Vietnamilainen akka ratissa

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Vietnamilainen akka ratissa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Vitun vittu.

Ajan kaikessa rauhassa keskimääräistä nopeutta hesalaiseella teollisuusalueella. Vastaantulevalla kaistalla joku viimeistelee epäonnistunutta käkkärikäännöstä tai muuten vaan sekoilee uuden Volvonsa kanssa. Sataa vettä, 10 tuntia näppiksen hakkaamista takana.

Volvo nytkähtelee ja jää poikittain tielle toiselle kaistalle. Ajattelen, että taitaa olla jotain rattimiehiä, eihän täällä muut aja tuollaisilla autoilla - ja nyt päästävät minut ajamaan omaa kaistaani ensin ohi.

Mutta ei perkele. Kun tulen kohdalle niin näen, kuinka vietnamilainen akka katsoo vaihdekeppiä ja seuraavaksi Volvo hyökkää eteenpäin. Saatanan akka ei edes katso meikäläisen suuntaan. Vittu suoraan kylkeen.

Nousen autosta ja kävelen vähän matkan päähän kiroten niin että asfaltti sulaa alta. Juuri timanttikuntoon rempattu ja ruostesuojattu talvikosla pillun päreinä. Kun tulen takaisin akka nousee autosta ja kysyy; mlissä wRoihuvuoli, minä eksy. Kiire..

En tiedä saatana!

Akan 14-v tyttö sentään osaa syyttää minua siitä, että kiihdytyin vauhtia enkä varonut heitä.

Sanon, etten edes hiljentänyt.

Kai sitä tuli kuitenkin jarrutettua, meni meinaan jo kolmannesta autosta vuoden sisällä jarruputket poikki. Eikä siinä vittu kaikki. Vittu!


Kuva
Viimeksi muokannut Seiska5mma, 29 Loka 2005, 09:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1935
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

Ei voi olla totta! Eihän sulle nyt kaikki paska VOI tapahtua..

:shock:

Toivottavasti tuli miliisit paikalle..
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Veit Ciancarlo sanat suustani.

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

Siis ei voi olla todellista! :crazyeyes: Ei samalle kaverille voi aina tapahtua näitä epäonnen sattumia. Nyt vielä eri merkkikin alla, vaan eipä tuntunut auttavan sekään..

Notta itse säästyis tällasilta, niin: "Missä tussa se mun foliohattu on!"


Peukut ylös toivoen parempaa onnea Seiska5mmalle.

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Kiitoksia osanotosta. Nyt jo vähän helpottaa, ei tainut edes rengas irrota.

Poliisia en kehdannut kutsua paikalle, niillä taitaa täälläpäin olla muutakin tekemistä. Tämä oli tietysti virhe.

Saa nähdä miten käy - voivatko vietnamilaiset selittää jotenkin itselleen edullisesti, miten minä olen törmännyt heidän autonsa keulaan minun autoni vasemmalla kyljellä. Jotenkin tuntuu, ettei "vasemmalta saa ajaa kylkeen" -pykälän lisäksi tieliikennelaista löydy kohtaa, joka velvoittaa pysähtymään, jos naapurikaistalla on auto pysähdyksissä tai liikkuu.

Kuvasta päätellen keula oli aika alhaalla törmäyksen sattuessa. Volvon etupuskuri näyttä osuneen lähes renkaan päälle. Sanomattakin selvää, ettei Volvoon tullut kuin naarmuja. Punainen auto menee varmaan lunastukseen... tosin jos ripustus ei ole irti kiinnikkeistään, niin silloin korjataan. 100 000 kilsaa vielä ajamatta.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Seiska5mmaa ei taida enää mikään sattumus yllättää.

Jos Volskari tosiaan oli hyvässä kunnossa niin ota vakuutusyhtiöltä kertakorvaus ja hae jostain purettavasta rassista tuohon lokasuoja, puskuri ja umpio ja pistä itse kiinni. Saattaa jäädä vielä vähän vaivanpalkkaakin.

Kyllähän se vituttaa silti, kokemusta on siitä yhdestä 75:sta jonka juuri kasaan hitsattuani ajoin peuraa päin. Vaikka hommasta loppujen lopuksi jäikin nettoa niin tuntipalkoille ei päästy.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

:shock: ei voi muuta kun kysyä ku femma et eiks sulla oo yhtään väkivaltasta xxl naista kaverina? meet ja annat sen hoitaa jutun , kyllä rupee thaikulta pesoja irtoomaan ku EMÄNTÄ tulee vastaan ei siinä enää ees kielenpureminen puhuessa auta :drinking:

Avatar
OL
Viestit: 848
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

Mutta ajattele positiivisesti, onneks et ollu Alfalla liikenteessä. SE ois syöny miestä.

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Polisit olisi varmaan kutsuttu paikalle ja minut olisi heitetty nippusiteissä maijaan.

Avatar
Niksu
Viestit: 55
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 18:21
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Niksu »

Voi paska. Homma jatkuu varmaan niin, että vietnamilaiset syyttävät sinua kohta tahallisesta päälleajosta yms ja sut katsotaan kolarin syylliseksi osapuoleksi. Joudut maksamaan viattomille viatnamilaisuhreille isot korvaukset. :|

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Se on selvä että ne yrittää.

Tulee mieleen kun olin USA:ssa autokoulussa. Homma oli osittain omatoimista, eli sai harjoitella perheen autolla perheen edustajan valvonnassa. Ajoin lintan Impalan perässä freewaylla kun perheen isä havahtui iltapäivänokosiltaan ja alkoi karjumaan:

"Whohhoho, brake! Never drive close to those cars!"

"Why?"

"Can't U see the car is filled with niggers"

"So?"

"Soon the driver is gonna hit the brakes and when U crash into their car all those sons of a bitches are gonna sue you for whiplash injury in their damn necks."

"ok...".

Vastaa Viestiin