Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
KJS
Viestit: 4670 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 07 Elo 2006, 21:47
Eli tuo peli on kaiketi ollut tehtaalta tullessaan Alfetta GTV 2.0?
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 07 Elo 2006, 22:19
Kyllä.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
A2K
Viestit: 611 Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti
Kirjoittaja A2K » 08 Elo 2006, 11:23
joo kemoralla kans näin tän remmiahdetun alfan. hiilariakin oli laitettu takaluukku ja nokkapelti. ja olihan kemoralla lauantaina 2kpl 156:ia.
Hyvin sä vedät..
PP
Viestit: 161 Liittynyt: 02 Elo 2005, 09:15
Viesti
Kirjoittaja PP » 08 Elo 2006, 12:32
Upea peli kuitenkin!
TPP
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 08 Elo 2006, 13:18
Kuvissa ainakin on pysytty riittävästi orggis meiningissä niin sopii vanhempaankin silmään.
Ja GTV:n ajettavuushan suorastaan huutaa lisää tehoa...
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 08 Elo 2006, 14:03
juu aika onnistunut ja hyvällä maulla tehty paketti..
EDIT:ei taida tuon gtv:n omistaja paljoa foorumilla pyöriä.
WLD@HRT
Viestit: 119 Liittynyt: 22 Elo 2005, 12:54
Paikkakunta: Salo
Viesti
Kirjoittaja WLD@HRT » 08 Elo 2006, 17:27
muutoskats. -02 ja prosentit 26%
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 08 Elo 2006, 17:32
Itse vain sivusta seuraillut noita turbotuksia. Niissä taitaa määräykset ja ohjeistukset vaihtua varsin mielivaltaisesti? Esim. täälläkin esiintynyt Fiat missä on turbotettu Alfan 2.5:nen. Jotain dynolappuja oli pitänyt olla katsastukseen ja koneestahan saa niin matalat tehot kuin haluaa sillähetkellä.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
KJS
Viestit: 4670 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 08 Elo 2006, 17:41
Joo turbokoneessa kun pudottaa ahdot liki nollaa niin ei tuu kauheita tehoja.
gYdEbUh
Viestit: 2369 Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja gYdEbUh » 08 Elo 2006, 19:10
Yks tapa käyttää pilletin lautaa
klick (prkl en saanut tuota linkkiä haluamiseni nimiseksi)
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 09 Elo 2006, 09:47
Ei yhtään hassumman näköinen.
KauGoH
Viestit: 2114 Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja KauGoH » 09 Elo 2006, 12:13
siis tuo valkoinen soutuvenekkö???
hagger16
Viestit: 3071 Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11 Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12 Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti
Kirjoittaja hagger16 » 09 Elo 2006, 12:54
Oikein. Ovet auki, että uppoaa nopeammin.
Senza cuore saremmo solo macchine
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 09 Elo 2006, 13:41
Jos BMW-linjalle mennään, niin miksi ei
tällainen menettelisi.
Laku
Viestit: 1760 Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Laku » 09 Elo 2006, 14:35
Tarttis varmaan pari hiekkapussia painoksi talvella.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
OL
Viestit: 848 Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja OL » 10 Elo 2006, 11:59
Tännehän on iskenyt kunnon bemarivillitys.
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 10 Elo 2006, 12:12
no onhan se sentään takaveot..
OL
Viestit: 848 Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja OL » 10 Elo 2006, 12:41
Se on kyllä totta. Ja onhan niillä semmosia ideoita mitä Alfankin pitäis käyttää, esim. GTA:t pitäs tehdä nykyäänkin CSL tyyliin. Haettais sitä suorituskykyä sieltä keveyden puolelta lisää. GTA sais olla mun puolesta semmonen kompromissiton auto, ei sen tartte olla mukava, vaan nopea
Niin, ei mulla bemaria vastaan mitään oo, mutta bemareitten omistajat on yleensä niin täynnä sitä omaa autoonsa..
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 10 Elo 2006, 12:48
Onneksi me ei olla.....
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
OL
Viestit: 848 Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja OL » 10 Elo 2006, 12:54
No kaikkihan on
Mutta oma kokemus bimmeristeistä on sellainen, että se on ainut merkki maailmassa niiden mielestä, millekkään muulle ei voi edes antaa arvostusta. Toki kaikkia on moneen junaan, mutta kuitenkin.
E: typo
TommiS
Viestit: 542 Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja TommiS » 13 Elo 2006, 13:16
KauGoH
Viestit: 2114 Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja KauGoH » 13 Elo 2006, 18:55
emäntä lupas alfa kakun hää kakuksi, ei muuta kun häitä järjestämään
Vito
Viestit: 743 Liittynyt: 21 Helmi 2004, 02:27
Car(s): 156 SW 2.4 JTDm-05,Ducati 750 supersport-97,Triumph Daytona 955i-05 ja pari muuta Italialaista autoa.
Paikkakunta: Loch Troll
Viesti
Kirjoittaja Vito » 14 Elo 2006, 20:23
A2K
Viestit: 611 Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti
Kirjoittaja A2K » 16 Elo 2006, 11:13
edelleen tämä kultainen kapistus (joka tääl o ollu ainaki 5 kertaa) on hieno...
Hyvin sä vedät..
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 16 Elo 2006, 11:36
Tämä on nyt sitten hirvitys. Kerrankin tuunatussa näyttää renkaat ja vanteet typerän pieniltä. Maski on ihan kaamea. Konepelti varsin epäkäytännöllinen. Moottorista yritetään kutitella jotain, nähtävästi tarvitaan tehoja kahden laturin pyörittämiseen. Ja erittäin epäkäytännöllinen, ei olla tiedetty tehdäänkö autoa radalle vai soittamiseen.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
alf6066
Viestit: 19 Liittynyt: 06 Kesä 2006, 18:40
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja alf6066 » 16 Elo 2006, 21:46
Alfistipohjoosesta kirjoitti: Tämä on nyt sitten hirvitys. Kerrankin tuunatussa näyttää renkaat ja vanteet typerän pieniltä. Maski on ihan kaamea. Konepelti varsin epäkäytännöllinen. Moottorista yritetään kutitella jotain, nähtävästi tarvitaan tehoja kahden laturin pyörittämiseen. Ja erittäin epäkäytännöllinen, ei olla tiedetty tehdäänkö autoa radalle vai soittamiseen.
nyt joutuu komppaamaan!
Toi viimenen lause oli HYVÄ, naurattaa vieläkin!
Oleino
Viestit: 1780 Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja Oleino » 16 Elo 2006, 22:01
Aika selkeästi showauto on kyseessä.. Tuossa on mm kojelauta sen verran spesiaali että ei voi olla kyse mistään muusta.
Mutta edelleen tekninen toteutus on todella hyvä, joitain hienoja yksityiskohtiakin on. Tosin ikä alkaa painamaan, ei enää oikein lähde noi aluspoikat samalla tavalla ku joskus back in 2002.
Tein itse - säästin
GAMMA500
Viestit: 2222 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38
Viesti
Kirjoittaja GAMMA500 » 16 Elo 2006, 22:07
Näyttää tosi rupisilta noi kyljet, pullistuksen muoto ei seuraa mitenkään kaaren muotoa tai ylipäänsä mitään. Varmaan ämpärillä heitetty kittiä päälle? Oma ehdotus on että lamput ffp:lle myyntiin ja koppa paaliin
Edit. Näyttää joltain venäläisvalmisteiselta tutkielmalta aika pitkälti, 110:n raakile
lepidus
Viestit: 128 Liittynyt: 04 Heinä 2006, 21:40
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja lepidus » 16 Elo 2006, 22:42
Kyllä noilta tommosilta tyypeiltä pitäis takavarikoida afat jo ennen, kuin ne edes suunnittelee mitään tuuninkihärdelleitä. Raiskatkoon corollia, nekun on jo valmiiksi rumia.
Janne
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.
Oleino
Viestit: 1780 Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja Oleino » 17 Elo 2006, 09:15
lepidus kirjoitti: Kyllä noilta tommosilta tyypeiltä pitäis takavarikoida afat jo ennen, kuin ne edes suunnittelee mitään tuuninkihärdelleitä. Raiskatkoon corollia, nekun on jo valmiiksi rumia.
Janne
Mutta ku ei siitä corollasta saa Alfaa tuunaamallakaan. Se on edelleen ihan yhtä tylsä ajella..
Tein itse - säästin
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 17 Elo 2006, 09:47
No jos maku heittää noin pahasti niin pitää varmaan corollan ajo-ominaisuuksiakin hyvänä
gYdEbUh
Viestit: 2369 Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja gYdEbUh » 18 Elo 2006, 11:19
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
Oleino
Viestit: 1780 Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja Oleino » 19 Elo 2006, 13:53
Ai hitto ku on hieno!
Taas sain uutta motivaatiota sen vielä aloittamattoman korisarjan rakentamiseen. Jotenkin olin ollut siinä uskossa että lasikuitu olisi ollut hyvä, mutta onhan toi paljon yksilöllisempi.. ja kierrätettävä!
Tein itse - säästin
A2K
Viestit: 611 Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti
Kirjoittaja A2K » 20 Elo 2006, 16:23
joo. mitä mahdollisuuksia... mitä mahdollisuuksia...
Hyvin sä vedät..
Bones
Viestit: 753 Liittynyt: 10 Elo 2004, 02:52
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Bones » 21 Elo 2006, 20:41
Tännehän tämä kuuluu,
lepO
Taitaa olla Rambon auto?
hagger16
Viestit: 3071 Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11 Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12 Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti
Kirjoittaja hagger16 » 21 Elo 2006, 20:47
"Sika-Kyösti" ilmanputsarikotelo!
Senza cuore saremmo solo macchine
savijo-r
Viestit: 1665 Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis Ducato
Paikkakunta: Toijala
Viesti
Kirjoittaja savijo-r » 21 Elo 2006, 21:20
Bones kirjoitti: Tännehän tämä kuuluu,
lepO
Taitaa olla Rambon auto?
Tohon on nähty vaivaa.
Jarruillekkin on vissiin tehty jotain.
Siinä on Porschen D 90 vanteet 5x130 jaolla.
Oleino
Viestit: 1780 Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja Oleino » 21 Elo 2006, 21:35
Asennepeli!!
Ei ole kieltämättä käynyt ikinä koskaan milloinkaan mielessä tehdä kenttälapiosta rattia. Myös tankinsyöttöaukosta isot propsit. Uskomaton!
Tein itse - säästin
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 22 Elo 2006, 07:50
Raiskattu ihan sopiva ajOpeli. Mikään vkl hutaisu tuokaan ei ole mutta onneksi suomessa ei pystyisi katsastamaan.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
motorhead
Viestit: 401 Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:43
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja motorhead » 22 Elo 2006, 09:40
Osattiin sitä ennenkin tuuninkia, ei vain oikein iskeny aikanaan...
El linkki
m.sa
Viestit: 2453 Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
Car(s): ex: 159 tbi ti, jtdm 16V 156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA GT jts 147 jtdm 155 2.0 ts 16 166 3.0
Paikkakunta: Keuruu
Viesti
Kirjoittaja m.sa » 24 Elo 2006, 23:37
Abarth 500 Esseesse
Oleino
Viestit: 1780 Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja Oleino » 25 Elo 2006, 21:41
Hopeinen 156 on oikein komea...
Musta sen sijaan on hieman.. no.. onpahan ainakin..
Tein itse - säästin
KJS
Viestit: 4670 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 25 Elo 2006, 21:43
Joo tuo hopeinen on ihan siisti, mutta tuon mustan olisi voinut vaikka jättää katsomatta.
AutonAlfa
Viestit: 1013 Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja :)
Paikkakunta: Laitila
Viesti
Kirjoittaja AutonAlfa » 25 Elo 2006, 22:08
Musta musta on parempi. Noi hopeiset on jo nähty...
KJS
Viestit: 4670 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 25 Elo 2006, 22:17
Sanoo mies joka on juuri hetki sitten kuunnellut autoilun virkamiehen jupinaa tuningista. Mokomakin tuningheebo
AutonAlfa
Viestit: 1013 Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja :)
Paikkakunta: Laitila
Viesti
Kirjoittaja AutonAlfa » 25 Elo 2006, 23:14
Nooh,nooh
Ikinä ole yhtään lasikuituosaa omaan autooni pultannu
Lasikuitu tuo lisää painoa ja se on pahasta.
Siipi kaudellakin pultattiin kevyt metallia
Tässä kuitenkin auto mikä on lähellä omaa visiota. Ja jokainen voi albumista katsoa missä mennään. Tosin edelleenkin autossa myös "sisäinen kauneus" ratkaisee, eli se mitä on pellin alla
Kieltämättä täytyy myötää, että kaksi väri maalaus on käynyt mielessä, kun 13 vuotta vanha maali ei ole enää hohdossaan.
Että todellinen tuningheebo
hamppi
Viestit: 746 Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja hamppi » 26 Elo 2006, 00:35
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 26 Elo 2006, 00:42
Saiskohan tuon 164:sen kilpiin suomessa?
Edit. Niin ja jos 155 Q4:sta pitää stailata, niin tämä näyttää mun mielestä hyvältä!
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 26 Elo 2006, 10:03
Tuo 164 ProCar on tosi härski, keskimoottori-veekympistä huolimatta takasiipeä ja fillareita vaille ihan vakion Sparkin näköinen! Oma silmä sanoo että rata-Viiskutosen muodot on pilattu täysin, mutta noissa hommissahan "form follows function". Ja johan eräs Enzo loihe lausumahan että auto on kaunis kun se voittaa.
- Epäkelpokeräilijä -
OL
Viestit: 848 Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja OL » 26 Elo 2006, 10:21
jknracing kirjoitti: Edit. Niin ja jos 155 Q4:sta pitää stailata, niin tämä näyttää mun mielestä hyvältä!
Samaa mieltä! Levikkeet on hienosti istutettu muotoihin ja omasta mielestä 155:n "liian kapea" olemus on kadonnut. Hieno.