Vetämällä lähtee meikäläisenkin satakuusnelosessa. Eikä tarvii edes älyttömästi voimaa kun näilläkin naruilla irtoaa
Itse olen hankkinut noita johtoja milloin mistäkin varaosapuljusta ja aina on toiminut jos virta on läpi kulkenut. Motonetin piuhat toimi ainakin omassa Alfassa no problemo.
Ymmärtääkseni tuo toisiopuolan kipinöinti tarkoittaa sitä, että virta kulkee ensiössä. Muutoin kait toisiolta ei tulisi virtaa kipinöintiin Eli puola on ehjä tai ainakin tekee kipinöitä
EDIT: Mitäs sanoo asiantuntijat tällaisesta ajatuksesta. Edesmenneessä Baijerilaisessa tekniikan ihmeessäni vastaavantyyppinen vika mitä ilmeisimmin aiheutui kuluneesta virranjakajasta.
Olen mä tuon lukenut moneenotteeseen, mutta en siitä tajua mitään
Tarviiko tuo koko paska muka irrottaa että saa pyörijän irti, eli toisinsanoen onko pyörijän toisella puolella joku sokka?
Asiaa muuten hieman päivitystä. Kun toiselta puolalta ottaa piuhan irti niin edelleen se toinen lyö maihin, mutta käyntihäiriöitä ei kostealla ole enään ollut.
Kyllähän siinä akseli on. Tämäpä oli hyvä tieto. Ei tule sitten paskottua koko hommaa.
Onko tuota sitten kahdenlaista, jos kerran kaikki sanovat että lähtee kiskomalla?
Voiko tuota pyörijää laittaa jakajaan kiinni vääräänasentoon?
On olemassa kahdenmoista vaihtoehtoa,
akselilla että ilman.
Ymmärtääkseni oikea alkuperäinen tulee akselilla ja sopivia rinnakkaistuotteita saa myös ilman akselia.
Sinuna ottasisin uuden akselin kera.
Eikä sitä väärään asentoon saa, ole huoleti.
Hieman topiccia sivuten, mielenkiinnosta olisi kiva tietää. Miten hemmetissä semmonen pyörijä kiinnitetään jossa ei ole akselia? Ilmeisesti sellaisissa tapauksissa myös itse jakajanrunko on erimallinen.