ajettavuus huipussa;)
Valvoja: Moderators
ajettavuus huipussa;)
juu tuli eilen laihialle kiire kaverin kans ja oltiin sen eskolla liikentees(1,8i)
kaveri löi lusikan pohjaan ja menoks...kysyin siltä johnain 190tienoilla et
koskas on etuiskarit vaihtanu...no niistä tuli viimetalvena nesteet pihalle
mut ei oo jaksanu vaihtaa..aika haipakkaa no 42km15min ja ilman turvavöitä
kaveri löi lusikan pohjaan ja menoks...kysyin siltä johnain 190tienoilla et
koskas on etuiskarit vaihtanu...no niistä tuli viimetalvena nesteet pihalle
mut ei oo jaksanu vaihtaa..aika haipakkaa no 42km15min ja ilman turvavöitä
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
no toivotaan että jarskikin rauhoittuu jossain välissä...Cuore Sportivo kirjoitti:Ei tuo taida tuntua Jarskilla vielä missään...:90 kirjoitti:elä jarski hyvä mene kyytiin jos on tarkoitus tuollain kaahata...jarski kirjoitti:nyt sit moralisoijat hiljaa...220 viidenkympin alueella ja tuo ny ei oo niitä pahimpia
oikeastaan on parempi että pidän mölyt mahassa kun tulee itsekkin luukuteltua joskus aika reippaasti...
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Jep.90 kirjoitti:no toivotaan että jarskikin rauhoittuu jossain välissä...
oikeastaan on parempi että pidän mölyt mahassa kun tulee itsekkin luukuteltua joskus aika reippaasti...
Tuleehan sitä joskus ajettua yli sallitun, mutta lähinnä rauhallisissa olosuhteissa.. Ja joku raja on yleinsä tullut pidettyä...
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Täälläpäin ajetaan joko niin kovaa kuin auto kulkee tai kuin se muun liikenteen seassa puikkelehtien on mahdollista. Yksinkertaista.
Tyylipuhtailla ranskalaisilla tuota nopeusmaksimia etenkin puikkelehtiessa rajoittaa myös ihmisen vajavainen anatomia: vasen käsi roikkuu avoimesta ikkunasta ja oikea tarvitaan kessun imemiseen. Ohjaamiseen ja keskusteluun eli elehtimiseen tarvittaisiin kaksi kättä lisää
Tyylipuhtailla ranskalaisilla tuota nopeusmaksimia etenkin puikkelehtiessa rajoittaa myös ihmisen vajavainen anatomia: vasen käsi roikkuu avoimesta ikkunasta ja oikea tarvitaan kessun imemiseen. Ohjaamiseen ja keskusteluun eli elehtimiseen tarvittaisiin kaksi kättä lisää
niin kauan kuin auto pysyy hanskassa tilanteesta riippumatta on nopeus oikein valittu,sit jos tulee ajovirheitä on taito kuviteltu paremmaksi kuin
mitä se on.
Lainrikkominen onki si toinen juttu ja tuntien kyseisen eskohemmon nii
siile on annettu yläkertaan teelusikalla joten ei paljoo voi toivoakaan
mitä se on.
Lainrikkominen onki si toinen juttu ja tuntien kyseisen eskohemmon nii
siile on annettu yläkertaan teelusikalla joten ei paljoo voi toivoakaan
- niki
- Viestit: 1633
- Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
- Paikkakunta: Aura
Arkipäivää?jarski kirjoitti:mä ny heitin tän ihan vaan ku juttuja ei ollu...tällänen ny on niin arkipäivää
Nyt pitäis varmaan olla jo todella huolestunut!
Mulla se ns. "kaahaamisraja" menee yleensä vähän samoihin kuin nimim. 90:llä.
Toki satasen alueella vajaan parin kympin ylinopeudesta rapsahtaa ainakin satkun rikesakko... Näin kävi ainakin kaverille. Itse ajan "tasaisesti 5-10km/h yli" mittarin mukaan.
Jos on pakko kaahata niin ainakin turvavyö kiinni ja sellaiseen aikaan liikenteeseen ettei vaaranna muita tielläliikkujia. Auton hyvä tekninen kunto on jo ihan perusedellytys
Toisaalta, on sitä itsekin tullut joskus luukutettua ihan kohtuudella...
Ammattina autokauppa
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Ei kai nyt ihan siinä vielä... Olen pariin otteeseen ohittanut ihan kokeilun vuoksi miliisit siten, että nopeutta on ollut cruisessa sellaiset 115km/h.. Eipä kavereita kiinnostanut, vaikka sakotusrajahan on maantiellä se 10 prossaa (?) ylinopeutta.90 kirjoitti:normaaliajossa raja menee tuossa 120 km/h nurkilla satkun alueella...
sitten menee kaahamisen puolelle...
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
no joo...kuullostaako 140 km/h paremmalta...Cuore Sportivo kirjoitti:Ei kai nyt ihan siinä vielä... Olen pariin otteeseen ohittanut ihan kokeilun vuoksi miliisit siten, että nopeutta on ollut cruisessa sellaiset 115km/h.. Eipä kavereita kiinnostanut, vaikka sakotusrajahan on maantiellä se 10 prossaa (?) ylinopeutta.
ei noita sheriffejä pienet ylitykset haittaa eikä aina isomatkaan..
Viimeksi muokannut 90, 17 Loka 2003, 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori