Olen itsekin joskus hurjassa nuoruudessani katsellut siviilisierran takapenkiltä, silloin uutena apuvälineenä käyttöönotettua reaaliaikaista poliisin videotallennetta, jossa Lahden motarilta kehä 3:n liittymään tullessa nopeus on 178 km/h.
Voisi vetää nopean johtopäätöksen, että kortti läks. Mutta ei vaan lähtenyt.
Joviaali konsta kertoi seuranneensa meikäläisen tohelointia viimeiset viis ja puoli km, jonka aikana keskinopeus oli 153 (rajoitus 120 km/h).
Totesi, että poika saa pitää korttinsa mutta sanoi, että jos olisi ollut pistoolitutka parkissa niin et vähään aikaan autolla ajelis.
Comizarione antoi sakot siis keskinopeuden perusteella, mikä tarkoitti 20 kpl päiväsakkoja ja inttiaikaisilla tuloilla yht. 400 mk.
Joulu tuli allekirjottaneelle sinä vuonna jo heinäkuussa.
[quote="jiiässä"]Tuli Joulukuussa 132 euroa muistutusta itsensä ]
Pienellä sakolla pääsit ja kortinkin sait pitää.
Mulla oli viimenen sakko 224 eur jonka maksoin 2.1.06 ja tismalleen saman summan tasan pari vuotta takaperin. Saihan se Romeo vähän kyytiä, mutta olipa ilo ajella, ja kysyipä vielä polliisisetä että onko hyvä auto ajaa. Mitäs siihen muuta vastaamaan kun onhan tuo.
Elämä on kallista.
jaa jaa,,, pelivaraa ei ollu mun kohdalla kun ajelin 125 80:n alueella eli jiiässä onneksi ajelit vähän hiljempaa. Niin, en ohittanut eikä ollut muuta liikennettä