Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 26 Elo 2006, 10:42
Jätetään ees ne luomet pois.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
AutonAlfa
Viestit: 1013 Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja :)
Paikkakunta: Laitila
Viesti
Kirjoittaja AutonAlfa » 26 Elo 2006, 11:18
jknracing kirjoitti:
Edit. Niin ja jos 155 Q4:sta pitää stailata, niin tämä näyttää mun mielestä hyvältä!
No kelpaishan se 155 GTA:kin mikä tuossa kuvassa on.
Hinta vaan "vähän" pompsahtaa.
Alfistipohjoosesta: Ei mitään luomia, siksi oli tuo
lähellä sana siellä välissä.
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 26 Elo 2006, 16:29
Zenderin 159 SW:
Ja kyllähän tästä lärvistä on pakko tykätä:
A2K
Viestit: 611 Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti
Kirjoittaja A2K » 26 Elo 2006, 16:59
edellisellä sivulla olleista hopee oli upee. musta oli tod upee. punanen oli makee. ja se toinen punanen on vielä makeempi..
sit oli joku melkein vakio joka oli ihan jees..
ja tällä sivulla hopee on jees. mutta musta on helvetin upee!
Hyvin sä vedät..
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 26 Elo 2006, 17:08
Entäs tämä:
Kovasti suomalaisen oloista maisemaa taustalla...
hamppi
Viestit: 746 Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja hamppi » 26 Elo 2006, 17:10
Jawohl!
A2K
Viestit: 611 Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti
Kirjoittaja A2K » 26 Elo 2006, 17:45
upee ois jos sais siihe maalit viel puskureihi. ei tarvi ees helmoja ku puskurit ei oo liian matalat..
Hyvin sä vedät..
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 26 Elo 2006, 20:15
Tuunattu jagge. Taitaa olla tuota "no show, all go" osastoa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Sleepperi
Viestit: 478 Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja Sleepperi » 28 Elo 2006, 13:52
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
alfista
Viestit: 2803 Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja alfista » 28 Elo 2006, 14:03
Novvvoivv...
Porat luvanvaraisiksi rrrkkkle
A2K
Viestit: 611 Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti
Kirjoittaja A2K » 28 Elo 2006, 14:55
tuohan on upee!!
sopii todella hyvin!
Hyvin sä vedät..
-Tomi-
Viestit: 1486 Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07 ex. 156 GTA Selespeed -03 ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja -Tomi- » 28 Elo 2006, 17:06
On muuten aivan karmean näköinen lintulauta getvosessa
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 28 Elo 2006, 18:00
Maalaus ok, vanteet menettelee. Tuota takasiiven lisäämistä en onneksi ole koskaan ymmärtänyt eli sen osalta pilattu.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
AutonAlfa
Viestit: 1013 Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja :)
Paikkakunta: Laitila
Viesti
Kirjoittaja AutonAlfa » 28 Elo 2006, 18:24
Jollain perverssillä tavalla tuo getvonen on aika ok. Kai se on se punainen väri ja ..... tuplaulostulot
Siipikään ei näytä niin yliampuvalta kuin joissain muissa olen nähnyt.
A2K
Viestit: 611 Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti
Kirjoittaja A2K » 28 Elo 2006, 22:21
niinpä. se kuitenkin menee hyvin ton kylkipokkauksen mukaan. ja tuplat peräs on aika tyylikkäät ja sopii hyvin getvoseen.
Hyvin sä vedät..
lepidus
Viestit: 128 Liittynyt: 04 Heinä 2006, 21:40
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja lepidus » 29 Elo 2006, 00:11
Muutenhan tuo on ihan nätti auto, mutta siinä on ruma spoileri, aneemiset vanteet ja tökeröt putkenpäät.
Janne
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.
Hesem
Viestit: 521 Liittynyt: 15 Heinä 2003, 02:48
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Hesem » 29 Elo 2006, 08:22
Eikö nuo alumiinihäkkyrät ole jo ajat sitten menneet pois "muodista"?
155156
Viestit: 1763 Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001 ex-155 2.0 16V ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja 155156 » 29 Elo 2006, 08:45
Tuon GTV:n takaspoilerin vaikutusta auton aerodynamiikkaan ei liene tuulitunnelissa testattu eli se tuskin parantaa ajettavuutta, mutta sen sijaan lisää ilmanvastusta, laskee huippunopeutta ja lisää kulutusta. Tämä pätee varmasti 99,9% kaikista auton koriin itse tehdyistä tuunauksista. Sana "itse" tarkoittaa tässä muuta tahoa kuin auton valmistanut tehdas.
Ja sitten hieman englantia:
to spoil = pilata, tärvellä, rumentaa
spoiler = pilaaja, tärvelijä, rumentaja
-Lee-
Viestit: 371 Liittynyt: 19 Joulu 2005, 19:59
Car(s): Ex Alfa Romeo GT -05 Ex Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm -09
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja -Lee- » 30 Elo 2006, 09:12
155156 kirjoitti: Tuon GTV:n takaspoilerin vaikutusta auton aerodynamiikkaan ei liene tuulitunnelissa testattu eli se tuskin parantaa ajettavuutta, mutta sen sijaan lisää ilmanvastusta, laskee huippunopeutta ja lisää kulutusta. Tämä pätee varmasti 99,9% kaikista auton koriin itse tehdyistä tuunauksista. Sana "itse" tarkoittaa tässä muuta tahoa kuin auton valmistanut tehdas.
Ja sitten hieman englantia:
to spoil = pilata, tärvellä, rumentaa
spoiler = pilaaja, tärvelijä, rumentaja
Joku totesi jossain että jos kotiviritykset laskevat auton suorituskykyä ja ajettavuutta alle 30% voidaan katsoa virityksen onnituneen.
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 30 Elo 2006, 10:37
Tuningissa sama homma mutta puhutaan jälleenmyyntiarvosta
JiiPee
Viestit: 2476 Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86 Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja JiiPee » 30 Elo 2006, 11:43
155156 kirjoitti:
to spoil = pilata, tärvellä, rumentaa
spoiler = pilaaja, tärvelijä, rumentaja
Onpas oivaa analogiaa
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 01 Syys 2006, 12:04
Vito
Viestit: 743 Liittynyt: 21 Helmi 2004, 02:27
Car(s): 156 SW 2.4 JTDm-05,Ducati 750 supersport-97,Triumph Daytona 955i-05 ja pari muuta Italialaista autoa.
Paikkakunta: Loch Troll
Viesti
Kirjoittaja Vito » 01 Syys 2006, 12:46
Ei varsinaisesti tuuninkia,mut miltäs tämmönen
kuplavolkkari näyttää raadin mielestä?
Muutama muukin pongaus
clique
KauGoH
Viestit: 2114 Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja KauGoH » 01 Syys 2006, 13:23
asiallisen näköinen "kupla" onko vielä maailman nopein sarjavalmisteinen auto??? ei varmaankaan, onhan joku tehny jo nopeemman, mutta tuossa autossa hieno "kieppakello" eli tehojen mukaan menevä mittari 0-1000HV
A2K
Viestit: 611 Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti
Kirjoittaja A2K » 01 Syys 2006, 14:55
mä tykkäsin tost 90:n postaamasta kuvasta. värit sopii hyvin yhteen eikä kuviokaan ole paha.. vanteet o laimeat mutta ihan ok. korisarjan tynkääkin näkyy olevan. tai mjoku ihmelippa edessä. ja kaari-siipi boxin päällä...
Hyvin sä vedät..
Oleino
Viestit: 1780 Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja Oleino » 01 Syys 2006, 15:55
155156 kirjoitti:
to spoil = pilata, tärvellä, rumentaa
spoiler = pilaaja, tärvelijä, rumentaja
Eikös samalla logiikalla tule suomenkielinen sana "Harjoitella" kantasanasta "Harja"?
Kaikki työharjoittelussa olleet ovat varmaankin jo tämän huomanneetkin.
90:n postaamassa Alfassa kosketti erityisesti karvanopat. En yksinkertaisesti käsitä miksi kukaan laittaa niin kliseisiä tavaroita peiliin roikkumaan. Samaa kategoriaa takaikkunassa kummittelevien imukuppikarvisten kanssa. Karvanopista vielä sen verran että kerran näin uudessa avoporchessa ihanat mustat karvanopat. Särähti niin pahasti silmään että harmittaa vieläkin kun en ottanut kuvaa.
Tein itse - säästin
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 01 Syys 2006, 19:06
Vito kirjoitti: Ei varsinaisesti tuuninkia,mut miltäs tämmönen kuplavolkkari näyttää raadin mielestä?
Muutama muukin pongaus
Veyron on läski. Nopea mutta läski. Noissa TVR:ssä sen sijaan on sitä ns. munaa. Hajoavatkin kai helposti ja usein, mikä tässä tapauksessa on luonnollisesti pelkkää plussaa.
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 01 Syys 2006, 20:03
Vittorio Jano kirjoitti:
Veyron on läski. Nopea mutta läski. Noissa TVR:ssä sen sijaan on sitä ns. munaa. Hajoavatkin kai helposti ja usein, mikä tässä tapauksessa on luonnollisesti pelkkää plussaa.
Totta. Veyron on pirun nopea mutta fatso.
Tässä kun paria viimeisintä CAR -lehteä olen lukenut niin yleinen mielipide on ollut eri superautojen suunnittelijoiden ja koeajaien suusta jokseenkin yhtenevä sen suhteen, että McLaren F1:n tai Ferrari F40:n veroista superautoa ei ole eikä ihan heti tule.
-Eipä silti, voi sitä kai löytyä huonompiakin tapoja tuhlata sekunteja kuin tuntea vajaan 1000 hv:n työntö selkänojassa. Edes kerran. Autossa.
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 01 Syys 2006, 21:07
glideslope kirjoitti:
-Eipä silti, voi sitä kai löytyä huonompiakin tapoja tuhlata sekunteja kuin tuntea vajaan 1000 hv:n työntö selkänojassa. Edes kerran. Autossa.
Voisiko nimimerkistäsi muuten vetää sellaisen johtopäätöksen, että isoja työntövoimia on koettu jossakin muussa liikennevälineessä?
100%:n ooteen välttämiseksi:
Kelpaisi kakkoseksi.
virtti
Viestit: 248 Liittynyt: 15 Maalis 2006, 13:47
Car(s): 159 SW 2.4 JTDm ex 156 SW 2.5 ex 156 2.0 TS
Paikkakunta: Toijala
Viesti
Kirjoittaja virtti » 01 Syys 2006, 21:11
Vittorio Jano kirjoitti:
Kelpaisi kakkoseksi.
hitto, mulle kelpais vaikka ykköseks
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -
hamppi
Viestit: 746 Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja hamppi » 01 Syys 2006, 21:20
OT jatkuu.
Näin tänään ensimmäistä kertaa tollasen farkku lancia lybran liikenteessä.
Ajelin rinnalla ja säätelin vauhtia sen mukaan että näin auton perän, keulan ja sisustan.
Sympaattisen näköinen auto kaikipuolin!
Ja jotta pysytään aiheessa niin.
Onko tuossa ässä-kuupperin murskaaja?
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 01 Syys 2006, 21:34
Vittorio Jano kirjoitti:
Voisiko nimimerkistäsi muuten vetää sellaisen johtopäätöksen, että isoja työntövoimia on koettu jossakin muussa liikennevälineessä?
Kaipa sitä voisi mutta todellisuus on ikävä kyllä jäänyt noiden siivekkäiden otusten osalta muutamaa mukavaa koemusta lukuunottamatta sinne wannabe, turisti- ja kiinnostaa pirusti -tasolle.
ai niin, se OT:n varjo...vaikka ei ihan tuninkia olekaan. No, ne jotka haluavat, voivat kuvitella mielessään siniset liekit kylkeen ja alulaudan katolle.
-Tomi-
Viestit: 1486 Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07 ex. 156 GTA Selespeed -03 ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja -Tomi- » 01 Syys 2006, 22:12
^^ Bemarin ykkös sarjalainen fefen takavaloilla ja alfa-logolla varustettuna
OL
Viestit: 848 Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja OL » 02 Syys 2006, 11:32
-Tomi- kirjoitti: ^^ Bemarin ykkös sarjalainen fefen takavaloilla ja alfa-logolla varustettuna
Niin, paitsi pemariin verrattuna tohon ei oo istunu kukaan kyljen päälle
E: komea typo
Viimeksi muokannut
OL , 03 Syys 2006, 09:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A2K
Viestit: 611 Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti
Kirjoittaja A2K » 02 Syys 2006, 15:43
näihin kahteen viimeseen kuvaan ei voi muuta sanoa ku et o rumia ja tylsiä..
Hyvin sä vedät..
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 03 Syys 2006, 01:01
Laitetaan sitten yleisön pyynnöstä sitä itteä...
Täytekakun kermat levinneet liian lämpimän ilmaston johdosta:
Vähä magee!
Hassua miten tästä keulailmeestä tulee mieleen joku panttivanki jonka suu on teipattu.
Dobber
Viestit: 735 Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Dobber » 03 Syys 2006, 10:15
http://www.turbotuning.net/Ref_Alfa_GTV6.html
Bj. 1978, 2.0l, Mahle 7.8:1 Kolben, 301PS mit 1.0bar Ladedruck ohne WAES.
In Verbindung mit WAES 1.7bar Ladedruck "Hallo 400PS!"
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
hamppi
Viestit: 746 Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja hamppi » 15 Syys 2006, 00:27
Sleepperi
Viestit: 478 Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja Sleepperi » 15 Syys 2006, 08:38
12 litran tankilla ei kovin kauaa ajella sitä 640km/h..
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."
Hepa
Viestit: 3197 Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69 Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Hepa » 15 Syys 2006, 13:26
Tunailtu spider:
http://www.personalparts.com.br/carro_m ... &modelo=67
Melko korni, on saatu kyllä näyttämään hieno auto japsilta....
edit: Sivustolla muutama muukin "hieno" viritys mm. 164 ja 145, josta tehty ihan Skoda
Oo ==\\*//==oO
----|--OI-582 --|----
Epezi
Viestit: 7464 Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Epezi » 15 Syys 2006, 13:30
kamalahan tuo on, mutta maalari on kyllä osannut hommansa, vaikka minkäänlaista makua ei kyllä ole ollut.
edit: kuusnepasta on onneks tajuttu ottaa merkit pois.
Oleino
Viestit: 1780 Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja Oleino » 15 Syys 2006, 14:47
Kuusnepa oli oikein nätti. Mullekin tommonen..
Tein itse - säästin
A2K
Viestit: 611 Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti
Kirjoittaja A2K » 16 Syys 2006, 18:05
spideri oli kyl tod hyvännäkönen.
siinä oli asennetta ja race henkeä kunnolla. näyttää oikealle superautolle..
Hyvin sä vedät..
Hepa
Viestit: 3197 Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69 Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Hepa » 20 Syys 2006, 14:04
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...
Oo ==\\*//==oO
----|--OI-582 --|----
A2K
Viestit: 611 Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti
Kirjoittaja A2K » 20 Syys 2006, 15:29
mitä helv...
en sano tähän mitään.. mut kyl tois "scooppi" o vääräs paikas..
Hyvin sä vedät..
Ärräpää
Viestit: 768 Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04 (155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Ärräpää » 20 Syys 2006, 15:51
Tuo VJ:n postaama 164 on sanoinkuvaamattoman ruma...
UliUli
Roach
Viestit: 786 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): 147 + 159
Paikkakunta: Paimio
Viesti
Kirjoittaja Roach » 20 Syys 2006, 16:26
A2K kirjoitti: mut kyl tois "scooppi" o vääräs paikas..
Jospa takakontissa on massiiviset vahvistimet, ja tuota kautta imetään jäähdytysilmaa?
AutonAlfa
Viestit: 1013 Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja :)
Paikkakunta: Laitila
Viesti
Kirjoittaja AutonAlfa » 20 Syys 2006, 16:34
Oluet pysyy viileenä, kun saavat raitista kylmää ilmaa.
Grendel
Viestit: 537 Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Grendel » 20 Syys 2006, 17:24
WTF
joko fotosoppi tai kaverin kuje!