JTS:n hihnan kestävyys?
Valvoja: Moderators
JTS:n hihnan kestävyys?
Pahoittelen, jos tämä on jo moneen kertaan käyty läpi, mutta en haullakaan löytänyt: onko 156JTS:n jakohihna yhtä epäluotettava kuin muidenkin mallien? Helsingin Sanomien "Autojen vikasarja" tietää, että jakohihnavikoja on vuosimalleissa 1998-99 ja diesel 2001, onko tässä mitään perää?
Kuinka monella on omakohtaista kokemusta tai muuten varmaa tietoa siitä, että nimenomaan JTS:n hihna olisi prakannut? Kuinka usein on tiedossa hihnavaurioita muissa kuin HS:n mainitsemissa malleissa? Kiitos vastauksesta.
Kuinka monella on omakohtaista kokemusta tai muuten varmaa tietoa siitä, että nimenomaan JTS:n hihna olisi prakannut? Kuinka usein on tiedossa hihnavaurioita muissa kuin HS:n mainitsemissa malleissa? Kiitos vastauksesta.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Tuo HS:n vikasarjan statistiikka ainakin tuntuu huuhaalta, Suomeen ei ole edes tuotu 2001 dieseleitä maahantuojan toimesta ja noissa 1998-1999 Sparkeissa ei pitäisi olla mitään rakenteellista eroa uudempiin.
Foorumilta ei taida löytyä yhtään hihnavaurion kohdannutta JTS:ää? Twin Sparkkeja sitten valitettavasti enemmänkin.
Foorumilta ei taida löytyä yhtään hihnavaurion kohdannutta JTS:ää? Twin Sparkkeja sitten valitettavasti enemmänkin.
- Epäkelpokeräilijä -
lista on kerätty monesta lähteestä esim saksan tilastoista. Osa viosta tuntuu kyllä hiukan oudoilta esim kylmäkäynnistys ja nuo sähköviat ja valoviat joita ei ole kyllä ilmennyt yhtään 7 vuoden aikana ja toisaalta puuttuu ILMI ja puslaviat kokonaan. uusissa sparkeissa on varmaa niitä erilaisia kiristimiä tms?Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Tuo HS:n vikasarjan statistiikka ainakin tuntuu huuhaalta, Suomeen ei ole edes tuotu 2001 dieseleitä maahantuojan toimesta ja noissa 1998-1999 Sparkeissa ei pitäisi olla mitään rakenteellista eroa uudempiin.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Eikös ne metallikiristimet tulleet tyrkylle vasta tässä ihan hiljattain?V6 kirjoitti:uusissa sparkeissa on varmaa niitä erilaisia kiristimiä tms?
Jotenkin en kyllä jaksaisi uskoa etteikö se muovihammaspyörä siellä kolmea vuotta kestäisi, onko yhdestäkään hihnavaurioisesta koneesta ollut kiristin halki? Muuhun kestoon tuon materiaalin vaihtaminen ei mahda vaikuttaa vaikka ulkokuori olisi timantista tehty. Tietysti on mahdollista että samalla olisi tehty muutoksia sen kiristimen geometriaan, esmes kasvatettu jousikiristyksen liikerataa, tiedä hänestä kun ei ole verrokkia.
- Epäkelpokeräilijä -
Onko suurtakin eroa??JTS:ssä on ainakin erilaiset kiristimet hihnassa kuin TSssä.
Suurin ongelma muovikiristimessä lienee se että hampaat kuluvat ja se saattaa jumittua johonkin asentoon vanhemmiten, jos jää löysälle niin hihna tietty hyppää helpommin...varmaan se käkikellojousi sisällä jotenkin väsyy tms.
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Ex-155:ssä hajosi kiristin ennen 3 vuoden ikää. Kilometrejä oli 56 tkm. Hihna oli ehjä, mutta lopputulos luonnollisesti sama kuin jos hihna olisi katkennut.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Jotenkin en kyllä jaksaisi uskoa etteikö se muovihammaspyörä siellä kolmea vuotta kestäisi, onko yhdestäkään hihnavaurioisesta koneesta ollut kiristin halki?
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Juu, 155:sissahan noita noita hajosi mutta kiristinpyörän materiaalia on sittemmin vaihdettu. Olikos se niin että vanha kiristin on musta ja uusi vaalea?
Oikeastaan tarkoitin ihmetellä että onkohan yhdestäkään 156:sesta hajonnut tuo kiristinrulla. Niissähän on kaikissa alun alkaenkin ollut tuo uudemman mallinen kiristin.
Oikeastaan tarkoitin ihmetellä että onkohan yhdestäkään 156:sesta hajonnut tuo kiristinrulla. Niissähän on kaikissa alun alkaenkin ollut tuo uudemman mallinen kiristin.
- Epäkelpokeräilijä -
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Aiheutuiko tuosta kiristimen hajoamisesta myös jakopäävaurio? Kysymys voi kuulostaa hullulta mutta GM:llä oli useampi tapaus missä muovinen, kylläkin selkäpuolelta kiristävä kiristin hajosi samalla tavalla, samoin oli tapauksia missä muovinen välipyörä oli ko.tavalla hajonnut. Asiakkaat jopa ajoivat niitä korjaamoon, ilman vaurioita. Jos tiskillä oli selityksenä sivuääniä konetilasta ei moottoria saanut käynnistää ennen jakopään tarkistamista.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Saman näköinen tuo muovirulla on JTD:ssäkin. Eka stintti 166:lla oli 80 tkm ja muuten on vaihdettu 60 tkm välein. Toki kannattaa laittaa jatkossa tuo kulumaton metallirulla. Ja väliviritys kannattaa hoitaa.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Kuva kertoo kaiken![]()
Toivottavasti tuon JTD:n rakenne ei ole yhtä paska.
Voin tuoda Mamma Mariaan nipun noita vähän ajettuja nähtäväksi, jos kiinnostaa?
159 2.0 JTDm, GT JTD, 156 2.5 V6
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Kyllä. Hihna on täysin hervoton kiristimen pettämisen jälkeen.Alfistipohjoosesta kirjoitti:Aiheutuiko tuosta kiristimen hajoamisesta myös jakopäävaurio?
Oman 155 2.0 TS 16V hajonneesta kiristimestä johtunut jakopäävaurio korjattiin alkuvuonna 1999 Jyväskylän Delta-autossa. Korjauksen tehnyt asentaja kertoi, että ensimmäinen heille tullut vastaava tapaus oli Lancia Kappa 2.4, jossa samanlainen kiristin oli myös mennyt tuhannen päreiksi. Kappan 2.4 bensakone on 5-sylinterinen ja lohko lienee hyvin läheistä sukua Alfan 2.4 JTD-moottorin lohkolle, ellei peräti täysin sama lohko.
Tottakai kannattaa mutta onko huoltoon viedessä mahdollista valita? Siis jos se muovinen on edelleen se mitä sinne laitetaan hihnahuolloissa.JTD kirjoitti: Toki kannattaa laittaa jatkossa tuo kulumaton metallirulla. Ja väliviritys kannattaa hoitaa.
Väliviritys? Eli kesken vaihtovälin tarkistetaan/kiristetään jotain?
Voihan sitä kysyä ennakkoon ja sitten vaikka hommata Muukkoselta metallinen asennettavaksi. Jos ei näin onnistu, niin ihme on.Hesem kirjoitti:Tottakai kannattaa mutta onko huoltoon viedessä mahdollista valita? Siis jos se muovinen on edelleen se mitä sinne laitetaan hihnahuolloissa.JTD kirjoitti: Toki kannattaa laittaa jatkossa tuo kulumaton metallirulla. Ja väliviritys kannattaa hoitaa.
Väliviritys? Eli kesken vaihtovälin tarkistetaan/kiristetään jotain?
Kiristysvara on ainakin JTD:ssä ollut syytä virittää puolivälissä, ettei vaan pääse liike loppumaan. Melko lähellä on ollut loppuminen viritettäessä. Ja sen jälkeenhän se ei enää kiristä kuin hermoja.
159 2.0 JTDm, GT JTD, 156 2.5 V6
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Joo kyllä vaan kiinnostaa. Mulla on varastossa yksi ajamaton Twin Sparkin kiristin, voidaan vaikka verrata onko noissa jotain eroa. Ja pitänee piakkoin tehdä välikiristys, varmaan idea on JTD:ssä sama kuin Sparkissa eli kiristin viritetään niin, että viisari näyttää koloon?JTD kirjoitti:Voin tuoda Mamma Mariaan nipun noita vähän ajettuja nähtäväksi, jos kiinnostaa?
Mihin aikaan muuten porukka on saapumassa appeelle?
- Epäkelpokeräilijä -
Onko nyt Deltassa kaupan kokonaan metallisia automaatti kiristinpyöriä vai tarkoitatteko metallisella sitä kiinteän kiristyksen antavaa mallia, sitä tuskin saa deltasta vai saako??...
155:en huono malli oli tosiaan mustaa muovia ja nyt parannettu malli valkoinen...taitaa olla melko sama kiristin myös Fiatin 1,4 12V koneessa ja tosiaan Kapan 2,4:ssa ja JTD koneissa...
155:en huono malli oli tosiaan mustaa muovia ja nyt parannettu malli valkoinen...taitaa olla melko sama kiristin myös Fiatin 1,4 12V koneessa ja tosiaan Kapan 2,4:ssa ja JTD koneissa...
Originaalia vastaava metallirullalla tuli suoraan Italiasta jo alkuvuonna.jiiässä kirjoitti:Onko nyt Deltassa kaupan kokonaan metallisia automaatti kiristinpyöriä vai tarkoitatteko metallisella sitä kiinteän kiristyksen antavaa mallia, sitä tuskin saa deltasta vai saako??..
159 2.0 JTDm, GT JTD, 156 2.5 V6
Onko JTS:n kiristinsetti nyt sitten tuota vai jotain muuta parannettua versiota? Niinkuin jo todettiin niin sehän eroaa TS:n setistä. Jotain eroa on jossain oltava koska yhtään raportoitua JTS:n jakohihnafailurea ei löydy täältä eikä pikaisella googletuksella ulkomaanelävien keskustelupalstoiltakaan. Vaikka Tessuja on enemmän en ihan usko tilastolliseen todennäköisyyteen tässä yhteydessä... no, parin viikon päästä menee oma hihna vaihtoon (53tkm, 2v7kk), kop, kop 

Kiitos vastauksista. On siis niin, että kenelläkään forumilaisella ei ole tiedossa JTS:n hihnan prakaamista? Toisaalta, mitäpä se kertoo: ko. autoa lienee myyty Suomessa tuhatkunta kappaletta, eipä pitäisikään olla prakaamisia. Eikä tällaisesta tilastosta voine mitenkään päätellä, onko TS:n hihna heikompi kuin JTS:n.
2.0 TS:MikaZ kirjoitti:Asiasta kolmanteen, onko muuten tuo TS:n tasapainoakselin hihna sama JTS:ssä.
Eli käykö esim tämä motonetin hihna kumpaankin:
156 2,0TS-16V Tasapainoakselille 25-5228 24.20 €
Kiittää ja kumartaa
Tasapainoakselin kiristäjä, osanumero 60620443
Hihna, osanumero 60620887
2.0 JTS:
Tasapainoakselin kiristäjä, osanumero 60620443
Hihna, osanumero 60620887
Varovainen arvio, että on sama hihna

VMP
Muistaakseni ainakin Obelixin 1,6 koneessa oli tämmöinen joskus -94 -96.Alfistipohjoosesta kirjoitti:Kysymys voi kuulostaa hullulta mutta GM:llä oli useampi tapaus missä muovinen, kylläkin selkäpuolelta kiristävä kiristin hajosi samalla tavalla, samoin oli tapauksia missä muovinen välipyörä oli ko.tavalla hajonnut. Asiakkaat jopa ajoivat niitä korjaamoon, ilman vaurioita.
GM hoiti homman hienosti kutsumalla nuo kiristinversioiset vaihtoon.
Miksi tyytyä tavanomaiseen?
- Rocca
- Viestit: 159
- Liittynyt: 30 Syys 2004, 01:55
- Car(s): 2000 GTV -74 ja 156 2.5 -98. Aprilia Moto 6.5, 159 & 147
- Paikkakunta: Lahti
No nytpä on, jos ei aiemmin. Luulisin seuraavin havainnoin hihnan katkeamisesta olevan kysymys. Tasaisesta nopeudesta moottori "kuolleeksi", veto hävisi ja kaikki valot tauluun. Pysähdyttyä startatessa pyöritti kuin ilman vastusta eikä mitään reagointia starttiin. Auto on siis GT JTS -05. Ajettu on 57 tkm .Volante kirjoitti:Kiitos vastauksista. On siis niin, että kenelläkään forumilaisella ei ole tiedossa JTS:n hihnan prakaamista?
Senza cuore saremmo solo macchine!
- Rocca
- Viestit: 159
- Liittynyt: 30 Syys 2004, 01:55
- Car(s): 2000 GTV -74 ja 156 2.5 -98. Aprilia Moto 6.5, 159 & 147
- Paikkakunta: Lahti
Mun GT on ollut koko ikänsä tallimajoituksessa ja kylmien käynnistysten määrä on vähäinen. Luulin, että ei olisi suurta riskiä remmivauriosta tätä taustaa vasten. Uskon nimittäin, että ainakin kylmäkäynnistykset tuota remmiä kuormittavat. On vastusta, kun öljyt on jähmeät ja remmi taipuu molempiin suuntiin , varmaan kylmänä rassaa.. Laitan tietoa, kun ovat tutkineet. On vaan tällä hetkellä pitkät ajat jonossa...ensimmäinen vapaa aika pajalla kahden viikon kuluttua ja siihen tietysti korjausaika päälle...ei toista autoa ja hiihtoloma pukkaa päälle...perhe haluaa reissuun...apuva 

Senza cuore saremmo solo macchine!
- MKT
- Viestit: 654
- Liittynyt: 10 Syys 2003, 18:35
- Car(s): 159 SW 2.4JTDm Q4 Ti
ex. 156/164/166 - Paikkakunta: Muurame
Ikävä juttu. Minulla JTS:n jakopäästä alkoi kuulumaan kahnaavaa ääntä 50 tkm:n kohdalla, auto oli tuolloin vajaa 1,5 vuotta vanha. Kun oli takuuta jäljellä niin vein auton paikalliseen DA:oon jossa vaihtoivat kaikki jakopään himmelit. Kilometrejä oli kasassa vajaa 52 tkm.
Eli 2.0 JTS:ssä pitää varmaan noudattaa samaa varovaisuutta kuin hihnavetoisissa TS-koneissa.
Eli 2.0 JTS:ssä pitää varmaan noudattaa samaa varovaisuutta kuin hihnavetoisissa TS-koneissa.
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
P***a homma Rocca!
Joko on korjaamo löyty lukkoon? Minä käytin GTA:n jakohihnanvaihdossa Autohuolto Järvisellä Salpakankaalla ja sinne ei tuntunut olevan kovin pitkiä jonoa ja sitä kautta olisi löytynyt myös hihnanvaihto-osat.
Järvisen yhteystiedot:
http://www.autofit.fi/korjaamohaku/?num=11061
Joko on korjaamo löyty lukkoon? Minä käytin GTA:n jakohihnanvaihdossa Autohuolto Järvisellä Salpakankaalla ja sinne ei tuntunut olevan kovin pitkiä jonoa ja sitä kautta olisi löytynyt myös hihnanvaihto-osat.
Järvisen yhteystiedot:
http://www.autofit.fi/korjaamohaku/?num=11061
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei välttämättä ole hihna poikki, mutta tuho on sama. Se lapsellinen kiristyssysteemi päästää hihnan löysälle ja sen jälkeen lähtevät hampaat. Hihnan kireyttä (löysyyttä) kannattaa seurata, joko raottamalla suojaa tai työstämällä jonkinmoinen aukko josta pääsee painamaan hihnaa nokkapyörien välistä. Laitan galleriaan kuvan löysälle päässeestä hihnasta. Tuloksena hihnaan kalju kohta ja 10 vääntynyttä venttiiliä sekä DA:n pöyristyttävä korjausarvio 3000e. Hihnalla oli ajettu vajaa 60 tkm. Tämä Coupella mutta samat osat.
- Rocca
- Viestit: 159
- Liittynyt: 30 Syys 2004, 01:55
- Car(s): 2000 GTV -74 ja 156 2.5 -98. Aprilia Moto 6.5, 159 & 147
- Paikkakunta: Lahti
Näin on eli pitää käyttää Deltaa, on vielä tehtaan takuukin voimassa eli loppupelissä ilmeisesti tehdas maksaa korjauksen. Olisi loppunut 27.4. takuu, joten jos vielä jonkun hyvän puolen yrittää kaivaa niin parempi nyt kuin kesällä! Kiitos vinkistä Portti! Tätä paikkaa tulee varmaan käytettyä joskus myöhemmin.Rolle kirjoitti:Eiköhän Delta pistä sitä omalla pajalla kuntoon kun rempan joutuvat maksamaankin. Jos nyt jotain positiivista tästä yrittää löytää..
Senza cuore saremmo solo macchine!
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Ai siinä olikin vielä takuu voimassa. No onneksi näin päin.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Alfetta&156
- Viestit: 205
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:15
- Car(s): 156/166/ALFETTA 2.0
Joo, tää on taas tätä Deltaa. Teet kulttuuriteon ja hankit GT:n alle, ja hajotessa ei saa mitään kulkupeliä tilalle. Hitto, ei kyllä muilla Premium merkeillä tulisi kysymykseenkään jättää asiakasta ilman autoa takuukorjauksen ajaksi.JTD wrote:
No lomamatkahan taittuukin sitten Deltan kustantamalla PerusPuntolla!! Varot vaan tuulenpuuskia, mitä et ole ennen havainnut.
Ei tiedä vielä, mitä pitää varoa, Deltasta ei saa välinettä siirtymiseen.
Tästä syystä siskoni ei tule enään ikinä hankkimaan italialaista autoa (ainakaan niin kauan kun niitä Deltassa myydään). Heillä tosin kyseessä on Ivecon tavara-auto. Kärryä kun saa käyttää silloin tällöin pajalla, ja ei puhettakaan mistään korvaavasta autosta. Toisin on ollut asia Toyotan, Volkkarin, ja Mersun pakujen kanssa. Jos jotain on ollut, on aina ollut yritysasiakkaalle tilalle auto.
Sitten kun vielä ajattelee, että liikkeillä on vaihtoautoja pihat täynnä, niin on se perkele, jos ei saada korjauksen ajaksi muka annettua mitään kulkupeliä alle.
- Rocca
- Viestit: 159
- Liittynyt: 30 Syys 2004, 01:55
- Car(s): 2000 GTV -74 ja 156 2.5 -98. Aprilia Moto 6.5, 159 & 147
- Paikkakunta: Lahti
Kyllä olin itsekin hieman yllättynyt, kun Deltasta todettiin, että koeta pärjäillä, ei tässä mene kuin kolmisen viikkoa!!! Itselläni on merkki sen verran sydämessä (jo reilut 20v), ettei vaikuta asiaan, mutta otapa tähän ensimmäisellä Alfallaan ajava, esmes uuden 159:n ostanut perhe! On varmasti samalla kertaa ensimmäinen ja viimeinen Alfa. Ei ole vaikea bongata muita merkkejä, joilla jo määräaikaishuoltoihin kuuluu ilmainen sijaisauto palveluun.Alfetta&156 kirjoitti:Joo, tää on taas tätä Deltaa, hankit GT:n alle, ja hajotessa ei saa mitään kulkupeliä tilalle. Hitto, ei kyllä muilla Premium merkeillä tulisi kysymykseenkään jättää asiakasta ilman autoa takuukorjauksen ajaksi.JTD wrote:
No lomamatkahan taittuukin sitten Deltan kustantamalla PerusPuntolla!! Varot vaan tuulenpuuskia, mitä et ole ennen havainnut.
Ei tiedä vielä, mitä pitää varoa, Deltasta ei saa välinettä siirtymiseen.
.
Senza cuore saremmo solo macchine!
^^ Kaverin uudesta mondeosta levis kone pari vuotta sitten, eipä saanut sekään sijaisautoa alle itkemisestä huolimatta. Hoppa oli pajalla kuukauden päivät. Ei muuten aja enää fordilla
Keravan Autosalpa muuten ilmoittaa julisteella tien varressa että sijaisauto alle huollon ajaksi. Viedään alfat sinne

Keravan Autosalpa muuten ilmoittaa julisteella tien varressa että sijaisauto alle huollon ajaksi. Viedään alfat sinne

- Alfaholic -
Rocca kirjoitti:
Muuten kyllä ihmettelen Deltan käytöstä ilmeisesti noinkin vannoutuneen asiakkaan kohdalla kuin Rocca.
Yritä luoda paremmat suhteet "asiakaspalvelijoihin" Deltassa.
Ei katkee hihna bensa 159:stä - yx päällimmäinen syy vaihtoon.esmes uuden 159:n ostanut perhe
Muuten kyllä ihmettelen Deltan käytöstä ilmeisesti noinkin vannoutuneen asiakkaan kohdalla kuin Rocca.
Yritä luoda paremmat suhteet "asiakaspalvelijoihin" Deltassa.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
- Rocca
- Viestit: 159
- Liittynyt: 30 Syys 2004, 01:55
- Car(s): 2000 GTV -74 ja 156 2.5 -98. Aprilia Moto 6.5, 159 & 147
- Paikkakunta: Lahti
Näinhän se, mutta jonkun muun tilapaäisen häiriön iskiessä tilanne "palvelun" suhteen sama, eli ei jää hyvä maku edes alkumetreiltä ainakaan tällaisessa tilanteessa. Itse selviän nyt lainaamalla autoja lähipiiristä, mutta parin- kolmen viikon vuokrajakso tulisi kohtuullisen kalliiksi. On tietenkin Deltalle edullista pitää kapasiteetti mahdollisimman tehokkaassa käytössä eli asiakkaat jonossa ja asentajat työssä.
Senza cuore saremmo solo macchine!
- Rocca
- Viestit: 159
- Liittynyt: 30 Syys 2004, 01:55
- Car(s): 2000 GTV -74 ja 156 2.5 -98. Aprilia Moto 6.5, 159 & 147
- Paikkakunta: Lahti
Nyt taas GT liikkeellä. Torstaina oli valmista. Hihnasta oli lähtenyt hampaat osalta matkaa ja kaikki venttiilit uusiksi. Olisiko ollut syynä tuo kiristin, josta "csr" raportoit tuossa aiemmin? Vaikka aikaa kului, en voi syyttää suorittavaa porrasta Lahden Deltassa. Jono oli viedessä 2 viikkoa ja kansityössä oli jonoa viikon verran. Itse työ oli ohi kolmessa päivässä, auto pestynä odottamassa ja Selenia Racingit sisällä. Kyllä ajo Alfalla maistui reilun kolmen viikon tauon jälkeen
.

Senza cuore saremmo solo macchine!