Kutvosen perse
Valvoja: Moderators
Kutvosen perse
Käytin 156 V6:stani Deltassa 20k huollossa ja samalla mussutin taas kerran tuosta takapäästä, kun on niin korkealla ed. Superissa oli paljon alempana. Ja kas, kas sattui olemaan Alfantunteva huoltomies ja huomasi että luigi oli laittanut eripari iskarit taakse, pitäisi olla sellaiset itsestään kuorman mukaan säätyvät (älkää kysy mitkä). ja säädöt ei toimi lisäksi toinen puoli on 1,5 cm korkeammalla .. Kaikkea sitä Nooh nyt on jo aika varattuna iskarien takuu vaihtoon, joten eiköhän se siitä helpota
O Tempora O Mores
- niki
- Viestit: 1633
- Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
- Paikkakunta: Aura
Re: Kutvosen perse
Luigi on siis taas kerran näyttänyt osaamistaan varsinkin laadunvarmistuksen puolella... Mulla olivat jättäneet ylimääräisen kokoonpanossa käytettävän osan penkin alle ja kenellä oli eriväriset vilkut? Kuulostaa päivä päivältä huolestuttavammalta.. Mitä seuraavaksi?Alfonso kirjoitti:luigi oli laittanut eripari iskarit taakse, pitäisi olla sellaiset itsestään kuorman mukaan säätyvät (älkää kysy mitkä). ja säädöt ei toimi lisäksi toinen puoli on 1,5 cm korkeammalla .. Kaikkea sitä Nooh nyt on jo aika varattuna iskarien takuu vaihtoon, joten eiköhän se siitä helpota
Ammattina autokauppa
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Re: Kutvosen perse
'M.sa':lla luigi oli jättänyt kojetalun kiinnityksestä vasemmanpuoleiset ruuvit kokonaan pois... ei ihme että kojetaulu natisi kun muutamia M8 pultteja puuttuniki kirjoitti: Luigi on siis taas kerran näyttänyt osaamistaan varsinkin laadunvarmistuksen puolella... Mulla olivat jättäneet ylimääräisen kokoonpanossa käytettävän osan penkin alle ja kenellä oli eriväriset vilkut? Kuulostaa päivä päivältä huolestuttavammalta.. Mitä seuraavaksi?
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Maunu
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
- Paikkakunta: Pori
No sattuu ja tapahtuu sitä suomalaisillekin. Deltan pojat olivat auton edelliselle omistajalle vaihtaneet Eibachin jouset ja nyt kun vaihdoin Konin iskarit alle aloin ihmetellä että mikäs v*t*n osa täällä tavaratilan verhoilun ja peltien välissä on .
No sehän oli iskarinyläpään kiristyskuppi. On se hyvä että siellä on sentään vielä erillinen rautakimpale pitämässä iskaria paikallaan, muuten olis voinut lähteä iskari irti jossain pompussa. Niin ja kyllähän tuo kuppi oli tietysti hangannut maalit pilalle sisälokarista onneksi tuli huomattua ajoissa.
No sehän oli iskarinyläpään kiristyskuppi. On se hyvä että siellä on sentään vielä erillinen rautakimpale pitämässä iskaria paikallaan, muuten olis voinut lähteä iskari irti jossain pompussa. Niin ja kyllähän tuo kuppi oli tietysti hangannut maalit pilalle sisälokarista onneksi tuli huomattua ajoissa.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
- MKT
- Viestit: 654
- Liittynyt: 10 Syys 2003, 18:35
- Car(s): 159 SW 2.4JTDm Q4 Ti
ex. 156/164/166 - Paikkakunta: Muurame
Vastaus kuuluu että ei ole. Kun boselifti tuli markkinoille niin nivomat taisi olla vakiona Selespeedissä ja V6:ssa. Tähän se tietämykseni sitten loppuukin. Periaatteessahan nuo voi heittää alle muihinkin malleihin koska iskunvaimennin on se ainoa ihmeellinen palikka tuossa viritelmässä.alfista kirjoitti:Kysymys kuuluu: onko kaikissa Sportwagoneissa Nivomat vakiona?