Koeajoraportit lehdistä?
Valvoja: Moderators
- Dobber
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Koeajoraportit lehdistä?
Oisko ideaa laittaa eri autolehtien koeajoraportteja foorumille? Voisi tehdä vaikka sille oman sarakkeen? Niin tietenkin sitä olisi jonkun valvottava kuin muutenkin ja jos sinne sitten voisi laittaa kopsun koeajoista esim. skannatun version tai netistä löydetyn jne? Jollakin foorumilla olen nähnyt tämän tapaisen, mutta en muista millä.
Saisivat monet arvokasta tietoa omiin tarpeisiinsa!
Saisivat monet arvokasta tietoa omiin tarpeisiinsa!
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
- Alfistipohjoosesta
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- Dobber
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Voihan se olla siinä hilkulla meneekö yli, mutta jollakin olikohan porsche foorumilla oli vastaavanlainen koeajo-osio lehdistä skannattuja testejä luettavana. Aikakauslehtiä ovat onko niissä kuitenkaan kovin suurta kopiointikieltoa jonkun verran saa kopioida. Mutta tietysti yleiseen jakoon mites se, olis hyvä selvittää, jos ketä nyt jaksaa kiinnostaa, että täältä voisi lueskella testejä.Siinä liikutaan varsin arveluttavalla pohjalla noin tekijäoikeuksellisesti....käsittääkseni
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
Porsche foorumilla on tälläinen osio.
Siellä on luvat kysytty kyseisiltä lehdiltä.
Itse olin talvella yhteydessä Mobilistin toimitukseen samaisen asian vuoksi.
Yleensä lupa heltiää kohtuu helpolla ja ovat jopa otettuja kun joku viitsii
Kysellä lupia tämmöiseen.
Eli jos joku haluaa näitä skannailla niin ei muuta kun päätoimittajaan yhteyttä ja esittää asiansa kohteliaasti ja asiallisesti niin eiköhän sieltä lupa heltiä.
Vai mitä sanoo ylläpito? Voiko Alfabbs:n nimissä soitella?
Siellä on luvat kysytty kyseisiltä lehdiltä.
Itse olin talvella yhteydessä Mobilistin toimitukseen samaisen asian vuoksi.
Yleensä lupa heltiää kohtuu helpolla ja ovat jopa otettuja kun joku viitsii
Kysellä lupia tämmöiseen.
Eli jos joku haluaa näitä skannailla niin ei muuta kun päätoimittajaan yhteyttä ja esittää asiansa kohteliaasti ja asiallisesti niin eiköhän sieltä lupa heltiä.
Vai mitä sanoo ylläpito? Voiko Alfabbs:n nimissä soitella?
onko se ihan avoin osio kaikille, vai pitääkö olla rekisteröitynyt? jos joku tuollaisia lupia kyselee voisi kysymyksen asetella siten ettei joka artikkelista tarvitse erikseen kysyä vaan lupa olisi lehti ja vuositasolla , luulisi että vanhemmille jutuille voisi saada luvan skannata, tuoreemmat jutut voivat syödä lehden myyntiä.