Sivu 1/1

Hakekaa tämä 94 164 Q4 heti pois 1800€

Lähetetty: 07 Heinä 2005, 09:07
Kirjoittaja lai
Tälläinen oli ilmestynyt tänään myyntiin Tukholmassa ja hinta noin 1800€.
Kone naputtaa ääni ilmeisesti ilmastoinnin kompurassa. öljynpainevalo palaa saattaa vika olla vain anturissa, Halpa aihio kailille Q4 kuolaajille.
http://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=17450

Lähetetty: 07 Heinä 2005, 09:36
Kirjoittaja Rolle
Ilmastoinnin hilppeet oli vaihdettu ja ongelma EI johtunut niistä. Kulkeekin kuulemma heikosti ylipäätänsä.

Vaikka saattaisi siltä olla "halpa" jos varaosia tarvitsee.

Re: Hakekaa tämä 94 164 Q4 heti pois 1800€

Lähetetty: 07 Heinä 2005, 09:37
Kirjoittaja AAW
lai kirjoitti:Tälläinen oli ilmestynyt tänään myyntiin Tukholmassa ja hinta noin 1800€.
Kone naputtaa ääni ilmeisesti ilmastoinnin kompurassa. öljynpainevalo palaa saattaa vika olla vain anturissa, Halpa aihio kailille Q4 kuolaajille.
http://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=17450
Paitsi että ilmastoinnin kompura on vaihdettu uuteen eikä ääni häipynyt, eli voi tulla kalliiksikin....

Rolle oli näköjään nopeampi :mrgreen: :mrgreen:

Lähetetty: 07 Heinä 2005, 10:52
Kirjoittaja Abarth
Öljynpainevalo palaa + kone naputtaa = koneremontti 8)

Lähetetty: 07 Heinä 2005, 11:18
Kirjoittaja 90
viittaisi alapään laakerivikaan tai sitten öljypumppu on tiensä päässä..
rahaa tuohon joka tapauksessa menee muttahinta ei kyllä ole paha, mielestäni ihan oiva kohde tee se itse miehelle... :wink:

Lähetetty: 07 Heinä 2005, 13:27
Kirjoittaja Grendel
Kannattaa lähteä täydellisestä konerempasta. Tsägällä pääsee sitten vähemmällä.
Halpa tuo on sittenkin.
koneen kun laittaa kuntoon niin menee vähemmän rahaa kuin mitä 75 GTV virittäminen 230 heppaan maksaisi. Yli jäisi 6 lovinen Gertag yms tilpehööriä.
Itse en ehdi hakea ja vastaava odottaa muutenkin pihalla. Ottaisin varaosiksi jos kerkeisin.

Lähetetty: 07 Heinä 2005, 17:57
Kirjoittaja Nelli
Niin no, mun nykyiseen tehtiin vuosi takaperin koneremppa. Hinta oli useita tuhansia, siis euroja. Muistaakseni lähenteli 5000.

Lähetetty: 08 Heinä 2005, 07:47
Kirjoittaja 90
Grendel kirjoitti:Kannattaa lähteä täydellisestä konerempasta. Tsägällä pääsee sitten vähemmällä.
Halpa tuo on sittenkin.
koneen kun laittaa kuntoon niin menee vähemmän rahaa kuin mitä 75 GTV virittäminen 230 heppaan maksaisi. Yli jäisi 6 lovinen Gertag yms tilpehööriä.
Itse en ehdi hakea ja vastaava odottaa muutenkin pihalla. Ottaisin varaosiksi jos kerkeisin.
no vaikka meneekin vähemman rahaa kuin esim GTV6:n virittelyyn niin ei silti todellakaan ole mielestäni sama asia kuin aito GTV6..eli mieluummin silti se gtv6:n.. :wink:

Lähetetty: 08 Heinä 2005, 13:52
Kirjoittaja Grendel
Täh!

Mieluummin alkuperäinen GTV6 150 heppasella koneella kuin 250 heppaisella 24 venasella?
"sanity check"

Sen vanhan padan voi heittää vaikka nurkkaan jos sadan vuoden päästä haluaa museoauton.

Lähetetty: 08 Heinä 2005, 14:09
Kirjoittaja 90
jaa käsitinkös ehkä väärin kun luulin että puhuimme autoista eli siis mieluummin 164Q4 kuin GTV6, noista valinta kallistuu GTv6:n puoleen mutta jos pelkistä moottoreista oli kyse niin tottakait tuo 232hv kutonen paremmin takavetoisen nokalle sopii kuin 160 heppanen.. :wink:

Lähetetty: 08 Heinä 2005, 23:34
Kirjoittaja Grendel
Juu, eihän noita autoja voi verrata keskenään mitenkään.
Molemmissa on kyllä hyvät puolensa.