Autokuume alkaa pikkuhiljaa nousemaan.

Valvoja: Moderators
Koeajossa oli 1,9, aika surkeeta silti?!Vittorio Jano kirjoitti:"Sellainen oire autossa on, että jyrkissä ylämäissä teho ei tunnu riittävän millään ja useita kertoja auto sammuu silkasta tehonpuutteesta ylämäkeen, ykkös- tai kakkosvaihteella."90 kirjoitti:159 JTD:n koejajo nettiauton ylläpidon toimesta
Koeajo suoritettiin Italian vuoristossa, josta tosiaan saattaa löytyä melkosen jyrkkiä ylämäkiä.. Siltikään kyllä asia ei ole hyväksyttävissä. Jos toi 1.9 (8 V) malli on joku verotuksellisista syistä tehty alitehoinen pulkka?Vittorio Jano kirjoitti:"Sellainen oire autossa on, että jyrkissä ylämäissä teho ei tunnu riittävän millään ja useita kertoja auto sammuu silkasta tehonpuutteesta ylämäkeen, ykkös- tai kakkosvaihteella."
"Sumutus" on mielestäni aivan loistava: lasi puhdistuu mutta vesinoroja ei tule sivulaseille ja kattoon. Eli puhtaallakin autolla voi käyttää pesuriaVittorio Jano kirjoitti: - Tuulilasinpesimen suihku on naurettava. Tätä en aiemmilla koeajoilla ole huomannut.
No hyvä jos toimii käytännössä. Itselle tuli kyllä sellainen fiilis, että Autobahnalla 200 taulussa ei ikkuna paljon puhdistu.Jappe kirjoitti: "Sumutus" on mielestäni aivan loistava: lasi puhdistuu mutta vesinoroja ei tule sivulaseille ja kattoon. Eli puhtaallakin autolla voi käyttää pesuria
tuosta vaihteensiirrosta, se jäykkyys katoaa kyllä kokonaan kun kilometrejä tulee edes tuhat.sladi911 kirjoitti:Koeajoin eilen 159 v6 q4:n. Tässä muutamia ensivaikutelmia:
-alakierroksilla ei voimaa, mutta kun pitää kierrokset 4000-5000 r/min, niin mutkatiellä on nautinto ajaa. Hyvät soundit noilla kierroksilla. GT 3.2 oli samanoloinen, vaikka onkin eri moottori.
-vaihteensiirto 1-2 välillä takerteli ja kolmosvaihteella voimansiirrosta kuului epämiellyttävää ujellusta, toivon mukaan nämä olivat yksilövikoja
-ulkonäkö mahtava
Kiitos vinkistä, kunhan saapuu Ouluun niin kokeillaan!Vittorio Jano kirjoitti: Älä PeeVee käy kokeilemassa - voi tulla kalliiksi.
(GT 3.2 on silti sykähdyttävin Romeo, jolla olen saanut ajaa.)
Vakinopeudensäätimen päällä olevasta kytkimestä vakinopeudensäädin päälle - merkkivalo syttyy mittaristoon. Sopiva kiihdytys haluttuun nopeuteen ja vakinopeudensäädintä nostamalla asetetaan haluttuun nopeuteen. Tämän jälkeen voit nostaa nopeutta pitämällä viikseä ylhäällä ja taas nopeutta saat laskettua pitämällä sitä alhaalla. Halutun nopeussäädön voi sitten kumota joko painamalla kytkintä, jarruttamalla tai kytkemällä säädin pois käytöstä samaisella kytkimellä josta se aktivoitiinkin.Silmaauki kirjoitti:Hallintalaitteissa olisi vielä opeteltavaa. Ainakin se vakionopeudensäädin tuntui tosi merkilliseltä. Välillä sain sen päälle ja sitten en taas millään.
Jumalan tosi kun tuo 3.2 riittää vain nipinnapin tekemään iloiseksi.Pasi kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brera ajeltu Konalassa tänään....
mutta ei tuota kyllä millään 2.2 koneella kannata ostaa!
Hassua oli, että en ollut ihan varma aluksi oliko se 2.2 vai 3.2 ... kun ei lähtenyt ihan niin napakasti liikkeelle kuin olisi voinut odottaa...silverine kirjoitti: Jumalan tosi kun tuo 3.2 riittää vain nipinnapin tekemään iloiseksi.
Ja sitten kun siellä takana istuu ne kaksi känniääliötä niinPasi kirjoitti:ja se taka ikkuna... jouduin peruuttamaan sen sieltä konalan takapihalta kadulle saakka.... näkyvyys taakse oli hulppeasilverine kirjoitti: Jumalan tosi kun tuo 3.2 riittää vain nipinnapin tekemään iloiseksi.
silverine kirjoitti: Ja sitten kun siellä takana istuu ne kaksi känniääliötä niin
ainoa suunta on eteenpäin..