Sivu 1/1
Näin foorti clubissa
Lähetetty: 15 Helmi 2006, 02:11
Kirjoittaja Mika
Lähetetty: 15 Helmi 2006, 16:03
Kirjoittaja -Tomi-
Kunnon amis
Vidu eihän tosta saanut mitn selkoa. Pilkut ja pisteetkin on keksitty
Lähetetty: 15 Helmi 2006, 17:02
Kirjoittaja Sauer
Juuri näin.. 1.5kiloo ahtoja vapariks suunniteltuun koneeseen
Lähetetty: 15 Helmi 2006, 18:05
Kirjoittaja savijo-r
Stefa hoitaa.
Lähetetty: 15 Helmi 2006, 18:20
Kirjoittaja m.sa
savijo-r kirjoitti:Stefa hoitaa.
niin se on jämpti...
Ei liene pojalla penaalin terävin kynä.....
Kunnon peelo.
Lähetetty: 15 Helmi 2006, 19:18
Kirjoittaja GAMMA500
Sauer kirjoitti:Juuri näin.. 1.5kiloo ahtoja vapariks suunniteltuun koneeseen
Itseasiassa ei mahdottomuus, itse todistanut tehonkasvun 75--->260 vakiomoottorilla monta sataa tuhatta ajetuilla osilla, hyvin kesti ja kestää vieläkin. Moottorinohjaus tosin oli ajantasalla
Lähetetty: 15 Helmi 2006, 19:22
Kirjoittaja Rolle
Jos kilo tuplaa tehot, niin tuossa koneessa lienee sitten jotain lähempänä kahta vakiopuristuksilla jne.?
Lähetetty: 15 Helmi 2006, 19:27
Kirjoittaja GAMMA500
Vakiopuristukset, VAG 1.6 8V ja paineita 1.3-1.5, sen enempää ei mielestäni ikinä.. Oli kyllä moni suu näin: :o . Täytyy vihjata kaverille jos selvittäis tarkemmin jo entisestä autostaan. Ja tosiaan revitteli itse noilla tehoilla varmaan 15tkm ja hyvin kukkui.
Lähetetty: 15 Helmi 2006, 19:29
Kirjoittaja Rolle
Hmm.. asiallista, mullahan on tossa jouten toi 1.8 vaggine ja vakionahan on jo miehekkäät 90 kaakkia, olenkin harkinnut että löisi kylkeen puhaltimen ja katin alle
Rasvis rakentanee megasquirt'n sparkin?
Lähetetty: 15 Helmi 2006, 19:31
Kirjoittaja GAMMA500
No niin, kuulostaa hyvältä
auto oli audi ja käppyrät joskus ffp:n sivuillakin, lienetkö nähnyt Rolle myös ne?
Lähetetty: 17 Helmi 2006, 18:55
Kirjoittaja Rasvis
Rolle kirjoitti:Rasvis rakentanee megasquirt'n sparkin?
Joo voin rakentaa, mutta kukahan sais sen vielä toimimaan? Ei ole tähän mennessä löytynyt vikaa tuosta ensimmäisestäkään kappaleesta, mutta se ei vaan jutusta.