Alfistipohjoosesta kirjoitti:
Vinkki kerhoille, voisi sen verran suostua istumaan ja katsoa kalentereita että ei tulisi päällekkäisyyksiä. Jos joillekkin se on vielä vaikeaa niin kyllä kumpaankin kerhoon kuuluvia löytyy riittävästi jotka voivat istua samassa pöydässä ja sopia aikataulun.
Ikäväkseni joudun kertomaan, että neuvottelupöytään ei tulisi kuin yhden kerhon edustajat. Taitaa olla jo toinen kerta tänä vuonna, kun CARFin aikaisemmin päätettyjen päivien päälle tulee "toinen" tapahtuma. Henkilökohtaisesti minulle jää kuva, että joku haluaa asetella kerhot vastakkain. Minun mielestäni häviäjä on silloin aina jäsenistö.
Ensi vuonna voi käydä taas samoin, koska CARFin hallitus aikoo nyt syksyllä varata rataehdokkaat, jotka vuosikokouksessa keväällä hyväksytetään. Jos odotetaan kevääseen, ei sopivia päiviä enää saa.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
Autot on ihmeellisiä. Ihmismieli on ihmeellinen. Täytynee odottaa uusi sukupolvi että tähän saa järkeä. Häviäjät on jäsenistö ja kerhotkin. Ja voittaja on...??
Ääh...pitänee uskotella itselle että muuta vkl ei Ahvenistolta löytynyt. Toki on aina tapahtumia jotka tulee päällekkäin. Pitäisi olla F1-kalenteri, kerho kalenterit, hautajaiset ja häät tiedossa että kaikki pääsisi mutta tuntuisi että kun Suomesta löytyy kaksi Alfa kerhoa niin niiden välillä voisi sopia että ei tule päällekkäin. Vaikka "ideologia"painotus olisi hieman eri, kummassakin on määrävä tekijä Alfa. Suomeen mahtuu kaksi kerhoa ja maksutkin niin pienet että useat kuuluu molempiin.
ainahan niitä päällekkäisyyksiä sattuu varsinkin jos ohjelmat päätetään reilusti etukäteen, kerhojen yhteydenpitokaan ei varmaan toimi parhaalla mahdollisella tavalla joten pakostakinhan noita tulee.
hieman vaikea on kyllä uskoa että mistään toisen kerhon kyykyttämisestä on kyse..
90 kirjoitti:ainahan niitä päällekkäisyyksiä sattuu varsinkin jos ohjelmat päätetään reilusti etukäteen, kerhojen yhteydenpitokaan ei varmaan toimi parhaalla mahdollisella tavalla joten pakostakinhan noita tulee.
hieman vaikea on kyllä uskoa että mistään toisen kerhon kyykyttämisestä on kyse..
Samaa mieltä.
Eiköhän kaikki rata-autoilusta kiinnostuneet ole muutenkin www.carf.fi jäseniä, tuskin www.aref.fi porukoilla on heille mitään annettavaa.
arefilla on muita hienoja tapahtumia.