Alfoista
Valvoja: Moderators
korikorjaus
Viestit: 13 Liittynyt: 17 Touko 2006, 20:10
Paikkakunta: eepee
Viesti
Kirjoittaja korikorjaus » 14 Kesä 2006, 18:39
karhea tyhjäkäyntiääni-ajoituksenmuunni hajalla.muttamutta..sanoivat että ei ole vielä yhteenkään jts koneiseen vaitanu ko osaa,vaan jonkun "solenoidin" venttiilikoneistoon....??hä onko kokemuksia??
Nouko88
Viestit: 754 Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23
Paikkakunta: Forssa/Jokioinen
Viesti
Kirjoittaja Nouko88 » 14 Kesä 2006, 21:30
Mielestäni jos olen oikein ymmärtänyt niin ajoituksenmuunnin on solenoidi.
Korjatkaa jos olet väärässä.
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 14 Kesä 2006, 21:44
Ei ole. Mutta se variaattorille öljynpainetta ohjaava mokkula taitaa olla solenoidi.
- Epäkelpokeräilijä -
V6
Viestit: 5030 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja V6 » 14 Kesä 2006, 21:46
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
KJS
Viestit: 4670 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 14 Kesä 2006, 21:46
Eikös ajotuksen muunnin ole 200 euroa maksava jousenpätkä
mattijus
Viestit: 5098 Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja mattijus » 15 Kesä 2006, 09:11
KJS kirjoitti: Eikös ajotuksen muunnin ole 200 euroa maksava jousenpätkä
Väärin, se on 170euroa maksava diesel simulaattori
V6 postasi linkin, missä mokkulan taustoja valoitetaan.
Ehdottomasti tutustumisen arvoinen linkki.
VMP