DVD/CD Levyjä.
Valvoja: Moderators
DVD/CD Levyjä.
Jos tarvii paljon levyjä, niin kannattaa tilata suosiolla ulkomailta.
Nierle
WeSellCd
Nierlessä on paremmat valikoimat, mutta hitaampi toimitus ja joutuu
harrastamaan Eu-tilisiirtoja. Vähän monimutkaisempaa kuin kotimaan
maksut ja saksalaiseen tapaan hidasta.Tavarat tosin tulee sitten kotiovelle.
WeSellCd toimittaa postiennakolla,kätevää ja toimitusaika on noin
viikko.
Nierle
WeSellCd
Nierlessä on paremmat valikoimat, mutta hitaampi toimitus ja joutuu
harrastamaan Eu-tilisiirtoja. Vähän monimutkaisempaa kuin kotimaan
maksut ja saksalaiseen tapaan hidasta.Tavarat tosin tulee sitten kotiovelle.
WeSellCd toimittaa postiennakolla,kätevää ja toimitusaika on noin
viikko.
Ei värillä väliä, kunhan se on .........
-
Halpamerkkejä ei kannata käyttääkään, kuuleman mukaan poltto melkoisen usein epäonnistuu. Verbatim on tavallinen merkki jonka poltto on varmempaa. TY taitaa olla niitä parhaita ja satunnaisesti olen havainnut Verbatimit TY:n levyiksi. Polton onnistumista ei voi verrata pelkästään siihen että levy toimii seuraavana päivänä. Pitää sen väh. 10 vuoden kuluttuakin olla lukukelpoinen, vaikkei formaattia ehkä tunnettaisikaan .
What is the best DVD media?
What DVD media should I use with my LiteOn DVD burner? Erityisesti LiteOnin asemille mutta sis. myös yleistä tietoa levymerkeistä.
What is the best DVD media?
What DVD media should I use with my LiteOn DVD burner? Erityisesti LiteOnin asemille mutta sis. myös yleistä tietoa levymerkeistä.
Tuolta löytyy tietoa myös suomeksi. MVnet
Ja niitä halvimpia levyjä kannattaa tosiaan vältellä, Afterdawnista
voi käydä lukemassa kokemuksia niistä halpis levyistä.
Itse olen käyttänyt Verbatimin, TDK:n ja Philipsin levyjä, ei ole ollut ongelmia.
Ja niitä halvimpia levyjä kannattaa tosiaan vältellä, Afterdawnista
voi käydä lukemassa kokemuksia niistä halpis levyistä.
Itse olen käyttänyt Verbatimin, TDK:n ja Philipsin levyjä, ei ole ollut ongelmia.
Ei värillä väliä, kunhan se on .........
-
Kiitos tuosta suomenkielisestä artikkelista. Pitikö paikkansa että testissä poltettiin vain miinus-levyjä eikä plussia jotka LiteOnissa ovat CDFreaksin mukaan yhteensopivampia? Eipä silti, plussia olen tuolla eniten kärytellytkin, sekä muutaman Lidlin miinus-Ritekin. Verbatimeissakin on siis vaihtelua, jotkut ovat hyviä, toiset eivät. Tuo on hyvä tietää. Samsungin surkeus selviää piakkoin, tilasin niitä kun halvalla sai...
- -Tomi-
- Car(s): Diudi
ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99 - Paikkakunta: Ylöjärvi
Itse olen tilannut nierlestä kiekkoja ja tyytyväinen olen ollut. Toimitusaika vaihtelee viikosta kahteen. Halppis kiekkoja, viimeksi sata kipaletta moviestyle dvd:eitä, joista pari hassua meni käteen viallisten imagejen takia. Pikkuveljellä samoja kiekkoja ja hänkin on ollut tyytyväinen. Nyt käytössä Tuffdiscejä, poltettu joku 15 kpl:tta kaikki onnistuneet. Ja vaikka levyt tukee 4x:ää, ei niille silti kannata polttaa kuin max 2,4x:llä. Ja kaiken lisäksi nuo tuffdiscit taitavat olla oikeasti verbatimin levyjä, paistaa teksit alta