Sivu 1/1
Konalan Delta-auton pikahuollon taso
Lähetetty: 21 Kesä 2006, 21:28
Kirjoittaja MikaZ
Siis sen alakerran Alfa Romeo huollon taso/palvelualttius.
Ei tarkoita niitä yläkerran "pajan" kavereita eikä työnjohtoa, jotka tunnetusti on jotain ihan muuta
Eikä tarkoita myöskään hintatasoa

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 16:15
Kirjoittaja tmv
Äänestin siis (varsinaisesta ketjustakin voinee päätellä) erinomaista.
Perustelut mm:
- Asiantuntemus
- Erittäin ystävällinen ja rento palveluasenne
- Eivät ole veloittaneet "tyhjästä"
- Kiireenkin keskellä saanut vastauksen "no tuu käymään vaikka heti niin katotaan jos saatais nopeasti kuntoon"
- Antavat vaikutelman että ovat oikeasti kiinnostuneita asiakkaasta ja asioiden hoitumisesta
- Eivät automaattisesti lähde tekemään superkalliita asioita, osaavat ehdottaa järkeviä kustannustehokkaampiakin ratkaisuja
Edit: mainittakoon vielä että elleivät Deltan varaosat olisi niin naurettavan kalliita, niin teettäisin kaikki huoltotoimenpiteet tuolla. Valitettavasti varaosien hintataso pakottaa järkisyistä teettämään joitain juttuja muualla. Ainahan osat voi toki itse hankkia, mutta monesti isommissa keisseissä menee muutakin vaihtoon (= löytyy korjauksen yhteydessä). Tällöin ei todellakaan jaksa lähteä enää uutta osaa hakemaan ja toimittamaan huollolle.
Lähetetty: 22 Kesä 2006, 17:08
Kirjoittaja Ciancarlo
TMV, veit jalat suustani.