Rolle kirjoitti:Heh joo, siitä oli juttua jopa iltalehdessä, huhhu meitä Suomalaisia.
2-3 kolme tilausta oli TM:n mukaan joskus aikoinaan, kuulemma Lesonen/Terentjeff ostanut toisen.
Mites muuten rekkarin luovutuskielto toimii, eli se ettei textarilla saisi selville omistajaa?
Kyllä mä ainakin sain omistajan selville tekstarilla. Auto majailee Sievissä pohjanmaalla. Naureskeltiin broidin kanssa, että jos toi tulis vasemmalta eteen niin lisättäis vain kaasua.
Rolle kirjoitti:Heh joo, siitä oli juttua jopa iltalehdessä, huhhu meitä Suomalaisia.
2-3 kolme tilausta oli TM:n mukaan joskus aikoinaan, kuulemma Lesonen/Terentjeff ostanut toisen.
Mites muuten rekkarin luovutuskielto toimii, eli se ettei textarilla saisi selville omistajaa?
Kyllä mä ainakin sain omistajan selville tekstarilla. Auto majailee Sievissä pohjanmaalla. Naureskeltiin broidin kanssa, että jos toi tulis vasemmalta eteen niin lisättäis vain kaasua.
meniköhän kenkätehtaalle??... no ei tosta varmaan sellasta kohua tuu ku lamboista... kyllähän suomalaiset on kadeskukkoja
juu tuumasin siks ku jalaksen poiijat on kovia osteloon (jalas,topman,avec-shoe) tuli vaasan käyttö autoon et pitäis saada porchet...juu ei saanu mut johtaja vei ne lentokentälle ja hki.. käyttöautossa oli silloon myynnis zr-1 oliko 8000mittarissa... ku poika halus uuden siis zr-1 oli pojan vanha
jep..omistaja on eräitä ojalan veljeksiä...ovat muuten melkoisia mercedes fanaatikkoja ja niitä löytyykin joka lähtöön...