeitä vikoja. PS. Tässä mallissa on Lukko edessä eli etenemiskyvyt ovat miltei samat ilman lukkoa olevan nelikon kanssa ;)

Lähetetty: 18 Maalis 2008, 20:49
Kirjoittaja gfj-365
kuten on lukko myös coupessa ( ainakin 16v turbo ja 20v turbo ) :mrgreen:

Lähetetty: 18 Maalis 2008, 21:58
Kirjoittaja gYdEbUh
Kuten myös Lancia Thema III turbossa : ) 155 Q4:sta on kai tiputettu pois?

Lähetetty: 19 Maalis 2008, 12:08
Kirjoittaja Sauer
Ohho.. aika naurettavan pienilllä veroilla kyllä selvisit.. :roll:

Lähetetty: 20 Maalis 2008, 00:33
Kirjoittaja Joksa
V6 kirjoitti:LANCIA DELTA 2.0 16 V GT 102 KW 20050211 19951019 km 87 verotusarvo 3500,00
Aika käsittämätön reaaliarvo yli 20 vuotta vanhalle autolle.

Lähetetty: 20 Maalis 2008, 01:35
Kirjoittaja gYdEbUh
Joksa kirjoitti:
V6 kirjoitti:LANCIA DELTA 2.0 16 V GT 102 KW 20050211 19951019 km 87 verotusarvo 3500,00
Aika käsittämätön reaaliarvo yli 20 vuotta vanhalle autolle.
Hah.. Siis tuo laite on vm.95, mutta jos se olisi vm.87 niinkuin luulet niin sen verotusarvo olisi 8000e pinnassa :wink: ne on kaikki noin 147kw laitteita tosin.

Lähetetty: 20 Maalis 2008, 08:37
Kirjoittaja Joksa
gYdEbUh kirjoitti: Siis tuo laite on vm.95
Jep, tulkitsin väärin tuota riviä - summa vaikuttaakin järkevämmältä 95-malliselle.