Onko irronnut puolan johto voinut aiheuttaa sähkövian?
Onko '90 3.0 American (kat) ja '91 3.0 America QV:n (kat) sytytyksen osat vaihtokelpoisia?
Onko kellää hyviä vinkkejä?
Kyselee "Etelä-Savon Seiska5mma"

Valvoja: Moderators
Kiitos kaikille vinkeistä.nakkisilma kirjoitti:Hieno ostos, onnittelut ainakin täältä!
Hyvä että näitä vanhoja vielä "harrastetaan"![]()
Kertoisiko joku miten noihin liittimiin pääsee käsiksi. Miten haskalokero esim. lähtee irti?Hepa kirjoitti:Pyöriikö bensapumppu startatessa?
Jos pumpulle/releelle/molemmille ei tule virtaa, tarkista hanskalokeron takana olevat liittimet. CRC ja heiluttelu ensiavuksi. Lisäksi niitä liittimen sieluja voi hieman kiristää ruuvimeisselillä varovasti levittämällä urosliittimen haarukkaa, joka on luultavasti kuoleentunut ja hieman hapettunut, jolloin kontakti huononee.
Itsellä sammui TS myös ajossa ja oli vaikeuksia käyntiinlähdössä. Tuon liitinpistokkeen kaikki liittimet kävin läpi edellämainituin metodein ja nyt on puolivuotta toiminut moitteetta ilman ainuttakaan osan vaihtoa.