Uuden TM:n kesärengastestissä autona 156 2.0 JTS
Valvoja: Moderators
- rim
- Viestit: 767
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
- Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
- Paikkakunta: Seinäjoki
Uuden TM:n kesärengastestissä autona 156 2.0 JTS
kerrankin kunnon pirssi noiden iänikuisten saabowitchien sijaan. Itse juttua en ole vielä ehtinyt lukea.
Koska tietysti matalammat ovat "järjettömät Suomen teille".
nimim. Järjetön alfisti -76
nimim. Järjetön alfisti -76
Viimeksi muokannut tv, 05 Maalis 2003, 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Samaa mietin, voisivat kerrankin testata esim 215/45x17". Taitaa olla aika yleinen koko ja antaisi jonkinlaista tietoa matalaprofiilirenkaista. Taitaa vaan olla aika kalliit nuo testit :/Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Harmi vaan että testasivat 65-sarjan kumeja. Ei kai kukaan enää noin korkean profiilin kesärenkailla aja? Paitsi tietysti TM:n toimittajasedät :bday:
Aikaisemmin ainakin tehnyt yhteistyötä Teknikens Världin kanssa. Nyt näytti olevan Auto Motor und Sporttia ja jotain muita.sataviiskuus kirjoitti:Sen verran katoin että testiautoissa oli myös ulkomaisten lehtien tarroja.
Mutta matalaprofiilirenkaitahan ei myydä muualla niin miksi tehdä vastaavaa testiä muiden kanssa...

- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Niin no ei kai niissä renkaissa tarvitse ihan ultimateen mennä, mutta testaisivat nyt ensi hätään vaikka viisvitosia. Eikös semmoisia ala olemaan jo aika monessa autossa vakiona?
Voisin kyllä itse laittaa seuraavaksi 50:t tai 55:t. Ellei sitten pääse iskemään siihen GTV:hen, siihen on saatava 17":t vaikka sitten putoaisi koko purukalusto
Voisin kyllä itse laittaa seuraavaksi 50:t tai 55:t. Ellei sitten pääse iskemään siihen GTV:hen, siihen on saatava 17":t vaikka sitten putoaisi koko purukalusto

- Epäkelpokeräilijä -
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
juu kyllä 55:t ovat nykyautoissa melko yleiset ja muutenkin ihan kiva profiili kun ei kyydit ole vielä aivan kivikovat mutta mutka pätkällä ovat silti tarpeeksi jämäkät...Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Niin no ei kai niissä renkaissa tarvitse ihan ultimateen mennä, mutta testaisivat nyt ensi hätään vaikka viisvitosia. Eikös semmoisia ala olemaan jo aika monessa autossa vakiona?
Voisin kyllä itse laittaa seuraavaksi 50:t tai 55:t. Ellei sitten pääse iskemään siihen GTV:hen, siihen on saatava 17":t vaikka sitten putoaisi koko purukalusto

tuo 65 sarjalainen on jo ihan liika löysä meikäläisen makuun... taittuu kesällä ratas alle kun kanttaa mutkaan...
