Done.Epezi kirjoitti:Linkit aukee oletuksena samaan ikkunaan, aikaisemmin aukesi uuteen, joka on mielestäni huomattavasti parempi.
http://www.google.fi
Ja ennen kuin joku alkaa ihmettelemään, niin tää näköjään toimii vain 'uusille' linkeille.
Valvojat: Chubster, seabas, Rolle
Done.Epezi kirjoitti:Linkit aukee oletuksena samaan ikkunaan, aikaisemmin aukesi uuteen, joka on mielestäni huomattavasti parempi.
Kiitos! Mutta taidan vääntää nämä homma ite niin pysyy tää "tieto" (tyhmyys) ns. in-houseSmacket kirjoitti:Hep!
Palataanpa pitkästä aikaa näille foorumeille! Huomasinkin että foorumi on päivitetty, kaipaisitteko apuja uuden Alfa-teeman suunnittelussa keskustelupalstalle? Voin mielelläni avustaa tarvittaessa, teen vastaavia hommia ( mainosgrafiikkaa, websivuja, foorumiteemoja jne ) työkseni joten homma kyllä onnistuu.
Viimeisin tekemäni foorumiteema taitaakin olla Rellukerhon puolella, jonne tein kotisivuston sekä keskustelupalstan ( myös phpBB ).
Kotisivut: http://www.rtf.fi" onclick="window.open(this.href);return false; sekä palsta: http://www.rtf.fi/foorumi" onclick="window.open(this.href);return false; - molemmat samalla lookilla luonnollisesti. Yhteydenotot privana, mikäli tarvitsette apuja
- Smacket
? Ei ainakaan mulla, vai pystytkö spesifioimaan missä?V6 kirjoitti:viestiä ei pysty editoimaan ja suomenkieli puuttuu esim View unread posts | View new posts | View your posts, pienenä huomiona.
Itse Tapatalk:in sivusto väittää että se toimii. En omista smarthponea joten en pääse kokeilemaan. Tuleeko jotain erroria?Tazio kirjoitti:Nope, löytyyköhän jostain admin kälin uumenista vipu joka pitää kääntää erikseen päälle?Chubster kirjoitti:Toimiiko nyt? Itsellä ei ole kyseistä softaa.Tazio kirjoitti:Tämäkin look on ihan ok.
Saadaanko nyt tapatalk-tuki myös?
-Tazio
Jaa toimiihan se tuolta oikealta ylhäältä, mutta vasemmalta "etsi" -painikkeesta ei? Entäs omien viestien editointi?Jakke kirjoitti:Haku ei taida toimia?
Vielä jatkan tähän, että ei se kyllä toimi kunnolla sieltäkään. Ja ä-kirjaimet haussa toimivat vähän hassusti.Jakke kirjoitti:Jaa toimiihan se tuolta oikealta ylhäältä, mutta vasemmalta "etsi" -painikkeesta ei? Entäs omien viestien editointi?Jakke kirjoitti:Haku ei taida toimia?
Vaikuttaa siltä että pelkästään uusista viesteistä pystyy hakemaan, yritän päivittää tota haku-indexiä jotta se ottaisi huomioon vanhatkin viestit..Jakke kirjoitti:Vielä jatkan tähän, että ei se kyllä toimi kunnolla sieltäkään. Ja ä-kirjaimet haussa toimivat vähän hassusti.Jakke kirjoitti:Jaa toimiihan se tuolta oikealta ylhäältä, mutta vasemmalta "etsi" -painikkeesta ei? Entäs omien viestien editointi?Jakke kirjoitti:Haku ei taida toimia?
Edellisellä versiolla ehdotti tapatalkkia kun tuli sivustolle, nyt ei ehdota. En ole sitä tosin ikinä käyttänyt, mutta tällaisen havainnon olen tehnyt. Eli ilmeisesti puhelin ei tunnista, että foorumilla tällainen ominaisuus olisi?!Chubster kirjoitti:Itse Tapatalk:in sivusto väittää että se toimii. En omista smarthponea joten en pääse kokeilemaan. Tuleeko jotain erroria?
jaa se oli rajoitettu tässä osiossa,,,en tiedä kyllä miksi, mutta siitä se sitten johtuuChubster kirjoitti:Itse en ainakaan ymmärrä tota että viestejä ei pysty editoimaan?
Siis tässä (Infopalstalla) niitä ei voi editoida (eikä normaali käyttäjät pysty tekemään topicceja jne) eikä kuuluisikaan.
Chubster kirjoitti:? Ei ainakaan mulla, vai pystytkö spesifioimaan missä?V6 kirjoitti:viestiä ei pysty editoimaan ja suomenkieli puuttuu esim View unread posts | View new posts | View your posts, pienenä huomiona.
Siis Chubster.HopeinenQ kirjoitti:Minusta tämä on aivan loistava parannus siihen vanhaan verrattuna! Suurimmat muutokset ovat tapahtuneet tuolla "konehuoneessa".
Kiitoksia Chupster! Hienoa työtä ja loistavaa, että löytyi päivitykselle aikaa!
Tässä on nyt oletuksena tämmöinen 'Windows Vista'-teema. Tulee jatkossa varmasti muokkautumaan visuaalisesti enemmän Alfa Romeo tyyliin.PePe kirjoitti:Mutta on tämä vaan kauhean näköinen...
Juuri näin! Edellinen oli jossain määrin räätälöity ja muokkaantui pitkin matkaa, kyllä tämäkin tästä kehittyy.HopeinenQ kirjoitti:Tässä on nyt oletuksena tämmöinen 'Windows Vista'-teema. Tulee jatkossa varmasti muokkautumaan visuaalisesti enemmän Alfa Romeo tyyliin.PePe kirjoitti:Mutta on tämä vaan kauhean näköinen...
Teknisesti (ja tietoturvan kannalta) tämä päivitys oli valtava harppaus edellisestä versiosta! Hyvä, hyvä!
Veikkaisun sullakin olevan sama kuin mulla; eli kontrastierot muuttuneet niin silmät ei tykkää. En oo ajatellut fonttikokoa, mutta nyt kun mianitsin niin saattaapi sekin olla vähän erilainen. Lisäksi vahva muistikuva on, että vanha softahan oli 4:3-suhteessa oleva ruutu, eikä automaattisesti näytön leveyden mukaan skaalautuva?Maunu kirjoitti:Onko mun näkö huonontunut vai onko tämän uuden softan fontit pienemmät / näytön tarkkuus suurempi?
Rolle on yhdistämässä saman fjoorumin alle myös uuden bemari ja ford osion myöhemminV6 kirjoitti:ainiin vielä yksi huomio, en muista oliko jo aiemmin mutta nyt "hakemistorakenne" sisältää yhden turhan esim tähän osioon Etusivu » Alfa Romeo » Infopalsta
Tuo kenttä tottelee profiilissasi olevaa päivämäärän muoto asetusta.Cloverleaf kirjoitti:Pieni parannusehdotus: Tuossa profiilikuvan alla on liittymispäivä, niin siinä on jopa liittymiskellonaikakin. Nyt se vie siinä turhaan yhden ylimääräisen rivin ja tuskin näin tarkka tieto ketään kiinnostaa. Ennen taisi olla vain kuukausi ja vuosi.
Albumit on tulossa takaisin, kestää vain vähän aikaa koska aion laittaa uuden teeman käyttöön ennen sitä ettei tarvi tehä kaiken 2 kertaa.willez kirjoitti:omat albumit näköjää hävis ? En löydä mistään vanhoja omia kuvia.
Fontit pitäisi kyllä olla samat. Mutta kunhan tää ulkoasu muuttuu niin ehkä hommat paraantuu.Maunu kirjoitti:Onko mun näkö huonontunut vai onko tämän uuden softan fontit pienemmät / näytön tarkkuus suurempi?
Pitäis olla käytössä, mutta jostain syysta ei skulaa. Hoidan sen varmaan samalla kun tulee uus/muokattu teema.Pasi kirjoitti:käyttäjän nimimerkki linkiksi profiiliin. kiitos
Vanha skaalas myös ittensä.Aquatica kirjoitti: Lisäksi vahva muistikuva on, että vanha softahan oli 4:3-suhteessa oleva ruutu, eikä automaattisesti näytön leveyden mukaan skaalautuva?
Uus tyyli on tulossa, mutta en oikein ymmärrä mitä te tarkoitatte sillä ettei pysty erottamaan viestit? Voitko heittää kuvan tjs? Thanks.V6 kirjoitti:ei ole mun mielestä fontti pienempi, mutta nämä värit on "karmeat" eniten mättää toi lukemattomien huono erottuvuus luetuista.
Tämä johtuu siitä että on myös käytössä toinen osio. Tarkoitus on muuttaa noi linkit kunhan päivitän teeman (muuten pitää tehä purkkaviritys kahteen kertaan, ja olen laiskaV6 kirjoitti:ainiin vielä yksi huomio, en muista oliko jo aiemmin mutta nyt "hakemistorakenne" sisältää yhden turhan esim tähän osioon Etusivu » Alfa Romeo » Infopalsta, etusivulla näkyy paikallaolijat mutta toi Alfa Romeo taso on turha ja siinä ei näy paikallaolijat, pieni vaiva mutta tulee usein klikattua tosta turhaan kun palaa tasoissa ylöspäin. Tämä on siis kehittävää palautetta eikä mitään valitusta hienosta foorumista. Kiitoksia vaan Rolle/Chubster.
Tää on nyt muutettu.Cloverleaf kirjoitti:Pieni parannusehdotus: Tuossa profiilikuvan alla on liittymispäivä, niin siinä on jopa liittymiskellonaikakin. Nyt se vie siinä turhaan yhden ylimääräisen rivin ja tuskin näin tarkka tieto ketään kiinnostaa. Ennen taisi olla vain kuukausi ja vuosi.
Käsitykseni mukaan kyse on siitä, ettei erota mihin ketjuihin on tullut uusia viestejä, kun luettujen ja lukemattomien ketjujen värit ovat niin lähellä toisiaan.Chubster kirjoitti:Uus tyyli on tulossa, mutta en oikein ymmärrä mitä te tarkoitatte sillä ettei pysty erottamaan viestit? Voitko heittää kuvan tjs? Thanks.V6 kirjoitti:ei ole mun mielestä fontti pienempi, mutta nämä värit on "karmeat" eniten mättää toi lukemattomien huono erottuvuus luetuista.
Thanks.Jarsan kirjoitti:Käsitykseni mukaan kyse on siitä, ettei erota mihin ketjuihin on tullut uusia viestejä, kun luettujen ja lukemattomien ketjujen värit ovat niin lähellä toisiaan.Chubster kirjoitti:Uus tyyli on tulossa, mutta en oikein ymmärrä mitä te tarkoitatte sillä ettei pysty erottamaan viestit? Voitko heittää kuvan tjs? Thanks.V6 kirjoitti:ei ole mun mielestä fontti pienempi, mutta nämä värit on "karmeat" eniten mättää toi lukemattomien huono erottuvuus luetuista.
Juu samaa vikaa ei pääse pm visteihin ja pois kirjautuminenkin on mahdotonta puskee syntax erroria silmillepasinoffi kirjoitti:Jotain päivittelyä menossa kun ei pääse viesteihin?
Kuten tässäkin ketjussa on useampaan otteeseen todettu, on ulkonäkö palautumassa suunnilleen samaan kuin ennen. Yksi testiversio on jo käytössä, mutta foorumia oli sen verran muokattu aiemmassa versiossa, että menee aikaa saada uusikin samanlaiseksi.RIPA kirjoitti:Ottamatta mitenkään kantaa tekniseen puoleen /toteutukseen, niistä kun en mitään ymmärrä, niin allekirjoittaneelle ainakin tää ulkoasu on pettymys. Se kun ei poikkea mistään muusta keskustelufoorumista, jotka kaikki näyttävät samalta, toisin kuin vanha.
alfista kirjoitti:Mukava, että jaksatte vääntää. Kyllähän tämä sininen tuo oikeastaan Nuvola sävyn mieleen ja eikö vaalean sininen ollut Alfan historiassa jonkinlainen perinnevärikin? Kunhan löytyy Alfa logo jonnekin reunaan, niin tulee tuttu olo.