
164:sen jarrupalat
Valvoja: Moderators
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
164:sen jarrupalat
elikkä edessä rupee kohta johdot hankaamaan levyä;ja tarkoitus olisi lähteä keskiviikkona kalareissuun keski-suomeen.elikkä onko paha vaihtaa itse etupalat?kokemusta on sen verran että tuli kolme vuotta sitten vaihdettua ford fieskoon kyseiset palat 

- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Mulla on ainakin osunut aina kohdalle vääränlaisia tarvikepaloja, eli pistokkeiden kytkemisen jälkeen valot ovat palaneet koko ajan
Olen sitten juottanut johdot liittimen jälkeen yhteen, jarrupalojen johdoista siis, en itse auton johtosarjasta.
Palojen vaihto on erittäin helppo nakki, kaksi pulttia irti ja kelluva satula lähtee veks. Sitten painetaan mäntiä hiukan sisemmäksi ja pudotetaan uudet palat vanhojen tilalle. Kannattaa muuten tarkistaa, etteivät ne liukuholkit ole alkaneet jumittelemaan. Niille kun tarpeen mukaan näyttää hiukan hiekkapaperia ja kuparitahnaa niin taas menee monta vuotta ongelmitta.

Palojen vaihto on erittäin helppo nakki, kaksi pulttia irti ja kelluva satula lähtee veks. Sitten painetaan mäntiä hiukan sisemmäksi ja pudotetaan uudet palat vanhojen tilalle. Kannattaa muuten tarkistaa, etteivät ne liukuholkit ole alkaneet jumittelemaan. Niille kun tarpeen mukaan näyttää hiukan hiekkapaperia ja kuparitahnaa niin taas menee monta vuotta ongelmitta.
- Epäkelpokeräilijä -
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Njoo nyt siellä on EBC GreenStuffit ympäriinsä, joissa ei muuten myöskään pistokkeet sovi auton johtosarjaan. Vaan pysähtyypä vähän paremmin.alfdats kirjoitti:Mulla on ainakin osunut aina kohdalle vääränlaisia tarvikepaloja,mitä
kuka kele kiroilee harakiri on harakiri,alkuperäiset tai paremmat muttei
mitään basaa autoon
- Epäkelpokeräilijä -
Mitenkään FAQ osiolle kuulumaton viesti eli voi vaikka poistaa mutta ne halvat tarvikepalat on monasti tehty ihan samassa tehtaassa alkuperäisten kanssa ja on ihan yhtä hiljaiset kuin alkuperäisetkin. Ja vinkuu ne jarrut toisinaan vaikka on kalliit orkkislevyt ja palatkin. Riippuu aika monesta asiasta....
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88