Sivu 1/1

Uuden TM:n kesärengastestissä autona 156 2.0 JTS

Lähetetty: 05 Maalis 2003, 11:26
Kirjoittaja rim
kerrankin kunnon pirssi noiden iänikuisten saabowitchien sijaan. Itse juttua en ole vielä ehtinyt lukea.

Lähetetty: 05 Maalis 2003, 14:54
Kirjoittaja Rasvis
Harmi vaan että testasivat 65-sarjan kumeja. Ei kai kukaan enää noin korkean profiilin kesärenkailla aja? Paitsi tietysti TM:n toimittajasedät :bday:

Lähetetty: 05 Maalis 2003, 15:03
Kirjoittaja tv
Koska tietysti matalammat ovat "järjettömät Suomen teille".

nimim. Järjetön alfisti -76

Lähetetty: 05 Maalis 2003, 15:53
Kirjoittaja rim
Sen verran katoin että testiautoissa oli myös ulkomaisten lehtien tarroja. Siinä suhteessa ei ole pelkästään Suomeen räätälöity testi ? Ja toisaalta myös testiauton valinta kertoo ettei ole TM ainakaan yksin ole asiaa ollut päättämässä.

Lähetetty: 05 Maalis 2003, 17:04
Kirjoittaja HOTA
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Harmi vaan että testasivat 65-sarjan kumeja. Ei kai kukaan enää noin korkean profiilin kesärenkailla aja? Paitsi tietysti TM:n toimittajasedät :bday:
No höh kun Spiderissakin pitää olla 70 sarjaset :)

Lähetetty: 05 Maalis 2003, 17:14
Kirjoittaja Rolle
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Harmi vaan että testasivat 65-sarjan kumeja. Ei kai kukaan enää noin korkean profiilin kesärenkailla aja? Paitsi tietysti TM:n toimittajasedät :bday:
Samaa mietin, voisivat kerrankin testata esim 215/45x17". Taitaa olla aika yleinen koko ja antaisi jonkinlaista tietoa matalaprofiilirenkaista. Taitaa vaan olla aika kalliit nuo testit :/
sataviiskuus kirjoitti:Sen verran katoin että testiautoissa oli myös ulkomaisten lehtien tarroja.
Aikaisemmin ainakin tehnyt yhteistyötä Teknikens Världin kanssa. Nyt näytti olevan Auto Motor und Sporttia ja jotain muita.

Mutta matalaprofiilirenkaitahan ei myydä muualla niin miksi tehdä vastaavaa testiä muiden kanssa... 8)

Lähetetty: 05 Maalis 2003, 18:44
Kirjoittaja Rasvis
Niin no ei kai niissä renkaissa tarvitse ihan ultimateen mennä, mutta testaisivat nyt ensi hätään vaikka viisvitosia. Eikös semmoisia ala olemaan jo aika monessa autossa vakiona?

Voisin kyllä itse laittaa seuraavaksi 50:t tai 55:t. Ellei sitten pääse iskemään siihen GTV:hen, siihen on saatava 17":t vaikka sitten putoaisi koko purukalusto :lol:

Lähetetty: 06 Maalis 2003, 22:43
Kirjoittaja 90
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Niin no ei kai niissä renkaissa tarvitse ihan ultimateen mennä, mutta testaisivat nyt ensi hätään vaikka viisvitosia. Eikös semmoisia ala olemaan jo aika monessa autossa vakiona?

Voisin kyllä itse laittaa seuraavaksi 50:t tai 55:t. Ellei sitten pääse iskemään siihen GTV:hen, siihen on saatava 17":t vaikka sitten putoaisi koko purukalusto :lol:
juu kyllä 55:t ovat nykyautoissa melko yleiset ja muutenkin ihan kiva profiili kun ei kyydit ole vielä aivan kivikovat mutta mutka pätkällä ovat silti tarpeeksi jämäkät... :)

tuo 65 sarjalainen on jo ihan liika löysä meikäläisen makuun... taittuu kesällä ratas alle kun kanttaa mutkaan... :D