Virrankulutuksen mittaus paskarottelosta...
Lähetetty: 04 Loka 2005, 23:01
Herps taas!
Tämä nyt ei liity mitenkään alfoihin mutta kun pitäis saada apua tuon hankkimani pärrän (Sukisuki GSX1100 vm. -80) vajaaseen lataukseen. Latausjännite kierroksilla on yleensä alle 13 voltin joka ei riitä pitämään latinkia akussa (lopulta ei jaksa startata itse). Hankin pyörään uuden jännitteensäätimen mutta vika ei korjaantunut silläkään. Laturista tulevista kolmesta piuhastakin pukkaa tasaisesti vaihtovirtaa abaut 60-70 volttia 5000 kierroksella joten vika on nyt jossain kytkennöissä/maadoituksissa jossain päin pyörää. Perkele.
ONGELMA: Sanokaapa miten etsitään pyörästä maihin ottava virtapiiri tai ylettömästi virtaa hukkaava varuste/lamppu. Pitäisi saada mitattua minne piuhaan hukkuu saatanasti virtaa niin että jännite laskee? Auttakee hyvät ihmiset kun en ossaa mitata... mulla on uusi yleismittari mutta kun osaisimpa hyödybtää sitä??? Sanokaapa muutenkin mikä sähkövika laskee jännitettä helposti..? Valojen päälle kytkeminen kyllä laskee jännitettä mutta valojen ollessa sammutettunakin jännite on turhan matalalla?
Oon uikutellu tästä vammasesta mopostani jo tuolla moottoripyörä.orginkin puolella mutta kun eivät ne osaa neuvoa yhtä hyvin kuin täällä rautalangasta vääntämällä mutta tunarille teette. Vittu kun mulla on tuuria elämässä hankkia aina kaikki sähkövammaset kulkupelit. Joku sanoi mulle että Suzukin motskakit ovat prätkien Alfa Romeoita... ois pitäny pyörittää pää irti ja paskantaa kaula-aukkoon. Miksi aina MINÄ!?!?!?!?!
Kertokaapas sähkönerot mulle mitenkä tuo vika löytyy helpoiten ennenkuin taas pitää ruveta kiroamaan perkele sentään?
Tämä nyt ei liity mitenkään alfoihin mutta kun pitäis saada apua tuon hankkimani pärrän (Sukisuki GSX1100 vm. -80) vajaaseen lataukseen. Latausjännite kierroksilla on yleensä alle 13 voltin joka ei riitä pitämään latinkia akussa (lopulta ei jaksa startata itse). Hankin pyörään uuden jännitteensäätimen mutta vika ei korjaantunut silläkään. Laturista tulevista kolmesta piuhastakin pukkaa tasaisesti vaihtovirtaa abaut 60-70 volttia 5000 kierroksella joten vika on nyt jossain kytkennöissä/maadoituksissa jossain päin pyörää. Perkele.

ONGELMA: Sanokaapa miten etsitään pyörästä maihin ottava virtapiiri tai ylettömästi virtaa hukkaava varuste/lamppu. Pitäisi saada mitattua minne piuhaan hukkuu saatanasti virtaa niin että jännite laskee? Auttakee hyvät ihmiset kun en ossaa mitata... mulla on uusi yleismittari mutta kun osaisimpa hyödybtää sitä??? Sanokaapa muutenkin mikä sähkövika laskee jännitettä helposti..? Valojen päälle kytkeminen kyllä laskee jännitettä mutta valojen ollessa sammutettunakin jännite on turhan matalalla?
Oon uikutellu tästä vammasesta mopostani jo tuolla moottoripyörä.orginkin puolella mutta kun eivät ne osaa neuvoa yhtä hyvin kuin täällä rautalangasta vääntämällä mutta tunarille teette. Vittu kun mulla on tuuria elämässä hankkia aina kaikki sähkövammaset kulkupelit. Joku sanoi mulle että Suzukin motskakit ovat prätkien Alfa Romeoita... ois pitäny pyörittää pää irti ja paskantaa kaula-aukkoon. Miksi aina MINÄ!?!?!?!?!
Kertokaapas sähkönerot mulle mitenkä tuo vika löytyy helpoiten ennenkuin taas pitää ruveta kiroamaan perkele sentään?
