Mutta tosiaan. Jos multa kysytään niin sun Alfassa on juuri oikeat asiat tehtynä. Se on juuri sen näköinen kuin Alfa 156:n pitääkin olla. Viime kesänä kun Isossa Omenassa käytiin kaffella, niin lähikatselmus vain vahvisti asiaa.
Kaalipata kirjoitti:Onsk se muuten äijäs joka ajaa punaista 159:ä, tumbe? Tulee aika usein vastaan aamulla pirkkalan tienoilla... Kuski osaa morjestaakin mukavalla frekvenssillä ja amplitudilla.
Joo onhan se! Sinne delttaanhan se aamuisin on menos, tai siis millon mihinkin delttaan.Siis punainen vai viininpunainen? Äijällä on viininpunainen ja yks toinen deltan työntekijä ajaa tosta läheltä samaan paikkaan alfan punaisella 159llä.
Anthon bongattu matkahuollon edestä. Jokseenkin erottui tavis autojen joukosta Itse olin liikkeellä työautolla, että ei tartte säikähtää ettet huomannut
Taisinpa ponkata Tumben ajamassa Pirkankatua pyynikin risteyksen kohdalla keskustaan päin, itse olin tulossa keskustasta ja kurvaamassa pynsälle. Kello oli jotain ysin maissa illalla, taikka hiukan yli
Pari 156:sta tuli vastaan tänään Oulun keskustassa, ei noussut käsiä. Täytyy myöntää, että itsekin suhteellisen tuoreena Alfistina ei aina ole huomannut vastaantulevia kaunottaria morjestella. Tänne palstalle löysin eilen ja nyt tassu nousee varmasti.
Eip ollut Alfa eikä varmaan foorumiltakaan, mutta eilen tuli Ratinan sillalla vastaan Testarossa (jos en ihan pahasti väärin kattonut)! Ei tule ihan joka päivä vastaan Pirkanmaan pitäjässä...
Kurko kirjoitti:Ferrari F430 bongattu tankilla keravan nesteellä... joutu "pari" kertaa ajaa ohi kuola suunpielistä valuen
Wille kirjoitti:Ei Alfaa bongattu mutta kävin tossa muutama päivä sitten Tuusulassa ja huomasin että melkein porukoitten naapuriin oli ilmestynyt Ferrari F430. Ennen sen tilalla oli uus M5 mutta eihän sillä kesällä jaksa ajella...
Musta 3.0 166, tyylikkäillä helmasarjoilla täydennettynä perjantaina Vääksyssä hotelli Tallukan pihassa, en kehdannut omaa kurakasaa ajaa vierelle. Tuttuja?
90 bongattu perjantaina 9.6. Ylä-Kintaudella. Tuli ilman Alfaa ja lähti Tessulla.
En ole aikaisemmin ollut moisessa autokaupassa läsnä. 90 antoi pyydetyn summan rahaa, käynnisti auton ja ajoi pois. Yleensä kai koeajetaan ensin? Eipä silti, mielestäni hän sai hyvän vastineen rahalleen ja minä kyllä olin kertonut myös auton huonot puolet mitä olin havainnut.
Mä olen bongannut tänään pk-seudulla läjäpäin 156:ia. Taitaa olla joku 156-päivä kun tosiaan joka paikassa tuli jatkuvasti Alfaa vastaan. Siihen päälle pari 147:aa. Kaikki pitivät mua varmaan hulluna kun moikkailin niin perhanasti, mutta jälleen huonoin tuloksin.
Päivän harvinaisempi väritys oli tuossa Vihdintien ja Vapaalan risteyksessä joskus 14.30 aikoihin kohdalle osunut (helmiäis?)valkoinen 156 SW. Noita ei näe usein.
Tänään klo 21.40 ajoi punainen 156 isoilla vanteilla Tirilän Valintatalon risteyksessä ja morjesti. Täkäläisiä?
Työpaikan pihaankin oli ilmestynyt hopea 166. Alkaa tauti tarttumaan?
Ettei vaan Visconti tänään seitsemän maissa lipunut autoni ohi juuri kun olin menossa pesemään sitä? Et olisi ihaillut pölyistä autoa niin pitkään niin olisin moikannut mutta ei viitsinyt ikkunaan koputtaa
Tänään Seinäjoki-Lapua välillä 6:45 tuli hopeanharmaa 156 vastaan, käsikin nousi mutta kiitos aamuvarhaisen tajusin tilanteen noin sekunti kohtaamisen jälkeen. Ensi kerralla sitten
Alfissimo kirjoitti:Zulak sivuutettu eilen n. metrin päästä puol kuuden aikaan erään kerrostalon parkkipaikalla.
Työajossa pakulla, niin ei viitsinyt enempää heilutella ja en ehtinyt pysähtymäänkään.
ps. ne dieselit kannattaa putsata siitä luukun alta, näkyy kauas
Tiistai-iltana 156 jonka värin jo unohdin bongattu Katuman? K-marketissa, tai siis sen parkkipaikalla. Tänään päristelin ojoisilta keskustaan valkoisen 164 V6:n perässä. Persiissä luki muistaakseni 164L 3.0 V6 Joku jenkkipeli vai? Nastat ropisi jokatapauksessa
5 kappaletta Alfoja 9.6. välillä Tampere - Lahti - Kouvola - Lappeenranta ja takaisin.
Niistä yksi punainen 159 puolen päivän aikaan Villähteen ABC:llä.
Onneksi ei ole kansanauto vielä.
Olin liikkeellä "Pihaset" Vivarolla, joten oli turha morjestella.
Kauhajoen keskustassa seisoo musta 33, ilman kilpiä, pienen nokkakosketuksen jäljiltä. Sen verran surullinen näky, että voisin hakea pois. Pistäkää privana jos en hoksaa seurata tätä ketjua aukottomasti.
Kauhajoen keskustassa seisoo musta 33, ilman kilpiä, pienen nokkakosketuksen jäljiltä. Sen verran surullinen näky, että voisin hakea pois. Pistäkää privana jos en hoksaa seurata tätä ketjua aukottomasti.
Se on varmaan noiden Karhujen Alfa, käys koputtaan niiden ovelle Elleivät oo ajaneet mopolla jäihin Eivät oo enää kylillä räyhäämässä sillä