Näin foorti clubissa

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Mika
Viestit: 506
Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:05
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Turkulainen Jyväskylässä...

Näin foorti clubissa

Viesti Kirjoittaja Mika »

ex 156 V6 2,5
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa..
Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

Kunnon amis :-D Vidu eihän tosta saanut mitn selkoa. Pilkut ja pisteetkin on keksitty :wink:

Avatar
Sauer
Viestit: 373
Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sauer »

Juuri näin.. 1.5kiloo ahtoja vapariks suunniteltuun koneeseen :lol:

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

Stefa hoitaa. :lol:

m.sa
Viestit: 2453
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja m.sa »

savijo-r kirjoitti:Stefa hoitaa. :lol:
niin se on jämpti...


Ei liene pojalla penaalin terävin kynä..... :-D

Kunnon peelo.
Abarth 500 Esseesse

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Sauer kirjoitti:Juuri näin.. 1.5kiloo ahtoja vapariks suunniteltuun koneeseen :lol:
Itseasiassa ei mahdottomuus, itse todistanut tehonkasvun 75--->260 vakiomoottorilla monta sataa tuhatta ajetuilla osilla, hyvin kesti ja kestää vieläkin. Moottorinohjaus tosin oli ajantasalla

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Jos kilo tuplaa tehot, niin tuossa koneessa lienee sitten jotain lähempänä kahta vakiopuristuksilla jne.? :shock:

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Vakiopuristukset, VAG 1.6 8V ja paineita 1.3-1.5, sen enempää ei mielestäni ikinä.. Oli kyllä moni suu näin: :o . Täytyy vihjata kaverille jos selvittäis tarkemmin jo entisestä autostaan. Ja tosiaan revitteli itse noilla tehoilla varmaan 15tkm ja hyvin kukkui.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Hmm.. asiallista, mullahan on tossa jouten toi 1.8 vaggine ja vakionahan on jo miehekkäät 90 kaakkia, olenkin harkinnut että löisi kylkeen puhaltimen ja katin alle :twisted: Rasvis rakentanee megasquirt'n sparkin? :wink:

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

No niin, kuulostaa hyvältä :wink: auto oli audi ja käppyrät joskus ffp:n sivuillakin, lienetkö nähnyt Rolle myös ne?

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Rolle kirjoitti:Rasvis rakentanee megasquirt'n sparkin?
Joo voin rakentaa, mutta kukahan sais sen vielä toimimaan? Ei ole tähän mennessä löytynyt vikaa tuosta ensimmäisestäkään kappaleesta, mutta se ei vaan jutusta.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin