Eli kun tuossa huomasin kun nosturilla käytin sotaratsua, niin takapönttö alkaa kohta olemaan tiensä päässä. Marteliuksen kamppeet kiinnostaa, mutta ei ole hirveää hinkua alkaa rakentelee yleisosista sopivaa kokonaisuutta.
Törmäsin sit jossain sivuilla Ansa Sport-putkiin, jota saa merkkikohtaisena, eli kellään kokemuksia/tietoja moisesta valmistajasta???
Tai muita hyviä vaihtoehtoja?? Kohtuu hintaisia tietenkin
Minulla on Supersprintin iso ovaali rosteri, mutta sain sen käytettynä järkevään hintaan, nykyään uutena taitavat olla aika sikahinnoissa. Ragazzon on ainakin kohtuuhintainen.
Mites tuon Ragazzonin keskiputken kanssa, mitenhän pahaa ääntä pitää ilman vaimenninta? Ei muuten, mutta vaimo on allerginen kaikille "teinirassiäänille"
Ajatuksissa ois joskus tässä lähiaikoina uusia takapönttö ja keskiputki. Ragazzonin iso ovaali ois musta jees-nam.
Mites tuon Ragazzonin keskiputken kanssa, mitenhän pahaa ääntä pitää ilman vaimenninta? Ei muuten, mutta vaimo on allerginen kaikille "teinirassiäänille"
Samaa olen itsekkin mietiskellyt tuleeko keskiputkiston uusimisella aivan mahdoton. Pelkällä takavaimentimella eivät ole pahat äänet, mutta kyllä siinä saundissa hurja ero vakiovaimentimeen. Teinirassien pöntöksi ei raggazzon tuotetta kutsua on aivan toista ääripäätä muhkean möreät äänet. Näin mulle on kerrottu, kun näytin Alfan äänimaailmaa uteliaalle.
Rolle kirjoitti:CSC:n takapönttö pitäisi tulla Muukkoselta kohta niin pitänee kertoa kokemuksia, tämä siis kuusneloseen.
Kokemuksen mukaan siinä se laulaa todella alfamaisesti. Ja samasta merkistä on kokemusta myös 166:ssa. Erinomainen ostos. Tosin en ole Ragazzonistakaan kuullut mitään pahaa sanottavan.
Vielä kommentti tuohon keskipöntön korvaamiseen suoralla putkella; ainakin 166 V6ssa pauhu yltyy auton sisällä liian kovaksi.
Ragazzon löytyy ja hommasin Alfisti.net:stä.
Saundi hiukka Bemarimainen. Tyhjäkäynnillä sopivan matala. (matalampia olen kyllä kuullu esim Marteliuksen putkella (Honda)
Kierrokset noustessa ääni voimistuu hiukka ja lopussa muuttuu "kireeksi".
Tykkään ihan itse saundista...
Kohtuu hintanen rosteri ja meni heittämällä paikolleen.
Laatu saumoissa olisi saanut olla parempi.
Puheskelin jo tuolla toisessa ketjussa tosta simotan setistä mikä tuli hankittua. Omaan korvaan äänet muuttu.
Tossa pieni näyte. Q-ntele
Vanhat mörinät löytyy http://media.putfile.com/V6sound
Ragazzon on kyllä laadukkaan oloinen.Itsellä dtm-tuplat molemmin puolin .Äänet olisi kyllä saaneet olla äreämmät Kuvia albumissa.Tuleekohan liian kovaääninen jos korvaisi ton keskipöntön suoralla putkella jota myydään alfistinetissä?
Saapui nopeasti, istui paikalleen vähintäänkin hyvin, ja ääni on tyyliin sopivasti erittäin maltillinen. Vertailupohjaa nyt ei ole mutta jos puhaltimesta tulee enemmän ääntä kuin muualta niin..
Tosin pulttien auki/poissaamineen oli yhtä helvettiä ilman nosturia ja kunnon työkaluja..
Ragazzon on kyllä laadukkaan oloinen.Itsellä dtm-tuplat molemmin puolin .Äänet olisi kyllä saaneet olla äreämmät Kuvia albumissa.Tuleekohan liian kovaääninen jos korvaisi ton keskipöntön suoralla putkella jota myydään alfistinetissä?
Äkäisemmäksi ja kovemmaksi muuttuu äänet, kun laitat ilman vaimenninta olevan keskiputken osuuden, sen saa pikku vaimentimellakin ainaki 156. Itsellä on kiinni ilman vaimenninta, niin kyllä ääntä ainakin riittää, kun polkaisee, mutta eivät ole kuitenkaan liian rankat sentään rauhallisessa ajossa kuin kovemmassakaan. Selvä ero kuitenkin.