Alfistipohjoosesta kirjoitti:Kävin ilmoittautumassa ja katsoin odottavia joukkueta niin tarkoittaako tuo että nyt on 9 joukkuetta tyrkyllä?
Joo, 10 on tyrkyllä, jos mukaan otetaan se yksi pastaraketti joukkue ja romanialainen joukkue jonka jo kyllä hylkäsin..
Ja tietty jos kohta FPV saa joukkueensa tonne ni on 11.
Lohkoissa on kokovaihtikset 2*4 = 8 ja seuraava on 2*6 = 12, eli sitten viä 1 lisää tai sitten hylkään noita ei-foorumilaisia joukkueita..
Vaikka viimes alussa ehdotin tasoituksia, ja sain turnauksessa turpaan niin en kyllä enää niitä tasoituksia ehdota. Vaikea laskea, päättää yms. ja nyt vielä tuon apuohjelman käyttö taitaa estää sen kokonaan.
Ettei mee liian myöhäiseksi taas niin teen tänään illalla otteluohjelman että kaikki pääsevät haastamaan sitten vastustajansa.. Jos siihen mennessä ei tuu 12sta niin sitten hylkään ne ei foorumilaiset joukkueet ja pelataan 8 joukkueella.
Eli FPV:n pitäis vielä regata ni saadaan ainakin kaikki halukkaat foorumilaiset mukaan..!
mattijus kirjoitti:Pasta Casa olikin sopinut parempaa tekemistä ensi tiistaille.
Kurjempi juttu, kaveri varotti mua ettei kannattaisi ottaa cuppiin mukaan "ulkopuolisia", kun kuulemma tuo on melko yleistä että liitytään mutta ei jakseta olla kiinnostuneita... Mutta arvaa kuuntelinko :-\
Eipä tuossa mitään, laitoin messua jengin GM:lle. Pyyteli anteeksi kun oli unohtanut kupin. Kannattaa varmaan tulevat vastustajat olla hereillä ja nakata haaste ajoissa =)
Puijon Rasvarit lähti komennukselle (GM on Kosovossa), eikä pystynyt sopimaan AlfaBBS ekan kiepin matsia.
Tulokset näköjään päivitty kun kävin Cup Managerin sivuilla painamassa päivitä tulokset -namiskaa, eli ei kovin työlästä.
Lähinnä nyt mietin että pitäis varmaan käsin syöttää jotkut tulokset noihin pelaamattomiin peleihin? Vai mitä ootte mieltä?
Laitetaanko 0-0 vai rankaistaanko joukkuetta jonka vuoksi peliä ei pelattu laittamalla tulokseksi esim. 3-0 sen joukkueen hyväksi joka olisi pelannut?
Tuolla Italialaisessa cupissa, missä mää pelailen, näkyy olevan se sydeemi että 5-0 joukkueelle joka olisi pelannut, eli sama tulos mikä Hattrickissa tulee Walk Overissa.
Mun mielestä sitä jengiä pitää hyvittää, joka olisi pelannut. Maalierolla tällaisessa Playoff systeemissä tuskin on merkitystä, 3 pinnaa taasen tekee sitten jo isoa eroa =)
-Lee- kirjoitti:Onko cup jo täynnä?
Ei löytänyt moista cuppia....
Jooh, Cup alkoi jo, voi olla että käynnissä olevia cuppeja ei löydy, vaikka en kyllä ymmärrä miksi näin olisi. Ainakin tuolla Cup Managerissa on mahdollisuus vaihtaa joukkueita, jos joku cupin jäsen jättääkin pelin kesken.
Italian jengiltä (Dinamo Rena) koutsilta terveisiä:
"This week I won't be able to connect before sunday night. Then you should say to my opponent to wait and not to be worried.
sorry, but here we have Olympics!"
mattijus kirjoitti:
"This week I won't be able to connect before sunday night. Then you should say to my opponent to wait and not to be worried.
sorry, but here we have Olympics!"
Mitähän tässä kävi kun tota peliä (StenAuA.F.C - Dinamo Rena) ei pelattu? Kummalle pitäis laittaa voitto?
Tuntuu näistä ulkomaalaisvahvistuksista olevan enemmän haittaa kuin hyötyä.. eli näkisin että jos tilanne ei parane niin seuraava kierros on lähinnä suomi -joukkueille.
PS. Katkes Salamien voittoputki Alfistan tylyyn tasoitukseen toisella puoliajalla
Pelit etenee, ja parannettavaakin on varmaan ilmennyt.
Itse ainakin huomasin että nyt jää cuppi vähän lyhyeksi kun jo ensi viikosta alkaen karsiutui porukkaa pois, olisi pitänyt miettiä takemmin mitoitusvaiheessa että saadaan koko porukalle pelit kestämään kauden loppuun...
Toinen juttu mitä olen miettinyt on että pitäis varmaan ottaa sellainen sääntö käyttöön ettei peluuteta samoja pelaajia viikon molemmissa peleissä, jos siis on tarjolla pelaajia jotka ei ole vielä pelanneet (tai että max 3 samaa pelaajaa). Itse arvostan treenien saamista niin paljon etten lähde siihen toimintaan mukaan mutta huomasin että kummasti osalla porukalla on ykkösmiehistö kentällä molemmissa viikon peleissä kun on vähän pahempi vastus. Comments?
Minustakin voi pelata siten minkä katsoo parhaaksi joukkueelleen/itselleen. Itse kyllä olen peluuttanut koko joukkuettani tasaisesti. Harjoittelu ja kuntotason ylläpito on tärkeintä, tosin minulla on varsin tasaisen huono porukka joten mitään ykkösnyrkkiä en voi edes kasata.
Oletteko muuten pelanneet: http://www.freekick.org?referrer=142441 , liityin kyllä ihan vasta mutta vaikuttaa ihan pätevältä. Aion kyllä jatkaa HT:ssakin mutta ehkä nuo yhdessä antaa viikolle riittävästi näperrettävää.
No jooh, kyllä se mullekin sopii että saa käyttää mitä tahansa kokoonpanoja. Lähinnä katselin noiden muiden cuppien "sääntöjä" niin monet pelaa niin ettei saa peluuttaa samoja.
Heh, TÄMÄ EI VOI OLLA SATTUMAA!! Finaalissa ovat ketkäpä muutkaan kuin Fiskarin palloveikot vs. SilSa!
Historia toistaa itseään... Mutta ei välttämättä lopputuloksen suhteen
Mergy kirjoitti:Heh, TÄMÄ EI VOI OLLA SATTUMAA!! Finaalissa ovat ketkäpä muutkaan kuin Fiskarin palloveikot vs. SilSa!
Historia toistaa itseään... Mutta ei välttämättä lopputuloksen suhteen
Hehee! Tämä piristi heti päivää, mulla puolet jengistä telakalla mutta näköjään jotain valonpilkettä tulossa.
Jos nuo lasinilkat vielä paranevat viikon aikana niin kyyti on kovaa
Pistänpä tähän samaan ketjuun kun vähän samaa aihetta käsittelee... Onkos kukaan mukana Fantasy Premier Leaguessa? Kyseessä on tavallaan veikkaus siitä ketkä pelaajat pelaavat parhaiten ja keräävät eniten pisteitä jne. Tarkoituksena on siis kyhätä oma "dream team" valioliigan pelaajista. Jos kiinnostusta löytyy niin perustin Alfabbs:lle oman liigan tuonne. Siihen voi liittyä numerolla 565986-109324. Laitoin pistelaskun alkamaan seuraavasta kierroksesta (joka taitaa olla 22. päivä), joten kaikki halukkaat ehtivät vielä hyvin mukaan.