Sivu 1/1

Ecun korjaus

Lähetetty: 01 Elo 2006, 23:54
Kirjoittaja Savo
http://users.kymp.net/finnwaresystems/

http://www.injectioncorrection.co.uk/index.php?id=home

Onko kellään kokemusta?

Onko tietoa muista vaihtoehdoista?

Lähetetty: 02 Elo 2006, 15:02
Kirjoittaja Giri
Ebaysta ostin ehjän käytetyn 164 QV:hen hintaan 84eur toimituskuluineen. Korjausarvio oli jossain Englantilaisessa ecukorjaamossa jotain 400 puntaa.

Lähetetty: 02 Elo 2006, 18:48
Kirjoittaja Savo
Enpä muistanut Ebaytä, muttei siellä näyttänyt olevan nyt tarjolla. taidan kokeilla Finnware Systems -firmaa.

Lähetetty: 02 Elo 2006, 19:34
Kirjoittaja Sauer
Korjautin omani muukkosen kautta englannissa. Kulut oli yhteensä muistaakseni 550e ja siihen tuli sitten vuoden takuu.

Lähetetty: 02 Elo 2006, 21:01
Kirjoittaja GAMMA500
mitenkäs olis joku haltec/hestec/tatech tms?

Lähetetty: 02 Elo 2006, 21:16
Kirjoittaja Savo
Joo, mutku mä oon pöpilisti pussihousu eli mobilisti 8)

Ajatus on pitää QV mahdollisimman orkkiksena, kun olen vasta toinen omistaja.

Toisaalta piiloonhan se osa jäisi? Mitä lie kustantaisi? Kuka toteuttaisi?

Finnware Systems veloittaa, oliko se, 48 e/h + alv. Aloitan nyt kuitenkin lähettämällä ecun sinne.

Lähetetty: 02 Elo 2006, 21:50
Kirjoittaja Rasvis
Joo kyllähän tuollainen harvinaisuus kannattanee pitää mahdollisimman alkuperäisenä.

Onko vika siis paikallistettu "varmasti" ECUun? Tuota aikaisempaa ketjua kun äkkipäätä vilkuilin niin näytti että kipinän oli vasta todettu puuttuvan, sehän voi hyvin jäädä matkalle ECUn jälkeenkin. Onko joku pätevä autosähkökorjaamo kaivellut laitetta?

Lähetetty: 02 Elo 2006, 22:05
Kirjoittaja GAMMA500
Joo mobilistius on hyvästä 8) mutta toi ruiskun vaihtohan on vähän kuin vanteiden vaihto, alkuperäiseksi muuttaminen onnistuu eikä jälkiä jää. On sitten parempaa aikaa etsiä sitä uuta boksiakin...

Tommoinen Hestec taitaisi kustantaa 1500-2000 säädettynä

Lähetetty: 02 Elo 2006, 22:12
Kirjoittaja Sauer
Itse heittäisin elkuperäisen ecun helvettiin samantien, jos pätevä sähkäri ei veloittaisi 220e/tunti :wink:

Miksi pitää -80 luvulla suunniteltua ohjausyksikköä jos 2000 luvun säädettävän saa samaan hintaan? Tosin asennukselle tulee hintaa..

Lähetetty: 02 Elo 2006, 22:31
Kirjoittaja GAMMA500
No kun 75 V6 QV on oikeasti yksi harvinaisimmista 75:ista yhdessä Turbo serie numeratan ja evoluzionen kanssa :) Sellaisia pitää katsos Sauer vaalia 8)

Lähetetty: 03 Elo 2006, 11:39
Kirjoittaja Savo
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Onko vika siis paikallistettu "varmasti" ECUun? Tuota aikaisempaa ketjua kun äkkipäätä vilkuilin niin näytti että kipinän oli vasta todettu puuttuvan, sehän voi hyvin jäädä matkalle ECUn jälkeenkin. Onko joku pätevä autosähkökorjaamo kaivellut laitetta?
Korjaamolla on ja oletan sen olevan pätevän. Aikaisempaa kokemusta ko. korjaamosta ei ole.