Eilen moikattiin takaisin harmaasta Gt:stä turun moottoritiellä.
Jossain Kaarina-Salo välillä. En tarkemmin muista mis kohdin ku keskityin enemmän Olutpullon tyhjennykseen (marsuliini ajoi).
Tänään noin kello 16 aikoihin veimme kolmevuotiasta tyttärenpoikaamme Tampereella Sorsapuistoon leikkimään. Saimme auton pysäköityä puiston reunaan ja lähdimme kävelemään kiipeilytelineitä kohti.
Siinä vaiheessa huomasin, että olimme osuneet melkein alfasumaan. Noin kolmenkymmenen metrin matkalle oli pysäköity oman vaaleanharmaamme lisäksi kolme alfanpunaista, kaunista autoa: 159, Spider 2000 ja Sprint 2600 vanhoilla mustapohjaisilla kilvillä.
Eilen olin joensuun prismassa. Näin ensin yhen 156 sportwagonin, jolle morjestin, katto minua kuin jotain ihan kaistapäistä takasin. Tai oikeistaan se näytti aika hölmöltä kun katteli takas että "tunnenko mää ton?". Sitten toinen sedani-kuski jonka näin käänti vaan päänsä pois ja jatko ajamista vierellä. Ei millään pahalla, mutta oonkin aina ollu sitä mieltä että joensuussa ajokulttuuri on valitettavan monella ihan "berbeeriasta".
Ei millään pahalla, mutta oonkin aina ollu sitä mieltä että joensuussa ajokulttuuri on valitettavan monella ihan "berbeeriasta".
Noh, noh! Eipäs nyt kuiteskaa aleta pottuilee!
Minkäs värinen wagoni se oli ja mitä muita tuntomerkkejä? Punaisia täällä olen nähnyt ainakin kaksi muuta, mutta itse en käynyt prismassa eilen, mutta ajelin kyllä kylillä tiheään!
Alfissimo kirjoitti:Kenen hopea 156 oli nousemassa hinausauton lavalle melkein Lahden DA:n kohdilla? Rekkari oli JOG-jotain, ettei olis Zulakin JTD hyytynyt...?
Miunhan se oli juu.. Vaihteensiirtimen tanko napsahti poikki.
nyt lomareissut vietetty ja viikko meni suomea kiertäessä, lievästä humalatilasta johtuen kaikkia alfoja en muista mutta muutama bongaus tuli tehtyä
kokkolassa morjestelin kadulla kävellen vahemmalle punaiselle alfalle josta käsi nuosi iloisesti takaisin, joensuussa ilosaari rockissa raviradan tietämillä punainen 156SW facelift jutteli järjestysmiesten kanssa ja lähti ajamaan ja morjesti takaisin, ja edelleen joensuussa parkissa bongattu harmaa 147, omistajaa en kerennyt näkemään, ja monia muita vastaan tulleita alfoja, mutta itse olin liikkeellä asuntoautolla joten ei varmaankaan moni tajunnut morjestuksia
KauGoH kirjoitti:joensuussa ilosaari rockissa raviradan tietämillä punainen 156SW facelift jutteli järjestysmiesten kanssa ja lähti ajamaan ja morjesti takaisin
KauGoH kirjoitti:
joensuussa ilosaari rockissa raviradan tietämillä punainen 156SW facelift jutteli järjestysmiesten kanssa ja lähti ajamaan ja morjesti takaisin
Oliko muuten meninkiä ilosaaressa, jos ei siellä niin ainakin torin grillijonossa?
-tomi- bongattu särkänniemen kohdilla valoissa.ehkä kuuden aikaa. Aurinko paisto sen verran hyvin silmään etten tiedä tuliko morotus takasin. Olin "ysillä" liikkeellä. Muutenkin samalla reissulla bongasin noin 6-7 alfaa(aika hyvin 30min), rosso spider joukossa.
KauGoH kirjoitti:
joensuussa ilosaari rockissa raviradan tietämillä punainen 156SW facelift jutteli järjestysmiesten kanssa ja lähti ajamaan ja morjesti takaisin
Oliko muuten meninkiä ilosaaressa, jos ei siellä niin ainakin torin grillijonossa?
K.I.T.T?
Tuo oli erittäin hyvin sanottu!
en ole koskaan ennen festareilla käynyt ja ikinää en mene... on todella surkeaa tuo meininki kun ihmisiä on kuin yhtenä kyrpänä, mutta jos joku siitä tykkää niin sinne vaan
oli tuo harmaa 147 siinä raviradan parkissa, ja nyt jos joku voisi vielä opastaa tyhmää ja kertoa mitä tuo K.I.T.T tarkoittaa???
EDIT: juu... no heh heh, hiukan kun malttaa keskittyä niin tajuaa jotain, ottakaa huomioon että viikko reissussa jättää mieheen muutaman älyllisen loven!!
Viimeksi muokannut KauGoH, 17 Heinä 2006, 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tumbe kirjoitti:-tomi- bongattu särkänniemen kohdilla valoissa.ehkä kuuden aikaa.
Kattelinkin, et nätti ysi tuli vastaan. Ja arska paisto tosiaan sen verraan omillekin silmille, etten oo ihan satavarma tuliko morotusta takas. Mut ilmeisesti tuli Hetkeä aiemmin tuli lietsussa kans vastaan tummahko 159, käsi nousi sieltäkin On ne vaan kauniita
MiNkO^^ kirjoitti:Jeppaa eilen bongattu lahdessa launeen mäkin kohdalla kellon aikaa en kyl muista mut autosta ei kyl voi erehtyä
Juu, tunnustetaan =) Olin matkalla virtasalmelle motoparkkiin. Piti poiketa sielt launeen abc:n hesestä hakemassa vähän evästä =)
Itsekin olen saanut viimeaikoina mukavasti vastauksia tervehdykseen eripuolilla Suomea. Autoja on vaan sen verran paljon ollut, että en ole alkanut niitä tänne listaamaan...
Eilen nähty vammalassa musta 155 pyhän olavin kirkon liepeillä. Olin kahvilla ja mun alfa oli pihalla parkissa ja joku ajoi 155lla ohi ja hetkenpäästä peruutti katsomaan alfaa, vahtas sitä sieltä autosta jonkun minuutin ja lähti menemään. Mahtoikohan olla joku täältä.
Prahassa näkyi muutamia alfoja.
Oli yllättävän paljon 146 ja 145 malleja.
Yksi 146 oli jopa taksina.
Pisti vihaksi kun katua pitkin ajoi punainen uudehko spider,äänistä päätellen kutoskoneella ja spiderin takaluukun päälle oli laitettu hölmö teline ja kirjoitettu peltiin isolla tussilla joku puhelin numero....
Ruskeasannan Shellillä pyöri viiden aikaan iltapäivällä pariinkin otteeseen punainen 155, takaluukussa oli myös Q4:sen merkit, tiedä vaikka oliskin aito Q4, eikä "tarraviritetty" niin kuin mulla
Tässä illalla tankatessa Kajaanin Lohtajan ABC:llä sattui vihreä 156 tessu samaan aikaan tankille. Heitettiin lyhyet kommentit mutta unohtui kysyä oliko foorumilaisia...?
Minähän se GeeTeellä Prisman ja gigantin risteyksessä. Myös Habateus
morjesti,eli tunnistin sitten oikein hoppeen 156:sen.meinasin tulla rupattelemaan,mutta just sillon oli niin kiire.Morjestellaan ja palataan.
Knight kirjoitti:Oulussa tänään vähän neljän jälkeen Aleksanterinkadun ja Saaristokadun risteyksessä liikennevaloista lähtiessä hopeanvärisestä 156:sta nousi tassu mallikkaasti. Voisin vaikka lyödä vetoa, että on palstalaisia.
Pitäskö meidän oulunseutulaisten alkaa pitää pieniä "omia kokoontumisia" täällä pohjosessa, kun tuo alfa-fanipohja tuntuu (ymmärrettävästikin) keskittyneen tonne eteläänpäin?... Esim. tänä iltana...
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..
Olikohan mahdollista, että olisin nähnyt Voleren Kiteen keskustassa (eikä naureta perk.. ) vähän aikaa sitten?
Ainakin auto täsmäsi albumin kuviin roiskeläppiä myöten. Morjestus oli myös asiallinen. Itsellä oli vähän hakusessa, kun:
a) Kiteellä ei yleensä näy Alfoja.
b) mikäli näkyy, niistä ei ainakaan morjestella.
c) mikäli morjestellaan, niin ei ne nyt ainakaan ole foorumilta..
Perk.. Onneksi vaimolla oli tällä kertaa nopeammat refleksit.
Tuossa klo 17 jälkeen pari bongausta Hyvinkään laitamilla:
ensin 156:nen yllätti minut kaivamasta nenääni; havahduin
hätäisesti vastaamaan tervehdykseen kun lapa sojotti
etuvasemmalla...
Ja puoli minuuttia myöhemmin punainen 159 vastaan.
Silvio kirjoitti: Pitäskö meidän oulunseutulaisten alkaa pitää pieniä "omia kokoontumisia" täällä pohjosessa, kun tuo alfa-fanipohja tuntuu (ymmärrettävästikin) keskittyneen tonne eteläänpäin?... Esim. tänä iltana...
Pitäs. Ehkä tänäänki ehtis, mutta kuinka moni muu tulee paikalle näin lyhyellä varoitusajalla
Noh meikä pyörii kylillä tänään noin tunnin päästä hetken verran ja sitten kotiin
Silvio kirjoitti:Pitäskö meidän oulunseutulaisten alkaa pitää pieniä "omia kokoontumisia" täällä pohjosessa, kun tuo alfa-fanipohja tuntuu (ymmärrettävästikin) keskittyneen tonne eteläänpäin?... Esim. tänä iltana...
Hmm.. Minäkin oon aina silloin tällöin Oulussa, vois osallistua..
jarski kirjoitti:Hepa bongattu raumalla cmmän edessä la n.17,45...hommaisit jostain uuden Gonepellin...vai gui siel sanota?
Perkeles, meikä tosiaan oli siellä eilen vaimon kanssa maakuntamatkalla . Oon kyllä hommannu uuden pellin, mutta se on vielä maalamatta ja asentamatta. Nyt on kyllä vielä tuo rutattu paikallaan, minkä olen ite oikonut jotenkin siedettäväksi...
Itse tuli myös bongattua pari alfaa tuolla kiertueella. Viininpunainen 156 tuli vastaan, josta lapa nousi väillä Rauma-Pori ja samalla tiellä hopea 156 TS singahti ohi samaisella tiellä. Morotin, mutta en tiedä tuliko vastakaikua, kun meni niin äkkiä ohi .
Nyt on pakko olla foorumilainen. Tänään Fiskarsissa punainen 75 1.8 turbo(?) evoluzione kylkiteippauksilla Kääntyi just kiskalta pois, ite huruttelin ladalla ohi..
Eilen olin nakkarilla murkinoimassa vaimon kanssa, niin Zulak karautti hopeisensa oman punaiseni viereen. Se on täällä Savonlinnassa melko harvinaista, että sattuu kaksi Alfaa samaan paikkaan yhtaikaa. :o
Tuskin tunnustaa, sehän on laitonta, eihän me sellaista
Öbaut tunti takaperin lentokentällä (Helsinki-Vantaan, siis) kupeessa "Token" parkkiksella punainen kakslitrainen GTV ja musta GT.