Mille kierrosluvulle rajoitin on asetettu 156 2,0 T.S:ssä (-99). Manuaalissa asiaa ei kerrota. P.S Tiedän missä meno katkeaa omassa autossa, kysymys on siitä missä sen pitäisi katketa.
Curva Grande kirjoitti:Mille kierrosluvulle rajoitin on asetettu 156 2,0 T.S:ssä (-99). Manuaalissa asiaa ei kerrota. P.S Tiedän missä meno katkeaa omassa autossa, kysymys on siitä missä sen pitäisi katketa.
taitaa olla n 7200 eli samassa kuin v6sessa?
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Olen tottunut siihen, että veto katkeaa hieman yli 7200, mutta tänään katkesi 7100 kierroksella. Täytyy huomenna kokeilla uudestaan, mutta kyllä aika tarkaan mittaria katsoin. Ovatko huollossa "varastaneet" toistasataa kierrosta vai heittääkö mittari.
Useemmiten tulee jo viimeistään vähän yli 6000 jälkeen vaihdettua, mutta joskus oon tökännyt rajoittimeen asti ja kyllä se aika tarkkaan on tuossa 7000rmp paikkeilla. Voihan tietysti olla että kiekkamittarikin heittää vähän...
puuha kirjoitti:Harvoin tulee rajoittimelle asti vedettyä, paitsi silloin kun lapsettaa.
Se löytyy 7000rpm jälkeen siitä ekalta viivalta, onko sitten 7250rpm?
Turhaa sinne asti vedättää, paras veto loppuu 6400rpm kohdalla. Siitä ylöspäin veto on varsin "ohutta".
Joo täytyy korjata, veto loppuu ensimmäisen viivan kohdalla eli 7250 kun ennen loppui toisen viivan paikkeilla. Eli ilmeisesti nyt ottaa kiinni siinä missä pitääkin.