Onko kellään tietoa minkälainen nousu on tuossa satulan pääsylinterissä?
Tein paskemmasta 17mm hylsystä ja parista rautanaulasta räikän varteen sopivan "erikoistyökalun" jotta homma hieman kävisi kätevämmin mutta tuntuu että aika veivaaminen siinä on. Muistelin että tessun männät meni helpommin tai sitten aika vaan yksinkertaisesti kultaa muistoja
164:n takajarrusatulat
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 80
- Liittynyt: 27 Tammi 2005, 11:42
- Paikkakunta: Pori
On siinä kyllä aikalailla isolla nousulla, elikkä useampi mm/kierros, en nyt muista tarkkaan. Mutta muistaakseni jos on pohjassa, niin voi jäädä pyörimään paikallaan, koska on ohi kierteen. Jos koittaa nostaa samalla ylöspäin kun veivaa, niin voi tulla paremmin... Sama juttu tietenkin jos on ulkona niin paljon... Voi olla että muistan aivan väärin, muttei mielestäni mikään vaikea homma ollut...
Näin varmaan oli koska kun ruuttasin sen ensin reilusti ulos ja uudet pyöritykset niin muutaman minuutin pyöritykset ja jo mahtui palat takas. Suurkiitokset vinkistä. Veivaisin muuten varmaan vieläkinporinfirina kirjoitti:On siinä kyllä aikalailla isolla nousulla, elikkä useampi mm/kierros, en nyt muista tarkkaan. Mutta muistaakseni jos on pohjassa, niin voi jäädä pyörimään paikallaan, koska on ohi kierteen.
Satula oli onneksi kunnossa mutta vaijerin kuori on mallia murtunut ja ilmeisesti jumittaa sieltä.
Uusi löytyi Varaosamaailmasta ja sama peli käy myös Themaan ja Cromaankin.
Ei kun fixaamaan.